Nico Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Orientuje sie ktoś dokładnie jak to zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Na dole gaźnika jest wypust na który fabrycznie masz założoną gumową rurkę nadmiaru paliwa.Nasuń na ten wypust przezroczysty wężyk np. z odpowietrzenia akumulatora i podwieś go do góry blisko korpusu gaźnika.Postaw motocykl w pionie i odpal silnik. Poluzuj o jeden obrót śrubę w dolnej części komory pływakowej i sprawdź jak wysoko pojawi się w rurce paliwo.Dla Twojego modelu producent przewiduje +/- 0.5mm od poziomu komory pływakowej. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 5 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Tak sie składa że moto nie odpala.Czy do sprawdzenia poziomu paliwa odpalenie silnika jest niezbędne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Nie jest konieczne.Wymontować gaźniki i podać paliwo.Resztą jak w poprzednim opisie.powodzenia Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 Piotrek wszystko dobrze piszesz, ale mam jedno ale.... moze sie ze mną zgodzisz. Miałem w baku paliwa na granicy rezerwy, pełny bak, połwę baku i robiłem pomiar (sama czynność pomiarowa), za każdym razem wychodził poprawny. Kiedy zdejmowałem gaźniki, nalewając paliwa do rurki następował błąd pomiaru.Dlaczego?Ma tu znaczenie wysokość słupa cieczy oraz ciężar paliwa i jego ciśnienie - moze mało fachowo sie wyraziłem. Zrobiłem mały myk i zaczałem stosować przewód o długośc jednego metra. teraz wszystko jest w porzadku. Zaobserwowałem to na kilkunastu różnych motocyklach oraz przez porównanie motocykli z bardzo małym przebiegiem. Nico: masz jeszcze drugi rodzaj pomiaru poziomu paliwa w gaźnikach poprzez zmierzenie wysokosci pływaka od korpusu gaźnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 Masz rację, poza motocyklem zakładam gaźniki w uchwyt a zasilanie na wężyku ok 0.5 m i zbiornik 0.25l maksymalnie wysoko.Dla tego modelu manual podaje poziom do uszczelki. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 6 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 Dzięki panowie za podpowiedzi,nie wiedziałem ze paliwo musi byc podane na dłuższym wężyku(0.5-1m).Kranik jest podciśnieniowy,a silnik nie odpala więc musze zapodac paliwo przez wężyk z pojemnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek101 Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 Witam mam taki sam problem w moim GSX 550 ef z 87r poprzedni właściciel grzebał w gaźnikach przy poziomie paliwka i od tej pory moto jedzie max 140 km\h kręci się do ok 6500 rpm czy możeci mi powiedzieć jaki poziom powinien być u mnie i jeszcze jedna prośba opisać jak zmierzyć to od korpusu np sówmiarką czy jakoś wydaje mi się że takim pomiarem wyjdzie mi dokładniej pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.