Skocz do zawartości

BMW gs 650- problem z iskrą


kiki
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Moto jak w temacie- rocznik 99. Nie chce palić w ogóle jak jest zimne- wiec na pierwszy strzał poszły gaźniki. Potem okazało sie ze dalej nie bardzo chce gadać wiec zacząłem weszyć. Wyszło na to że brakuje iskry na jednej ze świecy. Wiec sprawdzam po kolei - cewka w porządku-bo zamieniając miejscami z drugą okazało sie że owa cewka daje jednak prąd. Z tym że pozostało jedno małe "ale" :

-jak są podłaczone 2 cewki to brakuje iskry na jednej swiecy a na drugiej jest strasznie słaba

-po odłączeniu jednej cewki na drugiej jest już porządna iskra ( tak odpaliłem moto)

Ciekawostką jest to że prąd do tych cewek idzie z jednego kabelka (który rozgałęzia sie na 2 konektory podpinane do cewek).

Może mi ktoś to wytłumaczyć dlaczego jak są "zapiete" 2 cewki to iskra jest tylko na jednej siwecy ( i to do tego jeszcze strasznie mizerna)?

Edytowane przez kiki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może była bardzo konkretna tylko pod ciśnieniem atmosferycznym a w cylindrze gasła?

Tak właśnie pojawiają się pierwsze sygnały zwarcia w cewce.

A tak na temat iskry:

Po co jest iskra w cylindrze?

Coby się w ciemności tłok o głowicę nie rozbił :biggrin:

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...