wojju Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 http://www.allegro.pl/item390510638_ktm_lc...jestrowany.html co sadzicie o tym lc4 , moze ktos bedzie w stanie po zdjeciach powiedziec na jego temat cos ciekawego co mnie zacheci lub zniecheci do zakupu, ogladalem go na zywo ale ze jestem niezbyt obeznany w temacie i latwo sie napalam na takie sprzety wiec musze sie wesprzec waszymi opiniami tak na zimno, bo motocykl mi sie mega podobal mimo paru niedociagniec, moto stalo dlugo (ok 1 mies) nie odpalane, bardzo dlugo wlasciciel go probowal odpalic po czym spakitulowal i zadzwonil po kolege ktory odpalil go dosc mozna powiedziec szybko, ma problem ze sprzeglem, podobno sie slizga ale wlasciciel daje nowe w cenie, mozliwe ze przez to nie da sie wyrzucic czasem na luz, musial sie przejechac zeby wrzucic luz, czy moze jednak cos ze skrzynia? uzywany przez ok 4 miechy przez obecnego wlasciciela tylko w terenie, nawet nie zakladal tablicy rejestracyjnej, bedzie uzywany czesto na drogach publicznych wiec potrzebuje moto z dzialajacym oswietleniem, nie wiem czy ta wersja tak ma czy moze gdzies zostaly w lesie ale nie ma kierunkow, do zrobienia sa tez swiatla przod i tyl, nie dopytalem sie jeszcze czy instalacja jest czy nie do podloczenia, niby lampa i stop jest , nie swieca ale sa, moze wystarczy popodlaczac to wszystko, tez nie wiem czy tak bylo czy sie zapodzial ale nie ma predkosciomierza i wskaznikow, z predkosciomierzem nie problem bo moglbym zalozyc rowerowy, ma bardzo glosny wydech ktory nie powiem robi wrazenie i chcialbym na takim jezdzic tylko co na to policja, to by bylo chyba tyle z tego co ja wiem, a chcialbym sie dowiedziec czy warto, czy da sie go wyrobic na ladnego uzytkowego konika do latania po lesie i do pracy po asfalcie, czy nie za wysoki taki konik na 172cm wzrostu, przymierzalem sie do niego i podpieralem sie palcami, pojdzie jeszcze z 2-3 cm na regulacji w dol, ale przymirzeac sie a jezdzic w terenie i po miescie to co innego, z gory dzieki za opinie i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 imo nie warto! Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojju Opublikowano 5 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 aha z ceny urwalem 400zl , moze jeszcze cos bym urwal jak juz bym byl zdecydowany, co do odpalania to po zagrzaniu odpalal od kopa , moze teraz juz by zapalal latwiej na zimno , a taki problem mial bo dlugo stal , nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 (edytowane) za 6000 to tak bez rewelacji , wiecej bym nie dal , jak ma papiery i blache . Co do zrobienia , sprzeglo , niemoznosc wbicia na luz to nie slizgajace sie sprzeglo a ciagnace , a moze i faktycznie skrzynia zrabana ( ale akurat w to watpie), elektryka , pewnie jest cos zwalone , przepalone kable, moze przepalone cewki. Co do odpalania , to gaznik Dellorto zapewne PHM 40 , bardzo kaprysny i trudny w regulacji , co nie znaczy ze sie nie da !. Mozna go zmienic na bezkaprysny mikuni , ale wtedy moto traci swoja brutalnosc i staje sie potulne jak baranek. Moto jak jaknajbardziej nadaje sie do tego co napisales , wysokosc to jego zaleta :cool: , silnik bardzo prosty i trwaly . Edytowane 5 Lipca 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojju Opublikowano 6 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 jeszcze jedno pytanie, czy one maja stacyjke na kluczyk? bo nie zwrocilem w sumie uwagi ale wydaje mi sie ze nie mial Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 egs/rd ma sc/sx nie ma , ten z linku powinien miec . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 olej Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adikosak Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 praca nat wyremontowaniem tego motorku jest nie warta twoich nerwów i pieniędzy, jak kupywać to w pełni sprawne moto i cieszyć się z jazdy a nie non stop coś remontować:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.