Skocz do zawartości

potrzebne opinie o tym moto : ktm


Rekomendowane odpowiedzi

http://www.allegro.pl/item390510638_ktm_lc...jestrowany.html

 

co sadzicie o tym lc4 , moze ktos bedzie w stanie po zdjeciach powiedziec na jego temat cos ciekawego co mnie zacheci lub zniecheci do zakupu, ogladalem go na zywo ale ze jestem niezbyt obeznany w temacie i latwo sie napalam na takie sprzety wiec musze sie wesprzec waszymi opiniami tak na zimno, bo motocykl mi sie mega podobal mimo paru niedociagniec, moto stalo dlugo (ok 1 mies) nie odpalane, bardzo dlugo wlasciciel go probowal odpalic po czym spakitulowal i zadzwonil po kolege ktory odpalil go dosc mozna powiedziec szybko, ma problem ze sprzeglem, podobno sie slizga ale wlasciciel daje nowe w cenie, mozliwe ze przez to nie da sie wyrzucic czasem na luz, musial sie przejechac zeby wrzucic luz, czy moze jednak cos ze skrzynia? uzywany przez ok 4 miechy przez obecnego wlasciciela tylko w terenie, nawet nie zakladal tablicy rejestracyjnej, bedzie uzywany czesto na drogach publicznych wiec potrzebuje moto z dzialajacym oswietleniem, nie wiem czy ta wersja tak ma czy moze gdzies zostaly w lesie ale nie ma kierunkow, do zrobienia sa tez swiatla przod i tyl, nie dopytalem sie jeszcze czy instalacja jest czy nie do podloczenia, niby lampa i stop jest , nie swieca ale sa, moze wystarczy popodlaczac to wszystko, tez nie wiem czy tak bylo czy sie zapodzial ale nie ma predkosciomierza i wskaznikow, z predkosciomierzem nie problem bo moglbym zalozyc rowerowy, ma bardzo glosny wydech ktory nie powiem robi wrazenie i chcialbym na takim jezdzic tylko co na to policja, to by bylo chyba tyle z tego co ja wiem, a chcialbym sie dowiedziec czy warto, czy da sie go wyrobic na ladnego uzytkowego konika do latania po lesie i do pracy po asfalcie, czy nie za wysoki taki konik na 172cm wzrostu, przymierzalem sie do niego i podpieralem sie palcami, pojdzie jeszcze z 2-3 cm na regulacji w dol, ale przymirzeac sie a jezdzic w terenie i po miescie to co innego, z gory dzieki za opinie i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha z ceny urwalem 400zl , moze jeszcze cos bym urwal jak juz bym byl zdecydowany, co do odpalania to po zagrzaniu odpalal od kopa , moze teraz juz by zapalal latwiej na zimno , a taki problem mial bo dlugo stal , nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za 6000 to tak bez rewelacji , wiecej bym nie dal , jak ma papiery i blache . Co do zrobienia , sprzeglo , niemoznosc wbicia na luz to nie slizgajace sie sprzeglo a ciagnace , a moze i faktycznie skrzynia zrabana ( ale akurat w to watpie), elektryka , pewnie jest cos zwalone , przepalone kable, moze przepalone cewki. Co do odpalania , to gaznik Dellorto zapewne PHM 40 , bardzo kaprysny i trudny w regulacji , co nie znaczy ze sie nie da !. Mozna go zmienic na bezkaprysny mikuni , ale wtedy moto traci swoja brutalnosc i staje sie potulne jak baranek. Moto jak jaknajbardziej nadaje sie do tego co napisales , wysokosc to jego zaleta :cool: , silnik bardzo prosty i trwaly .

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...