FhissT Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 albo jesteś przewrażliwiony i szukasz dziury w całym... tak jak ja to robie u siebie :biggrin: niech ktos kto mial doczynienia z XVS'ami sie przejedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weterynarz Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 włączjąc jedynke jest trzask jak diabli ,zawsze mnie to przerażało ale ten typ tak ma ,kolejne biegi wchodzą za to bardzo cicho :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZYGID Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Witam szanowne grono.Od niedawna jestem posiadaczem xvs 1300.Mam pytanko, czy ktoś może miał przypadek, że po nagrzaniu silnika nie można znależc luzu, a redukcja biegów jest mocno utrudniona, jak gdyby sprzęgło cały czas ciągneło? co to może być ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weterynarz Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 tak naprawde ze skrzynią biegow w tym modelu nigdy nie miałem problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karo Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 u mnie skrzynia działa super, niezależnie od temperatury, obciążeń, itdtrudno mi wydumać co się może tak rozszerzać w sprzęgle, żeby ciągnęło i zwalczało redukcję...napisz jak będziesz wiedział co się stało, bo to ciekawa sprawa...pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Panowie trzeba tu rozróżnić dwa typy motocykla.Jeden to XVS 1300 [Royal i pochodne ,Venture pędzone wałem]i V-Star 1300 pędzony pasem.Mimo podobnej pojemności to dwie rożne konstrukcje.Inne silniki i inne skrzynie biegów. Trochę pomykałem Venturką i żadnych problemów ze sprzęgłem nie widziałem. Problem może tkwić w samym sprzęgle,złej regulacji,czy też nie odpowiednim oleju. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karo Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Panowie trzeba tu rozróżnić dwa typy motocykla.Jeden to XVS 1300 [Royal i pochodne ,Venture pędzone wałem]i V-Star 1300 pędzony pasem.Mimo podobnej pojemności to dwie rożne konstrukcje.Inne silniki i inne skrzynie biegów. Trochę pomykałem Venturką i żadnych problemów ze sprzęgłem nie widziałem. Problem może tkwić w samym sprzęgle,złej regulacji,czy też nie odpowiednim oleju. CzolemObydwa wymienione motocykle maja inne oznaczenia.Venture ktorym pomykales to XVZ.Tu piszemy o XVS, ktora tak jak napisales ma naped na pas.Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tregas Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 wracając do zmiany biegów a dokładnie trzasków (głośnych stuków). Mi kolo zalał vstara 1300 olejem Castrol Vtwin 20W-50 czy to może być przyczyna tych stuków?a tak na marginesie to jaki olej powinien być tam zalany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 (edytowane) włączjąc jedynke jest trzask jak diabli ,zawsze mnie to przerażało ale ten typ tak ma ,kolejne biegi wchodzą za to bardzo cicho :crossy: W moim też jedynka wali, aż echo idzie, ale potem już jest spoko. :lalag: Moje moto jest sprowadzone z USA i mam w nim taki patent, że światło STOP po naciśnieciu hamulca obojętnie którego, miga szybko kilka razy, a potem świecie światłem ciągłym. Czy ktoś z Was też tak ma? Nie wiem czy to fabryczne, czy może założył to pierwszy właściciel? Edytowane 13 Kwietnia 2011 przez Krzysztof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weterynarz Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 włączjąc jedynke jest trzask jak diabli ,zawsze mnie to przerażało ale ten typ tak ma ,kolejne biegi wchodzą za to bardzo cicho :crossy: W moim też jedynka wali, aż echo idzie, ale potem już jest spoko. :lalag: Moje moto jest sprowadzone z USA i mam w nim taki patent, że światło STOP po naciśnieciu hamulca obojętnie którego, miga szybko kilka razy, a potem świecie światłem ciągłym. Czy ktoś z Was też tak ma? Nie wiem czy to fabryczne, czy może założył to pierwszy właściciel?Czytałem o tym na stronach amerykanskich,jest to akcesoryjny bajerek zakładany przez wlascicieli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 To chyba to usunę, bo pewnie będzie kwas na przeglądzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weterynarz Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 To chyba to usunę, bo pewnie będzie kwas na przeglądziepolecam zaloguj się na http://forums.delphiforums.com/n/main.asp?webtag=vstar1300&nav=start&prettyurl=%2Fvstar1300%2Fstart Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karo Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 To chyba to usunę, bo pewnie będzie kwas na przeglądzie pewnie będzieprzez jakieś ostatnie 10 lat jak sobie przypominam, to byli tacy diagności który oglądali moje moto (miałem fajnie zrobioną Shadow) i od razu wbijali pieczątkębyli też tacy, którzy wszystko sprawdzali - światła, klakson, spaliny, hamulce, itdw zeszłym roku w Wawie na Ochocie na tej samej stacji są "przeglądane" 2 maszyny: mały Vulcan i Shadow C2Na Vulcanie starszy facet, z Hondzią dwóch kolesiVulcan miał pełną diagnostykę, a Shadowką kdrugi diagnosta się przejechał i powiedział, że takie moto to jego marzenie - wbił pieczątkę i do widzeniapodsumowując - na przeglądzie może Cię sprawdzą, więc lepiej mieć odłączone wynalazki...pozdro od kilku lat sprawdzają hamulce, światła, spaliny, itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Akurat z odłączeniem tego patentu nie ma żadnego problemu.Jest to wpięte najczęściej szeregowo w instalacje biegnącą do tylnej lampy.U mnie było pod tylnym siedzeniem.Więc można wypiąć przed przeglądem,a po nim podłączyć z powrotem.Patent jest skuteczny bo bardzo dobrze widać hamujące moto. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostass Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Witam wszystkich forumowiczów po zimowej przerwie. Co do jedynki to raz głosno wchodzi raz cicho . I to niezaleznei od temperatury oleju.Pozostałe biegi jakos nie zauwazyłem nic szczegolnego Po pierwszych 3 tysiacach kilometrów moge powiedize ze motor ma tylko jedną ułomność do której nie moge sie przyzwyczaić . Lubi wysokie obroty a na niskich dławi się ,w porównaniu do DS za grosz elastycznosci .Zdecydowanie nadrabia swietnym wywazeniem , na prawde mozna na nim nisko zejsc. Co do oleju to ja swojego zalałem motulem 7000HD ...dokałdnego symbolu nie pamietam ale kupowałem go w Larssonie i jest to olej dedykowany własnie do V-ek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.