Skocz do zawartości

Midnight Star 1300 XVS1300 XVS1300A V-Star1300 - wymiana doświadczeń :)


QuadMan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanowne grono.

Od niedawna jestem posiadaczem xvs 1300.

Mam pytanko, czy ktoś może miał przypadek, że po nagrzaniu silnika nie można znależc luzu, a redukcja biegów jest mocno utrudniona, jak gdyby sprzęgło cały czas ciągneło? co to może być ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie skrzynia działa super, niezależnie od temperatury, obciążeń, itd

trudno mi wydumać co się może tak rozszerzać w sprzęgle, żeby ciągnęło i zwalczało redukcję...

napisz jak będziesz wiedział co się stało, bo to ciekawa sprawa...

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie trzeba tu rozróżnić dwa typy motocykla.Jeden to XVS 1300 [Royal i pochodne ,Venture pędzone wałem]i V-Star 1300 pędzony pasem.Mimo podobnej pojemności to dwie rożne konstrukcje.Inne silniki i inne skrzynie biegów.

 

Trochę pomykałem Venturką i żadnych problemów ze sprzęgłem nie widziałem.

 

Problem może tkwić w samym sprzęgle,złej regulacji,czy też nie odpowiednim oleju.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie trzeba tu rozróżnić dwa typy motocykla.Jeden to XVS 1300 [Royal i pochodne ,Venture pędzone wałem]i V-Star 1300 pędzony pasem.Mimo podobnej pojemności to dwie rożne konstrukcje.Inne silniki i inne skrzynie biegów.

 

Trochę pomykałem Venturką i żadnych problemów ze sprzęgłem nie widziałem.

 

Problem może tkwić w samym sprzęgle,złej regulacji,czy też nie odpowiednim oleju.

 

Czolem

Obydwa wymienione motocykle maja inne oznaczenia.

Venture ktorym pomykales to XVZ.

Tu piszemy o XVS, ktora tak jak napisales ma naped na pas.

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

włączjąc jedynke jest trzask jak diabli ,zawsze mnie to przerażało ale ten typ tak ma ,kolejne biegi wchodzą za to bardzo cicho :crossy:

 

W moim też jedynka wali, aż echo idzie, ale potem już jest spoko.

 

:lalag:

 

Moje moto jest sprowadzone z USA i mam w nim taki patent, że światło STOP po naciśnieciu hamulca obojętnie którego, miga szybko kilka razy, a potem świecie światłem ciągłym. Czy ktoś z Was też tak ma? Nie wiem czy to fabryczne, czy może założył to pierwszy właściciel?

Edytowane przez Krzysztof
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

włączjąc jedynke jest trzask jak diabli ,zawsze mnie to przerażało ale ten typ tak ma ,kolejne biegi wchodzą za to bardzo cicho :crossy:

 

W moim też jedynka wali, aż echo idzie, ale potem już jest spoko.

 

:lalag:

 

Moje moto jest sprowadzone z USA i mam w nim taki patent, że światło STOP po naciśnieciu hamulca obojętnie którego, miga szybko kilka razy, a potem świecie światłem ciągłym. Czy ktoś z Was też tak ma? Nie wiem czy to fabryczne, czy może założył to pierwszy właściciel?

Czytałem o tym na stronach amerykanskich,jest to akcesoryjny bajerek zakładany przez wlascicieli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba to usunę, bo pewnie będzie kwas na przeglądzie

 

pewnie będzie

przez jakieś ostatnie 10 lat jak sobie przypominam, to byli tacy diagności który oglądali moje moto (miałem fajnie zrobioną Shadow) i od razu wbijali pieczątkę

byli też tacy, którzy wszystko sprawdzali - światła, klakson, spaliny, hamulce, itd

w zeszłym roku w Wawie na Ochocie na tej samej stacji są "przeglądane" 2 maszyny: mały Vulcan i Shadow C2

Na Vulcanie starszy facet, z Hondzią dwóch kolesi

Vulcan miał pełną diagnostykę, a Shadowką kdrugi diagnosta się przejechał i powiedział, że takie moto to jego marzenie - wbił pieczątkę i do widzenia

podsumowując - na przeglądzie może Cię sprawdzą, więc lepiej mieć odłączone wynalazki...

pozdro

 

 

od kilku lat sprawdzają hamulce, światła, spaliny, itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat z odłączeniem tego patentu nie ma żadnego problemu.Jest to wpięte najczęściej szeregowo w instalacje biegnącą do tylnej lampy.U mnie było pod tylnym siedzeniem.Więc można wypiąć przed przeglądem,a po nim podłączyć z powrotem.Patent jest skuteczny bo bardzo dobrze widać hamujące moto.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich forumowiczów po zimowej przerwie. Co do jedynki to raz głosno wchodzi raz cicho . I to niezaleznei od temperatury oleju.Pozostałe biegi jakos nie zauwazyłem nic szczegolnego Po pierwszych 3 tysiacach kilometrów moge powiedize ze motor ma tylko jedną ułomność do której nie moge sie przyzwyczaić . Lubi wysokie obroty a na niskich dławi się ,w porównaniu do DS za grosz elastycznosci .

Zdecydowanie nadrabia swietnym wywazeniem , na prawde mozna na nim nisko zejsc. Co do oleju to ja swojego zalałem motulem 7000HD ...dokałdnego symbolu nie pamietam ale kupowałem go w Larssonie i jest to olej dedykowany własnie do V-ek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...