Skocz do zawartości

Midnight Star 1300 XVS1300 XVS1300A V-Star1300 - wymiana doświadczeń :)


QuadMan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

obecnie dosiadam Hondy shadow 750 c2. mam juz ja 1,5 roku. Po trasie, jaka odbylem po balkanach pojawila sie chec zmiany na cos mocniejszego. uwielbiam cruisery za wyglad, dziwk, wygode, wiec inne maszyny nie wchodza w gre. Shadowka jak na taka "mala krowke" dosc dobrze miescila sie w moiejskich korkach.

 

Pytanie co proponujecie. Szukam czegos na poziomie 19-22tys zl, pojemnosc 1300, zeby sie ladnie zbieralo i zadnego lancucha;p.

 

obecnie jestem dosc napalony na midnight stara 1300. slyszalem ze ma wszywtko co cenie. dosc ladna stylistyka (rzecz subiektywna), ladne spalanie, waga ponizej 300kg, zbiera sie jak demon (prowadzi ponoc tez), pasek klinowy noi kierownica szeroka na 980 cm , czyli tyle co w mojej shadowce - znaczy ze zmiesci sie w korkach.

 

- Co sadzicie o tym wyborze?

- czy macie jakies alternatywy?(myslalem jescze o vtx, ale z trych dwoch wole yamahe)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyną alternatywą jest dla mnie Road Star 1600 lub 1700.Przelatałem takim w trzy sezony 50 tyś km.Polecam.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Masz instrukcję? jak nie masz, daj emial to wyślę

 

W obudowie masz okienko z podziałką, napinasz pas z określoną w instrukcji siłą i odczytujesz ile mm się wychylił

[email protected] a przy okazji;

jak i gdzie sie sprawdza linki w motocyklu

Edytowane przez maro19701
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Od roku jestem szczęśliwym posiadaczem midnight stara 1300.Po ostatniej jezdzie po deszczu(tak wyszło:-) schowałem motorek do garażu i udałem się do domu.Na drugi dzień zasiadłem na bestie przekręciłem kluczyk, wcisłen start i... znikło wszystko z licznika i pokazał się numerek 12.Pomyślałem że to akum i podłączyłem go bezpośrednio przez prostownik.Przy ponownym nacisnięciu przycisku start zaczeło coś pierdzieć pod siedzeniem obok bezpieczników,pod białą kopułką.Są tam dwa bezpieczniki i dwa grubsze kabelki jakby plus i minus.Wydaje mi sie że pod spodem jest pompka paliwa bo jak przełącze kluczyk to słychać pompowanie paliwa.Jestem zielony w tych sprawach i może miał ktoś taki problem i wyskoczył mu kod 12,

Z góry dziękuje za pomoc.

 

 

Kod diagnostyczny 12 : -
Objaw: Brak normalne sygnały są odbierane z czujnika położenia wału korbowego.
Prawdopodobna przyczyna awarii:
Otwarty lub zwarcie w wiązce przewodów.
Wadliwy czujnik położenia wału korbowego.
Awaria w ECU.
Nieprawidłowo zainstalowany czujnik.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ! pojawił mi się mały problem , czuję zapach paliwa od mojego xvs-a 1300 po zatrzymaniu bardzo śmierdzi , ale wycieku nie widać , po jakimś czasie zapach znika , nos mi mówi że to pod bakiem , ale tam nic nie widać , teraz też stoi w garażu i jest w porządku , przez 2 lata tego nie było ,problem pojawił się teraz , czeka mnie wyjazd ze śląska na mazury i , nie tylko, więc proszę o radę co z tym zrobić ? duńczyk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W naszych XVS-ach była prowadzona akcja serwisowa, dotycząca wymiany zacisków na wężyku przelewowym na wtryskach. Dotyczyła motocykli z początkowych lat produkcji. Gdzieś na forum był podany zakres numerów VIN. Wstawiałem też zdjęcia.http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/101148-midnight-star-1300-xvs1300-xvs1300a-v-star1300-wymiana-doswiadczen/page-54 Może to jest przyczyną.

Edytowane przez avo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

który masz rocznik? w pierwszych modelach była akcja serwisowa związana z wymianą jakiegoś przewodu paliwowego który mógł być wadliwy.

Tak czy inaczej szukaj lub zleć znalezienie usterki przed wyjazdem, może to być to nieduży wyciek z którego paliwo paruje i dla tego nie widać płynu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

który masz rocznik? w pierwszych modelach była akcja serwisowa związana z wymianą jakiegoś przewodu paliwowego który mógł być wadliwy.

Tak czy inaczej szukaj lub zleć znalezienie usterki przed wyjazdem, może to być to nieduży wyciek z którego paliwo paruje i dla tego nie widać płynu.

ja go nabyłem w 2012 ze stanów, a to jest rocznik 2007, dopiero teraz pojawił się ten problem !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...