nitroMCZ Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Witam Panowie, pytanko odnośnie ciśnienia sprężania w tej 50'tce??? Jest 7bar, wydaje mi się ,że mało... Próby olejowej nie zdążyłem jeszcze zrobić (będzie trochę ciężko, bo otwór świecy od dołu...) Problem z nią jest taki, że zalewa świece. Nie jest to wina samej świecy! Jest tam wtrysk, więc myślę sobie, ze w tym przypadku musi być 100% sprawny mechanicznie silnik, zeby zaprogramowane dawki w kompie mógł dobrze "przepalić". Poza tym chyba jest niszczelna głowica/cylinder, bo po odpaleniu za moment zbierają się gazy w zbiorniczku płynu chłodniczego (po chwili pracy jest w nim ciśnienie). Najwięcej chodzi mi o wartość jaką ten silnik powinien mieć(sprężanie). Kontrolka od wtrysku gaśnie w czasie pracy , więc poważnej usterki w elektronice nie ma... Czujnik temp. ma wartości ok, potencjometr przepustnicy też, nie wiem tylko co to za czujnik jest przy zespole wtryskiwacza, za nim w stronę przepustnicy(taki niebieski), nie jest to cz.temp.powietrza(chyba nie). Jezeli ktoś ma jakas wiedze na ten temat, to prosze o porade. pozdrawiam Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 7 bar to stanowczo za mało... a pozatym jak ci ucieka kompreha z cylindra to to jest główna przyczyną twoich usterek :( wymień uszczelki cylinder karter, cylinder głowica i będzie hulać PS. ile tam tej elektropniki:D ja pie**ole :biggrin: czujnik tu czujnik tam :biggrin: hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziol93 Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 kompresja powinna by ok 9bar:) kolega ma taką w swojej becie i zawsze rano odpala z pierwszego zakręcenia:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysnik363 Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Fabrycznie cylek po dobrym dotarciu bowinien mieć 10.5 bara kompresji. Ja osobiste w byłym moto miałem 8 bara i jeszcze śmigał i to bez zarzutów. Palił na dotyk, a na przyspieszenie do 40 km/h żaden inny nie miał szans. Tak jak ktoś napisał zmień tą uszczelkę bo jeśli ucieka ci kompresja to bez sensu napawa innych usterek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroMCZ Opublikowano 4 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Wydaje mi się ,że przy wtrysku bardzo wazna jest kompresja, bo sterownik strojony jest do 100% sprawnego silnika a słabszy silnik może sobie nie poradzić z zaprogramowanymi dawkami... Jezeli ma ktos manuala do ditecha (do normalnej z gaznikiem mam), to chetnie... (dogadmy się):biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.