Hun996 Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 zeby to przegwintowac musial bym demontowac silnik z ramy albo wyciac jej kawalek W sumie łatwiej wyciąć. Ale potem musisz tak wspawać żeby nie było widać cięcia ramy. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Sa dostępne śruby do szybkiego ratunku gwintu wyglada to tak ze sruba ma naciety gwint na stożku i wzyna sie jak wkret w aluminium;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Sa dostępne śruby do szybkiego ratunku gwintu wyglada to tak ze sruba ma naciety gwint na stożku i wzyna sie jak wkret w aluminium;] i ten gwint potem zostaje i mozna wkrecic normalna srube? to korek spustowy oleju wiec sie go wykreca od czasu do czasu, w moim przypadku co 3kkm Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 nie to takie rozwiazanie ze przy nastepnym odkreceniu trzeba spawać:P Taki ratunek na chwilke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.