Skocz do zawartości

Etapy tuningu motroweru


matiipl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam was!

 

chciałem zadać kilka pytań odnośnie tuningu motoroweru jakim jest Rieju spike 50

 

ze względu iż jestem początkujący będą one z pewnością dla was banalne proste...

 

A więc tak zamierzam kopić motor gdzie zainstalowany jest już Cylinder "Polini Race 80cc

Minarelli AM" oraz sprzęgło sportowe (Polini)

 

i to wszystko co było w nim robione narazie nie będę miał kasy na jakiś tam tłumik ale chodzi mi bardziej o gaźnik...

 

bo z tego co mi wiadomo nie był on wymieniany...

 

jeśli go zmienię to poprawi mi to v max?? np na taki 21 mm

 

czy muszę zmieniać cały gaźnik czy mogę tez sama dyszę?

 

o co chodzi z tymi filtrami stożkowymi czy jakoś tak?? są one konieczne??

 

z góry dzięki za odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy takim cylindrze warto mieć zamontowany wzmacniany wał.

Gaźnik, który wykrzesa moc z tego cylka to pewnie 24mm,

ale na 21 mm powinno być nieźle (do tego oczywiście kruciec).

Co do tłumika to wystarczy wybebeszyć dyfuzor.

Zawór mębranowy też warto wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...