Skocz do zawartości

gdzie ten olej?


tajnos
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

koleszka ma vx 800 ostatnio pozyczylem go na miniony weekend by skoczyc na zlocik Wikingow ;) pokonalem trase 110km i w silniku zginol caly stan w okienku (szklo bylo puste) , moto nie kopci(czasem tylko z lewego tlumika(siedzac na moto) ,staralem sie trrzymac 5tys obrotow,slychac zawor z lewej strony ale jak dodaje gazu to nie.czy to mozliwe by przepalil taka ilosc na tyle km?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla VX-a 5 tys obr/min to juz wysokie obroty , nie ma za bardzo sensu tam zagladac bo swietnie ciągnie od niskich w okolicach 6 tys. koncząc ... 5 tysiącom odpowiada tez predkosc ok 150 na 5-ce ... nie zmienia to faktu że spalił BARDZO dużo oleju , mój z przebiegiem około 120tys km spalił mi 0.3 litra na 4tys km :biggrin: a przyczyn "brania olej" może być naprawde wiele (nieszczelne pierścienie , uszczelniacze zaworowe itd.)

p.s. sprawdzałeś przed jazdą :biggrin: może już go tam nie było ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... 5 tysiącom odpowiada tez predkosc ok 150 na 5-ce ...

 

 

 

nie wiem czy cie dobrze rozumiem twierdzisz ze vx powinien na 5tys miec 150kmh?

 

a przed wyjazdem sprawdzalem nawet dolewalem a najciekawsze jest to ze wrocilem teraz od koleszki z garazu i po powrocie stwierdzil ze nie ubylo ani kropli a przed powrotem wlalem mu oleju od 2T . :icon_exclaim: moze jest w tym roznica ze jak jechalem tam to caly czas tak od 100kmh do 130kmh a jak wracalem to 90kmh-100kmh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... 5 tysiącom odpowiada tez predkosc ok 150 na 5-ce ...

nie wiem czy cie dobrze rozumiem twierdzisz ze vx powinien na 5tys miec 150kmh?

 

a przed wyjazdem sprawdzalem nawet dolewalem a najciekawsze jest to ze wrocilem teraz od koleszki z garazu i po powrocie stwierdzil ze nie ubylo ani kropli a przed powrotem wlalem mu oleju od 2T . :icon_exclaim: moze jest w tym roznica ze jak jechalem tam to caly czas tak od 100kmh do 130kmh a jak wracalem to 90kmh-100kmh

Bóg Cię opuścił czy nie odróżniasz silnika 2T od silnika 4T ? i jeszcze się dziwisz że silnik 4T bierze olej.

Ciekawe co tam lał Twój kolega ?

Do tego silnika wchodzi 3.8L oleju silnikowego 4T 10W40 i żaden inny.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem VX800 i muszę Ci powiedzieć że taka jego uroda przy dynamicznej jezdzie zdecydowanie łyka olej i trzeba wyrobić sobie odruch jego kontroli :icon_idea: sygnałem jego braku w żadnym razie nie mogą być klekoczące zawory, wlewanie oleju 2T to też makabryczny pomysł. :) Chyba nie lubisz swojego :koleszki: skoro tak traktujesz jego moto albo dotychczas jezdziłes na skuterach stąd to 2T. POZDRO falki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ze wlalem 2t to wiedzialem co robie bo skoro tyle pije oleju to juz mu duzo i tak nie zostalo, i o szczaniu mi tu nie pisz bo jak sie grzecznie pytam to oczekuje grzecznej odpowiedzi a nie mi tu trujesz o bogach i szczaniach, pytanie bylo proste czemu i jaka przyczyna ze polknal tyle oleju :icon_rolleyes:

Edytowane przez tajnos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo jesteś dupa nie motocyklista jak nie wiesz czego dolać do silnika to wróć do furmanki.

Pożyczyłeś motocykl od kolegi i świadomie go niszczysz ?

Jeszcze się stawiasz , może byś się najpierw zastanowił nad sobą.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) i swieta ziemia was nosi ? skoro bierze prawie litr na 110km to waszym zdaniem da sie jeszcze bardziej zniszczyc?

 

temat uwazam za zamkniety bo za wiele to sie tu nie dowiedzialem. ja o czym innym wy o czym innym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:banghead: i swieta ziemia was nosi ? skoro bierze prawie litr na 110km to waszym zdaniem da sie jeszcze bardziej zniszczyc?

 

temat uwazam za zamkniety bo za wiele to sie tu nie dowiedzialem. ja o czym innym wy o czym innym.

 

 

Skoro bierze takie ilości to trzeba zrobić remont góry silnika a nie lać mu olej do dwusuwów.

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:icon_mrgreen: i swieta ziemia was nosi ? skoro bierze prawie litr na 110km to waszym zdaniem da sie jeszcze bardziej zniszczyc?

 

temat uważam za zamknięty bo za wiele to sie tu nie dowiedziałem. ja o czym innym wy o czym innym.

 

Zapomniałeś napisać czego bierze ponad litr ?

Do dzisiaj myślałem że te silniki są odporne i trudne do zniszczenia ale zapomniałem o jednostkach uzupełniających brakujące ogniwo w teorii ewolucji Darwina.

Ps.

niestety nie Ty decydujesz kiedy temat będzie zamknięty

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) i swieta ziemia was nosi ? skoro bierze prawie litr na 110km to waszym zdaniem da sie jeszcze bardziej zniszczyc?

 

temat uwazam za zamkniety bo za wiele to sie tu nie dowiedzialem. ja o czym innym wy o czym innym.

Tajnos,gdybyś uważnie przeczytał posty,to pomimo ogólnej wściekłości na Twoją bezmyślnośc i sposób w jaki traktujesz sprzęt KOLESZKI,dowiedziałeś się że;-ten silnik bierze olej jak go katujesz (to przecież Vka z Intrudera,a nie rzędówka z R1)-olej który raczyłeś wlać został spalony i cholera wie co powstało po wymieszaniu z tym co był w moto. Ponadto zamiast szukać rady jak ratować moto KOLESZCE, Ty czekasz na to byśmy przyklasneli tej masakrze,która zrobiłeś. :biggrin: Wez się kolego zastanów co wypisujesz,bo wielki wstyd sobie czynisz :biggrin: falki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...