Adam M. Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Jedno jest pewne, przyczyna twojego strzelania bedzie zupelnie cos innego niz u zalozyciela tematu, gdzie sprawa jest dosc oczywista ( zawory / gaznik ) Poza tym jezeli pod obciazeniem wszystko jest OK to spedzaj jak najmniej czasu na luzie :) Na powaznie sprawdzilbym ustawienie gaznikow, jako ze zaplon przestawic sie raczej nie moze. Moze po prostu sa za ubogie na wolnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broda997 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Wiem, że temat już umarł, ale może komuś się przyda .. Strzelanie ustało po uszczelnieniu wydechów, ale takim porządnym uszczelnieniu, wszystkie luki na łączeniach spasowane na sznurek grafitowy. A pro po wykończonych napinaczy - ktoś napisał powyżej, że w VTR nie objawia się to stukaniem i trzaskami - nieprawda u mnie dzwoniło jak w starym zamczysku, ale to mój pierwszy motor i nie wiedziałem skąd ten hałas, jeździłem tak długo, aż nie przeskoczył łańcuszek na jednym garze (kosztowało mnie to jakieś 800 zł). Teraz mam kolejny problem .. Wszystko było ok jakieś 2kkm, aż nie usłyszałem jakiegoś furkotania w silniku (metaliczny stukot). Na początku tylko kiedy schodził z obrotów (najgłośniej koło 4k obrotów) na zimnym silniku. Zrobiłem kolejne 500 km i teraz strach to odpalać, stuka i na zimnym, i na ciepłym, i przy wchodzeniu na obroty, i przy schodzeniu z obrotów .. Czy ktoś może mi coś zasugerować? bo nie chce znowu jechać do jakiegoś majstra i usłyszeć, że jest wszystko ok, albo, że w grę wchodzi tylko remont silnika. Znajomy stwierdził, że to może być przegrzany silnik .. Ratujcie Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.