-
Postów
115 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O kubryn
- Urodziny 08/05/1984
Informacje profilowe
-
Lubię
Moto, telefony,sport
-
Skąd
Żnin
Osobiste
-
Motocykl
CBR F2
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Strona www
http://
Osiągnięcia kubryn

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader (13/46)
0
Reputacja
-
kiedys sam walczylem z tym shitem:) chyba Ci lepiej wyjdzie wymiana baku do końca sie nigdy tego gowna nie pozbedziesz a jak wtopisz wpip kasy na zabezpieczenie to Ci taniej wyjdzie kupic uzywke bak w dobrym stanie
-
Co po dodaniu gazu na ssaniu??
kubryn odpowiedział(a) na Kemuel temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
moze Ci moto zgasnac -
ja do Cbr 600 za komplet dałem też 400 i dlatego tez napisalem do 400 oczywiscie wiem ze mozna dac jescze o wiele wiecej....
-
jak puszka starcza na kilka sezonów to nie wiem jak chyba ktoś robi 2 tys km rocznie ja robie w sezonie około 10 tys km i puszka starcza mi na ponad pól sezonu, ogólnie smaruje wtedy jak jest łańcuch suchy widac to po rolkach jak sie mocno swieca..., nie oszczadzaj na smarze bo to 35zł a wymiana układu napędowego to koszt rzędu 200-400zl w zaleznosci od typu motocykla, co do mycia to najlepsza jest NAFTA
-
no gratulacje co do rozowych to ja takowa posiadam :clap: :flesje: kolor kiepski fakt ale maszynka pieknie chodzi pzdr!
-
F2 padł aku lub /i ładowanie!!
kubryn odpowiedział(a) na młodymz temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
kolego to że kupiłeś nowe ako i Ci moto chodzi to norma!radzę Ci lepiej sprawdzic dokładnie ten objaw bo łatwym sposobem możesz sobie załatwić 2 ako!ja jestem nadal przekonany jeżeli pisałeś w 1 pości że ako było gorące ,że Regulator jest do wymiany!!!temu objawowi towarzyszy też charakterystyczny smród(dosłownie zapach gnojowicy :buttrock: - siarkowodór)i piszczenie w okolicach aka jeżeli masz walnięty regulator to prędzej czy pózniej 2 ako też załatwisz także sprawdź dobrze wszystko pzdr! -
F2 padł aku lub /i ładowanie!!
kubryn odpowiedział(a) na młodymz temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
na 100 regulator ja tez mialem taki sam problem jedynym sposobem jest podlaczenie aku pod moto odpalenie i sprawdzenie miernikeim wartosci pradu jaki jest dostarczany do ako nie pamietam ale musi sie ona miescic w okreslonym przedziale... jakim sprawdz...jak odpalisz to patrz jak sie moto zachowuje podzcas pracy na jalowym i podczas przygazowek powinienen dostarczac caly czas prad o podobnym natezeniu(wartosci)oczywiscie jakis blad tolerancyjny moze byc -
opisz dokładniej temat!
-
wiesz zawsze możez spróbować cos dorobić ale ja na Twoim miejscu uderzyłbym do jakiegoś serwisu, warsztatu w pobliżu i tam na pewno by Ci taki klucz pożyczyli...albo bys to na miejscu sobie zrobił :icon_mrgreen:
-
czyli tak ile sie wlewa nie mam pojecia :crossy: ale po co Ci to skoro masz wskaźnik na pojemniku poziom musi być między MIN.a MAX. co do drugiego pytania jak sie nie myle jest to zbiorniczek od płynu hamulcowego na tył tam także jest poziom ktory musi się zawierać między MIN. a MAX
-
skoal rozumiem dzieki!co do pytania kolegi diobol to tak oczywiscie ale pamietaj jak zrobisz wypadek to Twoj ojciec traci znizki nie wiem czy calosc bo ponoc wchodzi przepis ze tylko 10%ale na pewno na znizkach jego mozesz rejstrowac jezeli bedzie wspolwlascicielem
-
czyli tak sprawa wyglada nastepujaco poprzednik mial motocykl ubezpieczony w PZU i ja tez teraz ubezpieczylem w PZU ale oczywiscie na siebie czy cos musze robic?
-
Witam wszystkich tydzien temu zarejestrowałem na siebie moto(nowy dowod, oc nowe-na mnie) i jak to jest z poprzednim OC czy musze skladac jakies wnioski o wypowiedzenie poprzedniego wlasciciela z Oc czy nic nie robie?bo w zeszlym roku jak jeden koles kupowal ode nie CBR to dzwonil mi ze pozniej mam mu jakies pismo przyslac o zrzeczeniu sie Oc (Warta) czy jakos tak i teraz nie wiem czy ja mam tez skladac pismo do kumpla od ktorego kupilem czy nic nie robie???
-
Różnica miedzy CBR F2 a F3
kubryn odpowiedział(a) na diobol temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
jeżeli mialeś okazję jeździć F2 i F3 to różnicę czuć w...mocy naprawdę!ja mam f2 mój braszka ma f3 i kiedyś podczas jazdy się zamieniliśmy tak dla draki.Myślałem że róznicy nie będzie w ogóle czuć że będzie niezauważalna, tymczasem...RÓŻNICĘ czuć jak byk chociaz niby koniami się wiele nie roznia nie wiem może f3 jest lżejsza bo takie odnosiłem wrażenie ale naprawde czuc róznice tym bardziej jak stawiasz na piona to 3 radzi sobie z tym o wiele łatwiej(trzeba ja o wiele mniej krecic na obrotach-mowie tu o stawianiu z gazu), oczywiście nie jest to róznica jakbyś zsiadl z CBRF2 na R1 ale ja różnice czuje :biggrin: -
teoretycznie tak a praktycznie...zalezy to od Ciebie