
Pacher
Forumowicze-
Postów
62 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Osobiste
-
Motocykl
YZ 250 '06 EXC 300
-
Płeć
Mężczyzna
Informacje profilowe
-
Skąd
Krasnystaw
Metody kontaktu
-
Strona www
http://
Osiągnięcia Pacher

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)
0
Reputacja
-
hehe nie do końca zdradziłem bo chociaż teraz mam 4t, to i tak mam sentyment do 2t tego powera i dźwięku na górze obrotów, gdy patrzę jak brat jeździ na 2t a jak słucham pierdzenia z 4t to aż mi się łezka kręci. Ale wrazając do tematu tu 1:30 to jeszcze dobra mieszanka, a żeby sprawdzić jak to jest z nagarem to trzeba by pewnie z 10 zbiorników przepalić, u mnie przy wymianie tłoka nagaru prawie nie było :D
-
ja u siebie leje 1:40 i jest dobrze, u nas w gronie od lata tak mieszamy i wszystko jest elegancko, a co do wypowiedzi michoa to nie radze się tym sugerować i włożyć w bajki że nadmiar oleju nie szkodzi..... Na chyba motox forum ktoś dokładnie opisał że lanie oleju w za dużej ilości tworzy zbyt mocną powlokę olejową wokół tłoka przez co nie może oddawać ciepła i łatwo jest skończyć sprzęt. Jak znajdę to wrzuca tutaj tą dyskusje, ale ogólnie to wyszło że takie przegięcie ma bardzo dużo wad, a już napewno nie jest neutralne dla silnika. pozdrawiam
-
u mojego brata w exc 300, jest dokładnie ta opona. Ja mogę powiedzieć tyle, że opona dobrze trzyma sprzęt fajnie sie prowadzi. Wytrzymałość raczej taka sobie ale jest niezła, chociaż kolega który ma jakiś model na twardszy teren nie narzeka. To prawda kostki nie odpadają, ale zdarzy się że pojedyńcza się ukruszy, a teraz to co mnie najbardziej irytuje, poprostu niektóre kostki dużo szybciej się zużywają gdy jedne są ok, jest to na tyle znaczące że po 2 wyjazdach niektórych kostek prawie nie było, albo było okrągłe zupełnie. Może to jakiś lipny egzemplarz, sam nie wiem. Ja osobiście wolałbym mieć 2 takie bulle niż 1 pirelli scorpion. Ale to tylko moje zdanie, najlepiej samemu wytestować sprzęt.... pozdrawiam
-
Jak prawidlowo osadzic lozyska w karterach i na wale.
Pacher odpowiedział(a) na Ziuteek temat w Mechanika Motocykli 2T
był to jakiś przeznaczony właśnie do wklejania łożysk, ale napisz do użytkownika grzesiek3210, bo u Niego jest właśnie ten klej i napisze Ci jaki to model, bo ja osobiście nie pamiętam :biggrin: -
Jak prawidlowo osadzic lozyska w karterach i na wale.
Pacher odpowiedział(a) na Ziuteek temat w Mechanika Motocykli 2T
nie, żadnych patentów tego typu, tak jak pisałem wyżej złóż to na loctite wklejasz na bieżniach, a zdziwisz się jak mocno trzyma :icon_twisted: tylko ma to być właśnie loctite, a nie jakiś odpowiednik , bo za to już nie ręczę :icon_mrgreen: -
Jak prawidlowo osadzic lozyska w karterach i na wale.
Pacher odpowiedział(a) na Ziuteek temat w Mechanika Motocykli 2T
z tego co się orientuje, to nawet w prawie nowych motocyklach crossowych, trzeba po jakimś tam przebiego rozebrać silnik i wkleić łożyska na wał. -
Jak prawidlowo osadzic lozyska w karterach i na wale.
Pacher odpowiedział(a) na Ziuteek temat w Mechanika Motocykli 2T
w sumie wydaje się że masz racje, ale mimo wszystko jak wkładasz wał z łożyskami w karter, to jest dużo trudniej ustawić wszystko tak żeby ładnie się złożyło, można sobie zadrę zrobić w karterze w miejscu osadzania łożyska i wtedy mamy problem, więc ja chyba zostanę przy opcji najpierw łożyska w karter potem reszta :icon_biggrin: ale czekam na jakieś konkretne odpowiedzi..... -
Jak prawidlowo osadzic lozyska w karterach i na wale.
Pacher odpowiedział(a) na Ziuteek temat w Mechanika Motocykli 2T
ja u siebie robiłem tak jak koledzy wyżej piszą, łożyska były zamarznięte, bo remont robiłem akurat w największe mrozy naszej zimy, a karter ogrzewałem spawarką do plastiku i wszystko składało się bez żadnego problemu :icon_rolleyes: tylko nie wiem jak jest poprawnie, czy najpierw łożyska na wał a potem wał w kartery, czy łożyska w kartery i na końcu wkładamy wał? U mnie musiałem najpierw włożyć łożysko( bo jest zakryte blachą którą się przykręca), a poza tym łatwiej jest je wklejać potem na wał :P -
huska te tc 610 vs TT600
Pacher odpowiedział(a) na kamilkk85 temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
tak jest, do 99' roku Husqi nie miały pompy oleju, co prowadziło do tego że silniki te miały za słabe smarowanie, z tego co słyszałem był to duży problem szczególnie jak ktoś latał dużo po szosie w terenie jakoś to było.... najlepiej poczytaj bo sprawa ta był już dokładnie opisana w jakimś z tematów, a co do starych Husqvarn to bez przesady, są jak każdy 2t z tamtych lat, i jak jest dobrze zrobiony to może dać jeszcze dużo frajdy, kolega miał WR 250 właśnie chyba z 95, to jeździł na niej ostro 2 lata bez żadnych(dosłownie) wymian itp. aż do momentu gdy tłok wytarł całkowicie nikasil, i dopiero silnik stanął, więc myślę że nie ma co nawet dyskutować na temat co dobre a co złe -
huska te tc 610 vs TT600
Pacher odpowiedział(a) na kamilkk85 temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
o ile dobrze pamiętam to użytkownik MateuszEndurobojz, miał Huske te 610 i cały czas coś mu się psuło, ale twierdził, że jak jeździ to jest to super sprzęt ,ale w Jego przypadku chyba więcej stała niż jeździła, najlepiej poszukaj bo były gdzieś o tym tematy, wiem bo sam kiedyś miałem ochotę na TE 610 ;) a TT 600 to raczej inny mniej wyżyłowany sprzęt, który wytrzyma zdecydowanie więcej, oczywiście jeśli będzie w dobrym stanie -
pisałem już w ostatnim temacie, że ja do swojego KTM 300, bez problemu dostałem w moto-perfekcie tylko, brałem na nikasil w roz. 71.94 i mieli na miejscu, więc możesz tam zapytać- ogłaszają się na Allegro biggrin.gif
-
Korba WISECO - tania ale czy dobra??
Pacher odpowiedział(a) na Gawron temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocykla
nie było, mnie kilka dni w domu a paczka z częściami z moto perfektu już czekała, wszystko wzorowo, ceny bdb, -
Korba WISECO - tania ale czy dobra??
Pacher odpowiedział(a) na Gawron temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocykla
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M469330 tu jest link do jakiegoś ogłoszenia tej firmy, a co do wysyłki to wysłałem bo znam tą firmę, już długi czas wystawiają swoje rzeczy na aukcje, no i nie słyszałem żeby ktoś miał problem z nimi, mam nadzieję że i ja nie będę miał żadnych problemów ;) ja też jestem zwolennikiem kupowania przez allegro, ale jak np. biorę coś od martin motocykle itp. czyli firmy znane to kupuje na telefon, narazie nie miałem żadnych problemów pzdr -
Korba WISECO - tania ale czy dobra??
Pacher odpowiedział(a) na Gawron temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocykla
tak, firmę znalazłem na Allegro, jest to firma moto perfekt chyba mają ogłoszenia tylko z oto moto :D, narazie wysłałem do nich cylinder stary tłok i korbę, no i ceny na telefon korba- 370zł, tłok Wossner 540zł, wymiana korby 70zł,o ile dobrze pamiętam- wiem tylko że to najlepsze ceny jakie dostałem na Allegro za te same produkty ze wszystkich takich sklepów. Wysłałem jakiś tydzień temu korba już ponoć zmieniona, cylinder pomierzony i czekają tylko na tłok, więc niedługo powinno być... -
Korba WISECO - tania ale czy dobra??
Pacher odpowiedział(a) na Gawron temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocykla
ja o korbach Wiseco nie mogę nic powiedzieć, ale właśnie jestem na etapie wymian u siebie, i za korbe Hot Rods do EXC 300 (sprzedający mówił że taka sama jak w 250) powiedział 370zł, z tego myślę że uda się coś urwać, więc nie wiem czy jest sens kombinowania z korbą Wiseco, czy dołożyć kilka złotych i spać spokojnie, bo ja o korbach Hot Rods słyszałem tylko dobre rzeczy, a Wiseco wiadomo tłoki git, ale jak więcej osób konkretniej się nie wypowie na temat korb, to nie wiadomo jak to jest naprawdę....