Skocz do zawartości

marek op

Forumowicze
  • Postów

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O marek op

  • Urodziny 05/11/1980

Osobiste

  • Motocykl
    XJ-600 98r.
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    5604204
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Opole

Osiągnięcia marek op

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. na 100 % malowany, ale lepiej iść obejrzeć moto w realu , a zata kase i z tym przebiegiem faktycznie można dorwać fajną dive i to z naklejkami :-) ps. klosze z przednich migaczy tez niesą orginalne. PZDR.
  2. Ja też uważam że szersza guma lepiej sprawuje się na koleinach. Słuchaj a jak masz zalożoną tą opone to dużo masz jeszcze luzu między waczaczem i łańcuchem ?
  3. A ty miałeś założoną 140 ? Bo mnie interesują wyłącznie wypowiedzi tych któży sami sprubowali taką gume założyć :)
  4. Czyli na 100% wchodzi bez żadnych problemów,oto właśnie mi chodzilo bałem sie z będzie ocierać na szerokośc gdy koło dobije do końca,wielkie dzięki za pomoc napewno teraz założe tą 140 :buttrock:
  5. Słuczhaj a czy z pasarzerem nieociera ci o błotnik? Ja mam teraz nowy zestaw i koło jest bardzo do przodu a wiadomo że wahacz zwęża sie ku przodowi więc boje sie że założe taką gume i będzie ZONK ;)
  6. Czy ktoś wie czy w tym roku będzie organizowany zlot w Nysie na jeziorze ?
  7. Hej,mam pytanko; czy ktoś już próbował zakładać do naszych xj-tek opone z tyłu 140 ?
  8. Ja ostatnio miałem zalozona na tyl gume 130\18 na h80 i powie ze teraz po zalozeniu takiej jaka jest zalecana duzo lepiej prowadzi sie w winklach. Ps. no i jak zmiescila sie ta 140 ? Jestem bardzo ciekawy,sam bym mial ochote taka wlozyc do mojej xj :icon_arrow: .Acha jeszcze jedno,jak mialem ta gume h80 zalozona to gdy chcialem nasmarowac lancuch to musialem klocek podkladac pod centralke :D
  9. Kabelki akurat byly podpiete wszystkie :D zarówno orginal jak i taiwan mialy tylko 5 przewodów; 3 zolte +czarny+czerwony. Szkoda tylko że po zakupie okazuje sie ze cos na co wydales 128 euro to kupa złomu :icon_mrgreen: ale jest jeszcze szasa na jego oddanie-po prostu ten muj kumpel jest w goracej wodzie kompany ale to akurat niejest az taka wada ;) Moze ktos z was uzywa jakiegos dobrego zamiennika tego orginalnego reglera ,oczywiscie do tego typu alternatora, jesli tak to prosilbym o jakies namiary na strone internetowa producenta czy sklepu. Aha aten taiwanski zamiennik mial na opakowaniu wydrukowane logo w ksztalcie liter "ZL" no i pisalo "JIN YI PRECISION ELECTRIC CO., LTD." może ktos zna ten produkt-firme albo stronke w necie bo ja za rzadne skarby tej firmy w necie wygrzebac nieumie :) .
  10. Zastanawiam sie tylko nadtym dlaczego jak wpisuje w wyszukiwarce symbol tego regulatora to zawsze wyskakuje mi suza SV650 ? Czyzby SV-ka miala taki sam alternator, a moze poprostu to jest regulator do niej.
  11. No sprawdzalem miernikiem,ale on pokazuje dokladnie,przy tym typie silnika niema az takich zaklucen. A te nowe mierniki juz tak nieglupieja :buttrock: jak te stare. a wogule gdyby ten regulator byl zepsuty to chyba wogule by nieladowal,czy nie ? Aha :bigrazz: jeszczo jedne pytanko ; Kumpel najpierw kupil sobie taki tymczasowy regulator -made in taiwan- ;) tak zeby tylko smigac moto w trakcie czekania na ten orginal ktury zamowil. No i niby bylo wszystko OK do czasu gdy siadlo AKU ;( ,okazalo sie bowiem ze ów wynalazek laduje aku na wolnych obrotach wzorowo ale........ gdy obroty wzrastaja do takich przy 100/h to daje mu nawet 20v,zastanawia mnie co moglobyc tego przyczyna, czy czasem ten regulator nie byl za slaby bo wiadomo ze marauder ma alternator ze stalymi magnesami (magneto) o mocy ok 250 wat no i poprostu niewytrzymywal napiecia ;)
  12. Generator produkuje prod do okolo 85 v na kazdej fazie. Zas ten regulator gdy jest podlonczony to na wolnych obrotach daje prad w granicy 13,5 v zas gdy zwieksza sie obroty silnika to napiecie maleje,niemówiac juz ze po właczeniu swiatel jest juz calkowite 11v tzn. tyle ile akumulator ma przy wlonczonych swiatlach bez wlonczonego silnika. Jeszcze sprostuje tylko że numer tego reglera jest taki ; 45C01 SH535C-12 6.6271 cos czuje ze te magiki ze sklepu wcisneli mu regulator nie do tego motocykla. Moze ktos wie gdzie mozna by dorwac jakies shematy ideowe do tego reglera ktory teraz podalem?
  13. Generator produkuje prod do okolo nawet 85 v na kazdej fazie. Zas ten regulator gdy jest podlonczony to na wolnych obrotach daje prad w granicy 13,5 v zas gdy zwieksza sie obroty silnika to napiecie maleje,niemówiac juz ze po właczeniu swiatel jest juz calkowite 11v tzn. tyle ile akumulator ma przy wlonczonych swiatlach bez wlonczonego silnika. Jeszcze sprostuje tylko że numer tego reglera jest taki ; 45C01 SH535C-12 6.6271 cos czuje ze te magiki ze sklepu wcisneli mu regulator nie do tego motocykla. Moze ktos wie gdzie mozna by dorwac jakies shematy ideowe do tego reglera ktory teraz podalem No ten marauder ma po prostu magneto i uklad stalych cewek z kturych wyhodza 3 fazy-one idą do reglera i zaraz z niego trafia prad na aku. Zas cewki i swiatla sa zasilane bezposrednio z produ akumulatora a nie z rzadnej cewki-tzn.nie bezposrednio-wkoncu to nie komarek :buttrock: Mam jeszcze jedno pytanko; kumpel napoczatku kupil taki regler made in taiwan :notworthy: tak po prost zeby umiec smigac moto w trakcie czekania na regler (mial czekac na niego ok 2 miechow w polskim serwisie) no i ten regler ladowal ok ale tylo do pewnych obrotow, tzn.tak na oko powyzej 100/h :rolleyes: napiecie skakalo nawet do 20v,interesuje mie co moglo byc tego przyczyna czy czsem nie byl on za slaby wiadomo ze marauder 800 ma alt. o mocy OK 200 wat czy cos takiego-co o tym sadzicie?
  14. Witam. Sprawa wygląda tak,kumpel kupil marudera z 98 roku z zjaranym regulatorem,zamówił sobie nowy w niemieckim serwisie-dodam że stary mial następujacy numer SH535C-123.1 po dwóch tygodniach przyszedł nowy o symbolu SH535C-124.1 ale jest tak zwany ZONK :D ładowanie akumulatora wygląda tak że gdy zwiększa obroty to prąd ładowania spada .Regler był zamawiany w serwisie suzuki i jest niby do tego motocykla no ale jest NOWY i nieładuje-sprawdzaliśmy generator i prąd na fazach jest identyczny ! więc raczej będzie to wina reglera-no i teraz chodzi mi oto czy te ostatnie cyferki z symbolu reglera mają jakieś znaczenie? czy czasem niejest to regulator do alternatora obcowzbudnego tzn. do takiego ktury nie posiada magneta. A czy czy czasem moze byc przyczyną coś innego? np. brak jakiejs masy? Z góry dzieki za jakiekolwiek sugestie i rady które mogą cokolwiek wnieść w tej sprawie. SZCZESLIWEGO NOWEGO ROKU !!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...