Skocz do zawartości

Lukmaj83

Forumowicze
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Fzs 600
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Gdańsk

Ostatnie wizyty

245 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Lukmaj83

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Model to Triumph Sprint GT 2012r 17k km przejechane, motocykl na dotarciu. Myślę że biegi zmieniałem poprawnie, sprzęgło i stanowcze ale delikatne wbicie dźwigni 🙂 Wszystko jest ok puki jadę spokojnie, po dziadkowemu. Dzisiaj ponownie pojawił się problem z wbiciem dwójki, z tym że zacząłem próbować wrzucać biegi z przy-gazówką, czego nigdy wcześniej nie musiałem robić, o dziwo zaczęły wchodzić, z tym że poczułem nierównomierny stosunek pracy silnika z pracą napędu, takowe szarpnięcie przy 60 km 🙂 Sądzę ze to zjawisko idzie zniwelować tylko trzeba poćwiczyć. Czy takowa zmiana jest dobra dla silnika, nie uszkodzę w ten sposób żadnych wałków ?
  2. A co to jest, jeżeli to jest jakieś zabezpieczenie to nawet mogę o tym nie wiedzieć.
  3. Cześć, Jeździłem 4 lata YAMAHA, biegi wchodziły bez zastrzeżeń. Kupiłem TRIUMPHA i po pierwszych kilometrach zwróciłem że biegi nie wchodzą, prawidłowo. Wrzucam jedynkę ruszam spokojnie biegi wskakują, załóżmy prawidłowo. Wrzucam jedynkę p...da do odcięcia bieg drugi ani N nie wchodzą w ogóle, dźwignia od zmiany biegów nie chce drgnąć, twarda. Chciał bym zaznaczyć że podczas zmiany biegów nie robię żadnych przy gazówek itp. czynności.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...