Skocz do zawartości

Stefan Kowalski

Forumowicze
  • Postów

    517
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana Stefan Kowalski w dniu 28 Maja

Użytkownicy przyznają Stefan Kowalski punkty reputacji!

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Słupsk

Osobiste

  • Motocykl
    Honda GL1200
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

4858 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Stefan Kowalski

KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych (19/46)

26

Reputacja

  1. Jeśli naprawa opony za 50zł to za dużo, to jaka wg Ciebie jest uczciwa cena za taką usługę? Nie myślałeś by otworzyć tanią wulkanizację z serwisem w 5 minut na koło?
  2. W tej całej historii wszystko ma sens oprócz różnych dysz dla środkowych i zewnętrznych gaźników. Dlaczego nie założysz takich samych dysz na wszystkich gaźnikach?
  3. To na pewno nie jest taka tulejka jak z linku bo świece zapłonowe mają większy skok gwintu i na pewno nie jest to 10x1. Jedna z możliwości to wkręcić świecę z tulejka do głowicy na klej anaerobowy i wtedy próbować wykrecic świecę. Inna metoda to nagrzać świece z tulejką palnikiem. To powinno ułatwić rozkręcenie tych dwuch elementów.
  4. Ale dlaczego tłok? Skąd pomysł że się zaciera? Czy zatarcie w silniku 4T nie wynika z braku smarowania? A może nie ma ciśnienia sprężania? A może jest źle ustawiony gaźnik, może ma nieszczelny dolot albo jest problem z układem zapłonowym. Z najprostszych rzeczy to należy wykręcić świece i sprawdzić kolor izolatora oraz zmierzyć ciśnienie sprężania na obu cylindrach. Na pracującym silniku na wolnych obrotach należy sprawdzić czy w dolocie nie ma nieszczelności.
  5. Jeden i drugi olej spełnia wszystkie normy JASO i API TC, czyli do współczesnych silnikow do pracy przy największych obciążeniach.
  6. Skąd taki olej ma wiedzieć czy motocykl jedzie ulicą, czy może w terenie? Czy olej w dwusuwie ma inne zadania na ulicy, a inne w terenie? Czy olej Motul 800 off road jest na pewno odpowiedni do motocykla o pojemności 125 typu Cross? Myślę że należy do takiego motocykla lać tylko taki olej, który w nazwie ma Suzuki, 125 oraz Cross. Każdy inny będzie nieodpowiedni.
  7. No to za nisko ustawiona iglica, albo lewe powietrze.
  8. To wrzuć kilka, powiedzmy 5 zdjęć Twojego motocykla z różnych stron ze zdjętymi osłonami bocznymi i kanapą, to wtedy znajdziemy które to moduł. Potem jak już go zlokalizujemy to zrobisz zdjęcia wtyczki i przewodów i wszystko będzie jasne.
  9. A jak wygląda złącze modułu w Twoim kayo? Wrzucisz zdjęcie obecnego modułu wtyczki i kolorów przewodów?
  10. Magneto jest raczej inne, chodzi w nim też o sterowanie impulsatorem zapłonu, prawdopodobnie jest to ustawione inaczej. Regulator napięcia nie dobiera się do mocy silnika, a do ilości przewodów wychodzących z prądnicy. Dobiera się też do mocy pradnicy , ale to parametr który nie jest zaznaczany na regulatorach. Pomińmy to, ponieważ to mała prądnica i każdy regulator z odpowiednią ilością przewodów się sprawdzi. Zrób zdjęcie by było dokładnie widać kolory przewodów od stojana.
  11. Moim zdaniem wystarczy do nowego silnika zostawić stary dekiel ale też stare magneto. Albo niech są to te nowe elementy, ale wymaga to przerobienia instalacji elektrycznej i wymiany regulatora ładowania.
  12. Może zrób zdjęcia podmienianych części,bo trudno pomóc, jeśli nie widzimy podmienianych wtyczek, dekli albo stojana prądnicy, czy impulsatora zapłonu. Prawdopodobnie są tam na tyle duże różnice, że bez modyfikacji nie będzie to idealnie pasować. Powiedz czy po wymianie jest zauważalny wzrost mocy? Warto robić takie przeróbki?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...