Ok dzięki za odpowiedź, ale mam ten sam schemat i nic mi nie mówi podobnie wygląda jak by tego brakowało nr, 17 ale to jest oring. Wygląda to tak jak by ta część gdzie idzie oring, Chodzi o to, że wirnik wystaje z silnika o jakieś 5 cm i wygląda to tak jak by brakowało jakieś przystawki do dekla. Prawie jestem pewien, że cała pompa powinna wyglądać tak jak z nr 3 lub 4 a ja mam sam dekiel i wirnik i nie mam pojęcia jak to ogarnąć. Jeśli byś miał jakiś pomysł to daj znać Pompa, którą posiadam i wirnik to na 100% oryginał. Wysyłam fotkę mojego dekla z założonym deklem, ale te fotki znalazłem w sieci wirnik pompy, jaki posiadam i dekiel pompy osobno gdzieś jest jakiś błąd, ale nie mam pojęcie gdzie nr 5 tył dekla pompy taki posiadam i wirnik. Trochę się rozpisałem, ale może ktoś to łatwiej ogarnie, o co po złożeniu pompy tak powinno wyglądać chodzi. jak na fotce pompa plus dekiel taki dekiel alternatora posiadam jak na fotce.
Dzięki