Ten moduł nie jest zablokowany, zablokowany ma oznaczenie takie jak na zdjęciu w załączniku. Można jeszcze spróbować zmienić dyszę w gaźniku lub sam gaźnik na większy a nawet na dwa. Tak czy owak, taka już uroda Hondy Rebel 125, że 90 km/h to wszystko na co ją stać i do tego w sprzyjających warunkach. Na pocieszenie powiem, że nie jesteś jedyna, która ma ten problem. Rebelka naszej córki jechała dokładnie z tą samą prędkością- kiedy jechała córka lub ja to jeszcze jakoś ciągnęła, gdy wsiadał mąż to już było gorzej chociaż waży niewiele więcej niż my. Wszystko miało znaczenie- masa jeźdźca, wiatr, wzniesienia itp. Ludziska szukają na siłę blokad i sposobów odblokowania wydając kasę a wynik i tak mizerny z tej prostej przyczyny, ze kanały są zdławione fabrycznie. Poniżej podsyłam linki z proponowanymi gaźnikami, lecz tak jak napisałam spodziewana poprawa to wzrost o około 10 km/h. Tak naprawdę pomoże tylko rozwiercenie kanałów w głowicy + ten zestaw gaźnikowy- wówczas można się spodziewać około 105-110 km/h. https://www.ebay.com/itm/carby-carb-Carburetor-for-Honda-Rebel-250-CB250-CMX250-CA250-CBT125-CB125T-CB125/323250073728?hash=item4b4334b080%3Ag%3AyRAAAOSw77pa9ETK https://www.ebay.com/itm/RUBBER-INTAKE-DUCT-BOOT-For-Honda-Rebel-250-CMX250-1985-2012/181649615949?epid=878091960&hash=item2a4b292c4d%3Ag%3AMpYAAOSw0e9UxP-e https://www.ebay.com/itm/RUBBER-INTAKE-DUCT-BOOT-For-Honda-Rebel-250-CMX250-1985-2012/181649616192?epid=878091960&hash=item2a4b292d40%3Ag%3Ac2AAAOSwm8VUxP-m W załączniku zdjęcie zblokowanego modułu z sygnaturą 80KM Ale najpierw warto sprawdzić jeszcze te zębatki, jeśli jest przełożenie 13/39 to znaczy, że jest fabryczne, ale może być tak, że ktoś zwiększył przednią do 14 i wtedy paradoksalnie prędkość maksymalna może spaść.