Skocz do zawartości

thunderbolt41

Forumowicze
  • Postów

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O thunderbolt41

  • Urodziny 01/20/1970

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Nottingham

Osobiste

  • Motocykl
    Sportster XL1200L
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia thunderbolt41

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witaj. Mieszkam w UK i caly kpl wyniosl mnie 67 funtow.( Lacznie z olejem do skrzyni) Jest dostepny w kilku miejscach w Anglii. Znalazlem tez ciekawe porownanie - co prawda zrobione przez ludzi z Amsoil ,ale jednak w miare obiektywne. ( Tylko ,ze z 2009r) http://assets.ngin.com/attachments/document/0016/3287/A_Study_of_Motorcycle_Oils.pdf
  2. Przywitac sie wypada jako,ze "mlodzik" na tym forum ;) Czytajac posty o olejach faktycznie mozna dostac zawrotu glowy. Przesiadlem sie z "japanese" na mojego pierwszego HD - wybor padl na " lajcika" Sporstera z 2009 roku poniewaz duzo latam po miescie ,w tym do pracy. Do tego podobno "bulletproof" silnik EVO wsrod HD tez przyczynil sie do wyboru. Jutro przymierzam sie do wymianki oleju w silniku i primary. Zakupilem oleje Torco. Czy ktos z Was "latal" kiedys na tym produkcie? Opinie w USA i GB sa pozytywne , ponadto to firma ,ktorej oleje uzywa USAF w swoich latajacych maszynach.,co sugeruje,ze nie nalezy do "ostatnich " Jesli nikt nie uzwal , to napisze pozniej co i jak sie zmienilow " zachowaniu "motocykla.Nie wiem tylko czy plukac silnik z minerala przed syntetykiem? :) Pozdrowko
×
×
  • Dodaj nową pozycję...