Siemanko Mariusz, serwisówka do RK 2006, TC88, FLHRSI, pisze: motocykl w pionie tylne koło w powietrzu ugięcie 4,8 - 6,4 mm, motocykl na bocznej stopce bez kierowcy i bagażu ugięcie 6,4 - 7,9 mm. W tych pomiarach siła docisku pasa to 10 lbs. (4,5 kg) Pzdr.
Czytam, czytam i można zgłupieć, moto by stało cały sezon, a ja dalej bym nie wiedział czym zalać. Road King Custom 2006 r. 33000 mil przebiegu raczej pewny, chociaż ręki sobie nie urwie . Jak zalecają serwisy H-D w Polsce mam zalane Silnik : GENUINE 20 W 50 minerał , Skrzynia i sprzęgło FORMUŁA + i jestem bardzo zadowolony z pracy silnika i skrzyni biegów. Pzdr. Mirek
Problem rozwiązany.Okazało się, że regulator napięcia do wymiany. Najprościej sprawdzić jest alternator,na wyjściu powinno być 30-40 v. prądu zmiennego, przy 2 000 obrotów i u mnie tak było. samego regulatora elektryk nie był w stanie sprawdzić, chociaż to było zbyteczne, gdyż byłem pewny, że jest on do wymiany (kupiłem zamiennik za 320 pln.) Po podłączeniu regulatora, napięcie na akumulatorze przy włączonym silniku było 14v :rolleyes:
Witam! Dzisiaj po przejechaniu kilometra,zapaliły mi się na tarczy licznika dwie ikony (czerwony-akumulator i silnik). Po wyłączeniu i włączeniu zapłonu, czerwony akumulator znikł, lecz ikonka silnika często się pokazuje, pierwsze co zrobiłem to zmierzyłem napięcie na akumulatorze, na postoju ma 12,58 v, a na uruchomionym silniku ma 12,22 v i obojętnie przy jakich obrotach napięcie się nie zmienia, może macie jakieś podpowiedzi na temat tego problemu (jak sprawdzić regulator napięcia?). Pzdr Mirek.