-
Postów
55 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Białystok
Osobiste
-
Motocykl
MT-125
-
Płeć
Mężczyzna
Osiągnięcia Grzechuk

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)
0
Reputacja
-
Co dogoni Yamahe yzf r125 ?
Grzechuk odpowiedział(a) na Atekx temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Hyosung GT 125. -
Yamaha YZF r125 nie odpala
Grzechuk odpowiedział(a) na sebekwwl temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Może sprawdź jeszcze przekaźniki i ewentualnie ściągnij bak i sprawdź połączenia wszystkich "kostek", może któraś nie łączy. Zrzuć najpierw klemę z akumulatora. PS. Przed tym wszystkim sprawdź najpierw stycznik na stopce ! Może się popsuł. -
Yamaha YZF r125 nie odpala
Grzechuk odpowiedział(a) na sebekwwl temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Jak świeci się "check engine", to nie pozostaje nic jak tylko podpiąć moto pod komputer i sczytać błędy... Po co szukać po omacku... -
Stopnie to stopnie, pamiętasz z podstawówki rolę kątomierza ? :) Nm to siła...
-
Jak za mocno będziesz dokręcał to śruba się nadweręża, "rozciąga" i z czasem się ukręci... Zdarzyło mi się raz tak załatwić M6... całe szczęście, że to wszystko jest tak pomyślane, że śruba się ukręci, a nie zerwie gwint... Potem kupiłem sobie klucz dynamometryczny i mam problem z głowy z dociskaniem z odpowiednią siłą śrub.. z czasem można dojść do wprawy, ale klucz dynamometryczny dużo pomaga jak się chce mieć tą "precyzję".
-
Motocykl Romet K 125
Grzechuk odpowiedział(a) na temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Chłopy! Co wy tak dajecie się podpuszczać ? :) On by napisał, że woli korbę w samochodzie, aby tylko odzew był... dajcie spokój.. -
Motocykl Romet K 125
Grzechuk odpowiedział(a) na temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Duży masz przebieg w tej maszynie? -
Motocykl 125 2t na kategorię B
Grzechuk odpowiedział(a) na Pan_Karol temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
No tutaj to napisałeś, tak jak na starego człowieka przystało, z tym się mogę z tobą zgodzić.. PS. Na pewnym etapie życia wiek o niczym już nie świadczy, nie wiem po co nawiązujesz w swoich postach do wieku, z obserwacji otoczenia zauważyłem, że rozumu akurat niektórym to nie przybywa niestety i z wiekiem, oczywiście żebyś nie odebrał tutaj tego, że piję do Ciebie.. od taka moja myśl życiowa. -
Motocykl 125 2t na kategorię B
Grzechuk odpowiedział(a) na Pan_Karol temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
A kto tu pisze, ze 125, np. Duke 125, czy R125, czy MT125 jeździ z przelotową prędkością 120-130km/h ? To jest maksymalna prędkość, a nie przelotowa.. Normalna prędkość do jazdy dla tych motocykli to 90-100km/h. A korbę to chyba co niektórzy tutaj mają u siebie w głowie zamiast mózgu. To, że jeździsz jeden z drugim na większym motocyklu nie znaczy, że musisz obrażać tych co jeżdżą na małych moto, to tylko świadczy o twojej ignorancji i małym ego. Pozdrawiam. -
Trudna decyzja - Honda Shadow i Yamaha DragStar 125ccm
Grzechuk odpowiedział(a) na Matthletic temat w Cruiser/Chopper
Oczywiście, moje posty można usunąć. -
Trudna decyzja - Honda Shadow i Yamaha DragStar 125ccm
Grzechuk odpowiedział(a) na Matthletic temat w Cruiser/Chopper
Powiem Ci, że nie pamiętam jaka to była marka, ale wiem, że nie były to auta typu "cienki" czy "seicento" tylko coś z większych, ale miałem parę takich sytuacji jak opisałem wcześniej, gdyż sporo jeżdżę w sezonie poza miastem.. wiesz 15KM w 4T jest żwawe do tych 90km/h przynajmniej moja MT, bardzo szybko przyspiesza do 90km/h ( kiedyś postaram się nagrać jakiś filmik to pokażę ), ale jak tir jedzie z faktyczną prędkością 90km/h i mam go wyprzedzić to oczywiście robię to w miarę sprawnie, ale na pewno nie tak jak auto które zredukuje do 4 biegu i ma moc np. te 60KM - np. chociażby taka Corsa, albo Matiz.. po prostu auto po redukcji od tych 90km/h pojedzie szybciej niż mocna 125-tka. -
Trudna decyzja - Honda Shadow i Yamaha DragStar 125ccm
Grzechuk odpowiedział(a) na Matthletic temat w Cruiser/Chopper
Zdarzały mi się sytuacje, że jadące przede mną auto, przeszkadzało mi właśnie w wyprzedzaniu tira, gdyż prawdopodobnie robiło to na 5 czy 6 biegu, a więc elastyczność słaba i siedziałem mu po prostu na tyłku, bo moja 125-tka robiła to szybciej, oczywiście to był maks możliwości mojej maszyny, zaś gdyby auto dało redukcję na 4 bieg to niestety ale nie miałbym szans.. tak wiec najsłabsze auto i tak będzie szybsze niż mocne 125 w 4T. Ale jak ktoś lubi jeździć spokojnie i robi to umiejętnie to jazda taką 125-tką nie jest męczarnią, przynajmniej mówię tutaj o sobie i mojej szybkiej maszynie :) -
Trudna decyzja - Honda Shadow i Yamaha DragStar 125ccm
Grzechuk odpowiedział(a) na Matthletic temat w Cruiser/Chopper
Mój MT odcinę ma dopiero przy 134-137km/h, to samo YFZ R125. Oczywiście prędkość taka jest osiągalna tylko przy sprzyjających warunkach pogodowych i kierowcy który waży max. 80kg. Normalnie 120km/h nie jest problemem do osiągnięcia. A tira to sobie wyprzedzam z palcem w d.. -
O dużych motocyklach dwusuwowych
Grzechuk odpowiedział(a) na temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Temat chyba się już wyczerpał... dajcie spokój Panowie, chyba nie macie po 12lat żeby tak ciągle się przekomarzać która zabawka lepsza.. -
O dużych motocyklach dwusuwowych
Grzechuk odpowiedział(a) na temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Dwusuw dobry na 2 razy, 4-suw na 4 razy, teraz wybierzcie co komu pasuje... pyrkanie czy stukanie :) jeden i drugi ma swoje wady jak i zalety. Tutaj nie ma wygranego. Ten temat robi się trochę bez sensu.. Może lepiej piszcie o tych dużych motocyklach w dwusuwie tak jak było w temacie, bo to taka ciekawostka na tle większości moto które jeżdżą po drogach. Pamiętacie Jawę 350TS ? To był fajny dwusuw, pamiętam za młodu, a dymu za nim tyle było, że aż niebiesko :)