Skocz do zawartości

gogi22

Forumowicze
  • Postów

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    suzuki rm 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Częstochowa

Osiągnięcia gogi22

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. A nie lepiej kupić orginalne cewki jakieś używki jak się bawić w nawijanie, rezystencje masz w serwisówce jak nie wiesz co i jak to ciężko ci to będzie zrobić samemu lepiej dać te 300zł i mieć pewność że to będzie chodzić a gdy sam nawiniesz to może być lipa. Może ci ktoś napisze co i jak.
  2. A kup se full crossa a nie enduro :biggrin: :biggrin:
  3. A może na boki nie masz bicia ale może być bicie góra dół może krzywo opona naszła na felgę najlepiej ściągnij oponę i wtedy sprawdz czy ma bicia góra dół łożyska masz na pewno dobre nie mają luzu
  4. nie ma sensu się w to bawić bo to ci nic nie da a tylko może zaszkodzić możesz tylko zepsuć sobie zabawkę i potem będzie płacz po co to ja robiłem :rolleyes: :rolleyes:
  5. Zobacz jaki masz kolor świecy jak czarny okopcony to mieszanka jest za bogata i może się przez to dusić bo za dużo paliwa dostaje jak masz orginalny filtr powietrza to go załóż sprawdz szczelność układu dolotowego możliwe że coś z zapłonem może iglice wszystkie pozycję i próbuj może trafisz na usterkę :biggrin: dokładnie gaznik wyczyść przyczyn może być dużo i jeszcze sprawdz poziom paliwa w gażniku może jest za niski.
  6. Gaznik przeczyść może jest syf filtr powietrza sprawdz może świece wymień itp itp :)
  7. Jak tam nie ma żadnych czujników żeby ci coś odcinało a przecież jak odpaliłeś zimny silnik i też nie chciał chodzić co ty chłopie pie.......
  8. Pewnie wymienił świece albo coś innego i zmienił płyn i zaczęła mu chodzić i teraz myśli że winna była woda w chłodnicy :) bo innej opcji nie ma
  9. Jeszcze nie słyszałem że przez wodę w chłodnicy silnik był słabszy przecież to nie ma nic do rzeczy czy woda czy płyn
  10. Robiłem całkowity remont uszczelniacz łożyska na pompie są nowe
  11. To czyli paliwo dochodzi to zostaje tak jak pisałem coś z zapłonem na pierwszym miejscu bym wymienił świece a jak to nic nie da to patrzał dalej , a ta kompresja jest na pewno???
  12. Najlepiej sprawdz kompresie a jak kopiesz kopką to tak jak przed awarią było czy kopka lekko idzie w dół??? Jeszcze może być taka opcja coś się stało z zapłonem sprawdz czy klin od magneta jest na swoim miejscu ,oporność statora i impulsatora sprawdz ile wychodzi volt z cewki zasilającej moduł, fajka, przewód od fajki, świece może mieć iskre ale nie taką jaka powinna być. A świece ci zalewa?????
  13. Wychodziły 54mm gościu może mierzył suwmiarką i dlatego mu wyszły takie rozmiary
  14. napisałem że na 6 biegu jechałem na pełnym gazie przez jakieś 600m a przez wcześniejsze km normalnie
  15. Z chłodzeniem wszystko raczej ok na pewno silnik został przegrzany tak jak wcześniej napisałem za bardzo mu dawałem w palnik jechałem przez jakieś 6km (bo tyle mam do lasu) i tak szczerze nie oszczędzałem jej i po prostu przegrzała się i zatarła się możliwe że też za ubogą mieszankę miała bo przed wyjazdem zmieniłem gaznik bo w starym miałem wyrobione gniazdo od zaworku iglicowego. Mieszankę robiłem 1:30 olej castrol power. Teraz jak założę nowy zestaw to pierwsze co to większa dysza główna w gazniku żeby miała bogatą mieszankę i spokojniejsza jazda:) i uważanie żeby jej nie przegrzać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...