
SterylY
Forumowicze-
Postów
42 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Osobiste
-
Motocykl
będzie
-
Płeć
Mężczyzna
Informacje profilowe
-
Skąd
Wrocław
Osiągnięcia SterylY

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)
0
Reputacja
-
SterylY obserwuje zawartość Dane techniczne i serwisowe motocykli
-
SterylY obserwuje zawartość Problem z odpaleniem HONDA REBEL! , Instrukcja obsługi Honda Rebel 125 , Militec 1 (Motor Life).... ? i 6 innych
-
Instrukcja obsługi Honda Rebel 125
SterylY odpowiedział(a) na szpakenzo temat w Dane techniczne i serwisowe motocykli
1.4l Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka -
Instrukcja obsługi Honda Rebel 125
SterylY odpowiedział(a) na szpakenzo temat w Dane techniczne i serwisowe motocykli
I jak znalazłeś? Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka I jak znalazłeś? Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka -
Honda CA 125 Rebel, CMX 250 450 - wątek posiadaczy. fanów...
SterylY odpowiedział(a) na rav563433 temat w Cruiser/Chopper
@up Jedyny sposób na odblokowanie jest kupno innego CDI bez blokady. Ewentualnie zabawa z zebatkami. Gdzieś miałem zapisaną stronę z fajnym kalkulatorem przełożeń, postaram się znaleźć i wrzucić. Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka -
Honda CA 125 Rebel, CMX 250 450 - wątek posiadaczy. fanów...
SterylY odpowiedział(a) na rav563433 temat w Cruiser/Chopper
Hey. To jest odpowietrznik zbiornika. Ja też mam taki trójnik który sobie luźno wisi. Zdaje się że w wersji 250 cm3 jest poprowadzenie do filtra powietrza (jest inna puszka z dwoma filtrami - nie wiem po co, tak jest na schemacie). A przy zbiorniku jest wpiety tu To zdjęcie od przodu. Mam nadzieję że widać - tak mniej więcej w połowie zbirnika Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka Tak przy okazji zobaczyłem co jest pod spodem [emoji2] chyba trzeba trochę pomalować [emoji6] -
Problem z ładowaniem-krok po kroku.
SterylY odpowiedział(a) na _Monter_ temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
@_Monter_ jakieś przykłady bo też muszę kupić i nie chce się naciąć. W Hondzie oryginał do Rebelki 1200PLN :) -
Honda CA 125 Rebel, CMX 250 450 - wątek posiadaczy. fanów...
SterylY odpowiedział(a) na rav563433 temat w Cruiser/Chopper
Czy ktoś wie jakie są max obroty Rebelki 125? -
Honda CA 125 Rebel, CMX 250 450 - wątek posiadaczy. fanów...
SterylY odpowiedział(a) na rav563433 temat w Cruiser/Chopper
Odgrzebuje temat bo mam pytanie-czy jest jakis zamiennik regulatora napiecia do 125-ki. Dedykowane sa drogie - moze jakiś chinczyk podejdzie? -
Kierunkowskazy Rebel CA125S
SterylY odpowiedział(a) na arnet temat w Dane techniczne i serwisowe motocykli
Co prawda odgrzebalem stary post ale kierunki sa inne. Mozna dorobić sobie mocowanie-ja mam przesunięte az do tablicy bo sakwy sie nie mieściły. Tak przy okazji-miałeś problem z regulatorem napięcia bo muszę wymienić i nie wiem czy pasuje tez od innego modelu? -
Rozmiar kasku, jak dobrać wielkość
SterylY odpowiedział(a) na E-mil temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocyklisty
Z tego co zrozumiałem z wypowiedzi autora to kask mu pasuje na głowie, a problemem jest jego zdjęcie. Wystarczy podczas zdejmowania/wkladania mocno chwycić za paski i rozciagnac na boki. Skorupa się lekko podda i zejdzie/wejdzie bez problemu A jarenty ma rację kominiarka b. pomaga. -
Łożysko stożkowe główki ramy - różnice
SterylY odpowiedział(a) na Qadrat temat w Dane techniczne i serwisowe motocykli
A czemu nie szukasz po oznaczeniach tylko po wymiarach? Każde łożysko ma swój nr/oznaczenie. -
Honda CA 125 Rebel, CMX 250 450 - wątek posiadaczy. fanów...
SterylY odpowiedział(a) na rav563433 temat w Cruiser/Chopper
Witam. Wg. manuala Heynes'a dla cmx 250 długość sprężyny 546 mm, min 535mm. Pojemność 235cm3. Nie wiem jak jest w 125 bo nie znalazłem dotąd serwisówki. Btw. Ja jak dotąd jestem szczęśliwym posiadaczem rebelki 125 z 96 od kwietnia. Niestety zablokowana przez niemca do 80km/h. Udało mi się ją dostać za całkiem rozsądną cenę jeszcze przed tym szaleństwem z PJ na B. Teraz jak patrzę na te ceny to jakiś obłęd. Średnio 5 tyś. -
Jakby weszła korozja to by się blokowała a tu cieknie/poci się. Nie wiem co tam dają do tego zestawu naprawczego, ale wyciek można usunąć przez wymianę uszczelnień gumowych/silikonowych. Koszt w sklepie specjalistycznym to ok od 1 do 5 zeta/szt. Warto by wymienić przy okazji pierścień zegera bo lubią się łamać. Tłok raczej "puchnie" i blokuje. Sprężyna może być "zgnieciona" i nie odbijać. I nie ma co się denerwować. Jak i tak mało nim jeździsz to masz czas na spokojną grzebaninę. A i satysfakcja większa z samodzielnej naprawy.
-
Sama regeneracja nie jest jakimś wielkim "halo". Jeżeli jest rozbieralna to koszt uszczelnienia może zamknąć sie w góra 50,- (zależnie od sprzedawcy). Sama pompa to nie filozofia - tlok, który w zasadzie się nie psuje, jakaś sprężyna, parę oringów lub simeringów (zależy co tam oryginalnie wsadzili), parę innych dupereli i trochę chęci. Jeżeli będziesz to rozkładał z głową i zapamietasz kolejność elementów to ze złożeniem nie będzie problemu.
-
To mi zaczyna przypominać konferencje PIS'u "wiem ale nie powiem"
-
@ks Fizyka ta sama tylko siły inne. Jeżeli uważasz, że różne pojazdy (o różnej masie, wielkości czy kształcie) w takich samych warunkach zachowują się tak samo, to Ciebie zaczynam się bać, a twoim kursantom współczuć.