Skocz do zawartości

rav563433

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

O rav563433

  • Urodziny 01/01/1930

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    łódzkie

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia rav563433

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. http://tablica.pl/oferta/kola-yamaha-tdr-125-i-inne-czesci-CID5-ID2UoAT.html?action=show&id=42993583#xtor=EREC-55-[id1]-20130520-[displayLink]-13428095@1-20130520151537
  2. o jak miło zobaczyć że temat ożył :) jakoś mało rebelek na forum.... co do zawieszenia też ostatnio zmieniłem uszczelniacze i olej, tylko że ja wlałem sobie 15W(tak wyczytałem na jakimś amerykańskim forum rebel, że wlanie oleju o wyższym wskaźniku lepkości, nie powinno jej zaszkodzić, a poprawi trochę pracę zawieszenia), no i widzę sporą różnicę, teraz mi już nie dobija, tylko że moje sprężyny są młodsze i myślę że tak jak napisał Sikor twoje już zakończyły żywot...
  3. jak już masz zmieniać to tylko na 250, 450 ma inną ramę (nie ma sensu przerabiać, zwłaszcza ,że hamulce będą za słabe itp.) najlepiej kupić cmx450, a nie męczyć małą rebel
  4. Cześć, jestem Rafał i śmigam rebelką 125 z 95r. model jc-24. Zakładam ten wątek w celu zrzeszenia posiadaczy popularnych "rebelek". Zapraszam wszystkich do dzielenia się swoimi opiniami, uwagami, patentami, a także problemami naszych dwóch kółek.
  5. ktoś już tutaj pisał, że wprowadzenie wszystkich zmian w prawku może się opóźnić, wątpie w taką możliwość ale... http://www.motofakty.pl/artykul/nowe-egzaminy-na-prawko-dopiero-od-2015-roku.html, czyżby znowu zawalili termin...
  6. no ja kurs kat.A1 zaczynałem na ybr250, to była pierwsza godzina po placu, później do końca kursu jeździłem na sr250, na egzaminie doznałem lekkiego szoku, bo przyzwyczaiłem się do mocy sr250, a egzaminacyjna ybr125 jakby nie chciała jechać :D
  7. hmm... ogranicznik skrętu, szkoda że mam tylko z lewej strony, wystarczy parkingówka na prawą i bak powgniatany (poprzedni wlaściciel mojej rebel tak zrobił :mellow: )
  8. No fakt, tego nie wiedziałem. Samo wprowadzenie zamian nie jest złe, nareszcie skończy się jeżdżenie skuteremi na dowód odobisty, którego posiadanie wcale nie świadczy o znajomaści zasad ruchu drogowego. Zastanawia mnie czy po dwóch latach posiadania kat. A2 trzeba będzie od nowa kurs robić czy wystarczy tylko egzamin praktyczny powtórzyć na wiekszym motocyklu?
  9. fincher mam dokładnie tak jak ty( najpierw 50ccm teraz A1 i 125ccm) , ja też nie widzę sensu w robieniu A2, no chyba że wyglądałoby tak jak w anglii, tzn. przez dwa lata ograniczenie do iluś tam kW, a potem już bez żadnych kursów i egzaminów (czyt. dodatkowych kosztów) możesz siadać na co chcesz, gdybym teraz zrobil A2, a potem jeszcze A to razem wyszłoby ponad 3k. P.S Też myślę min. o sv650n, mój znajomy przesiadl się na takiego z simsona s51 :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...