
Lechucrx
Forumowicze-
Postów
11 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Osobiste
-
Motocykl
CBR
-
Płeć
Mężczyzna
Informacje profilowe
-
Skąd
Kraków
Osiągnięcia Lechucrx

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
Parę pytań na temat KTM LC4 SXC 540.
Lechucrx opublikował(a) temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Witam wszystkich użytkowników. Z racji że powracam w teren, i szukam jakiegoś KTMa, postawiłem na SXC, ponoć równowaga pomiędzy LC4 a EXC. Byłem oglądać jedną sztukę. Stan silnika jak na mój słuch jest dobry, troche leje uszczelka dekielka zaworów. Nic nie puka, jedynie słychać ten charakterystyczny klekot LC4. Wizualnie, pozostawia wiele do życzenia, zawiecha i reszta technicznych rzeczy raczej jest ok. Czy 6000zł to odpowiednia cena za ten model ? Jeszcze pare pytań: -wydaje mi się, że tylne koło nie jest w jednej linii z przednim. Przednia część jest odchylona tak jakby w lewą stronę motocykla. Być może to złudzenie, albo złe ustawienie na regulacji, jakie jest wasze zdanie? -puszczam kiere na asfalcie a tu ciągnie w prawo. Może to wina kostki. Olać czy się tym przejmować ? -czy strzelanie z wydechu przy próbie odpalenia po lekkim zalaniu to norma ? raz strzelił, może dwa. Moto jeszcze jest do zarejestrowania, czyli dochodzi kolejne pareset złotych. Doradźcie coś Panowie znawcy Kata, bo ja z Hondy się przesiadam i wiedzę mam kiepską Szukałem dużo info na temat SXC540. Za wiele tematów nie ma, przeczytałem już raczej wszystko, i myślę że trzeba pogłębić wiedzę o tym modelu. Pozdrawiam ;) -
Filtr oleju Sym...
Lechucrx odpowiedział(a) na Lechucrx temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocykla
Od suzuki jest 1cm za wysoki, więc nie wiem jak by miał pasować..;) Znalazłem na ebayu zdjęcia filtra HF132, pytanie czy on jest taki sam na odwrocie jak 139, bo na tym mi zależy.. http://74.220.215.88/~xfmotoco/piwigo/_data/i/upload/2013/05/06/20130506023024-033d2404-me.jpg -
Witam, chcę wymienić olej wraz z filtrem oleju w Moto Sym Husky 125. Co do oleju to myślę nad mineralnym 20w50 bo dużo bierze.. Problem polega na znalezieniu odpowiedniego filtra oleju, ponieważ nigdzie takiego nie ma.. Zdjęcia: Wymiary: średnica:44mm wys:45,5mm otwór wlotowy:13mm wgłębienie z drugiej strony(na sprężynkę): fi 15mm x 7mm i po środku jest zaworek. Myślałem nad HF 139 ale jest on niższy i ma 1mm mniejszą średnicę wlotu, i nie wiem czy ma z drugiej strony ten zaworek, oraz wgłębienie.. http://www.hiflofiltro.com/catalogue/filter/HF139 Co o tym myslicie?
-
Odgrzeje kotleta, ale potrzeba mi info;) Otóż rozglądam sie za 620 ale wpadł mi w oko ostatnio SXC 540. I to chyba dokładnie ten który jest wymieniony w postach wyżej. Możecie mi powiedzieć jak to moto wypada w porównaniu z LC4 620 ? Przejechałem się na LC4 400 i jak dla mnie trochę za słaby, brakuje mu obrotów. Ewentualnie jak by ktoś znał historię tego SXC wyżej to proszę o info ;)
-
http://otomoto.pl/ktm-inny-sc-M3510082.html Co powiecie o tym moto? Mam 150km i nie wiem czy sie opłaca jechać ;)
-
No ten EXC na którym jeżdziłem jeszcze na czwórce rwał się na koło. Dałby się ktoś z Krakowa lub okolic karnąć na 620?, w zamian udostępniam CBR 600 :biggrin:
-
W tamtym którego oglądałem nie ma różnicy czy na wciśniętym czy nie sprzęgle. A jak porównanie mocy, reakcji na przekręcenie manetką, między exc520 a lc4 620 ? Bo to mniej więcej ta sama ilość KM.. Nie jezdziłem jeszcze na 620, a u mnie w okolicy nie ma do sprzedania także nie mam porównania.;/
-
WITAM Sprzedam podnośnik pod motocykl cross / enduro. Produkcji home-made. Testowany na DR350, jest idealny. ;) Wykonany solidnie z profili i rurek. Podstawa ze stali nierdzewnej, na niej przymocowana guma. Połączenie rurka-podstawa na łożysku co widać na zdjęciu. -wysokość w spoczynku: 32cm -wysokość podniesiony: 40cm -podstawa:14x31cm Na zamówienie mogę wykonać inny stojak pod Twoje moto, o określonych wymiarach. Zdjęcia: http://img13.allegroimg.pl/photos/oryginal/32/42/62/54/3242625418 http://img13.allegroimg.pl/photos/oryginal/32/42/62/54/3242625418_2 http://img13.allegroimg.pl/photos/oryginal/32/42/62/54/3242625418_3 Cena: 110zł z wliczoną wysyłką. PW gg:4440247
-
Mówisz teraz o EXC czy ogólnie o KTMach? Teraz jak poczytałem to stawiałbym bardziej na LC4 ,620 choć na EXC520 fajnie mi się jezdziło i wiem że było by czym się bawić. A no i jeszcze jedno, z tego silnika EXC wydobywał się dźwięk na mój słuch zajechanego łańcuszka rozrządu na wolnych obrotach i trochę jak się wkręcał, to norma w tych silnikach czy po prostu nie był dawno wymieniany w tym egzemplarzu ?
-
jjank, więc dlaczego ma hamulec po lewej stronie ;)? Tylko nie mów mi znów że ma hamulec po lewej stronie bo ma kopkę też po lewej. To jest kwestia widzimisię konstruktorów czy jak ?;) szukam do 8000zł puki co. te 2-3k na rok to chyba podałeś koszty eksploatacji przy full crossie. ;) ja o takich nie myślę.
-
Nie musi być KTM, ale one mi się podobają ;) Co do innych sprzętów to brałem pod uwagę także Hondę XR, którą ciężko dorwać i stare roczniki są, DR o której pisałem że jestem niemal pewien że zabraknie mocy po asfalcie, DR600 za ciężka, myślałem też o WR z homologacją ale nie wiem nic o tym sprzęcie. A i jeszcze jedna sprawa, może nie jest to ważne ale bardzo mnie irytuje, czemu w LC4-kach jest łańcuch po prawej stronie? :biggrin: -ile spali lc4 620 ? i jak jest w porównaniu wagowo do exc520.
-
Witam, to moj pierwszy post na forum także należało by powitać forumowiczów;) Przymierzam się do przesiadki na crossa/enduro (obecnie CBR600, wcześniej MTXR125), ogólnie moto musi być zarejestrowane, bo chcę latać mniej więcej 50/50 asfalt offroad, ma to być moto częściowo użytkowe. Czasem pasażera na moto też trzeba wziąć. W terenie lubię ostro sie pobawić, i nie lubię jak mocy brakuje, co w MTX (2T) doświadczyłem, szczególnie z dołu. Chodzi także o niezbyt częste remonty. Wiadome że olej filtry itp kilka razy w sezonie da radę wymienić. Myślałem nad EXC 520, byłem oglądać, jeździłem, mocy pod dostatkiem i jeszcze w pierony. Gość mówi że w ubiegłym sezonie robiony remont, władował 3000zł podobno. Plastiki połamane, wizualnie za dobrze to nie wygląda. Myślałem też nad DR350, wszystko dobrze tylko czuję że po asfalcie braknie mocy, bo 30KM to niezbyt dużo. Teraz myślę nad LC4 400 i pytanie do Was: -za jaką wersją się rozglądać -ile to ma KM bo wgl nie mogę znaleźć info -czy lepiej już kupić 620 (dużo cięższa ?) A no i jeszcze jedno. W tym EXC 520 coś było słychać w silniku, dźwięk podobny do łańcuszka rozrządu na wykończeniu, czy to normalny taki dźwięk w tych silnikach ? Bo czytałem że KTMy mają nie za dużą kulturę pracy silnika. Bedę wdzięczny za porady.