
Nab
Forumowicze-
Postów
114 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
Informacje profilowe
-
Skąd
Chrzanów
Metody kontaktu
-
Strona www
http://
Osiągnięcia Nab

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader (13/46)
0
Reputacja
-
Racja, Mondeo jest czułe na jakość paliwa. Blachy po 2003 roku są już poprawione razem z kilkoma innymi drobnostkami.
-
Audi A6 odpada z wielu powodów. O Mercedesie klasy C W2004 naczytałem się dużo negatywnych opinii. Ludzie którzy nakręcili tym samochodem dużo kilometrów piszą o częstych awariach, kiepskim serwisie i o słabej jakości wykonania. Mój kuzyn ma BMW 320d z 2001 roku - spalanie w mieście 8l, trasa 6l. Kupił powypadkowe, dostęp do części i ich cena w normie - tak jak w innych samochodach tej klasy. Najprawdopodobniej zostanę przy Fordzie Mondeo 2003/4 po lifcie. Za 33 tyś. jestem w stanie wyrwać dobry egzemplarz, nawet krajowy z pełną historią.
-
Zobaczę tę stronę którą podałeś, dzięki. Nie sugeruj się tym co pisze w profilu :notworthy: Kryteria mamy podobne.
-
Witam, szukam dla siebie samochodu i myślę o kilku modelach: - Volvo S60, 2,5 D5 163 KM disel - Ford Mondeo 2,0 TDI/2,2 TDI po lifcie - Mazda 6 2,0 TDI myślałem jeszcze o Niemcach ale naczytałem się o nich wiele złego ( szczególnie o mercedesach tych nowszych i tanich ) - Audi A4 1,9 TDI - BMW 320d lub ten z 3,0 l silnikiem ale nie wiem czy dostane go za te pieniądze - Mercedes klasy C Mam 33 tysiące wiec celuje w roczniki około 2002. Nie skreślam żadnej marki, szukam opinii. Proszę o opinie, porady, "odrady" i sugestie. Dzięki
-
I jak się maszyna spisuje ? Ile zrobiłeś km ?
-
Dzięki, przynajmniej wiem w którą stronę iść. Szkoda, że w swojej okolicy nie znam żadnego byłego/czynnego zawodnika który mógłby pokazać to i owo. A bądź pewien, że w okresie wakacyjnym jak napisze egzaminy w szkole to przyjadę na doszkalanie do Pro-Motor Ty chyba tylko przeczytałeś pierwszego posta z tematu i odpisałeś... Wiec jak ? jesteś zainteresowany dyskusją czy piszesz coś byle by tylko napisać i mieć więcej postów na koncie ? ad.1 No ja bym raczej powiedział, że Pan Hough zrobił nie setki tysięcy a dobrze ponad milion km w swojej karierze. Napisał fajną książkę którą polecam wszystkim początkującym i ludziom którzy jeżdżą sobie spokojnie w trasy. Jednak dla mnie ta książka jest słaba, niewystarczająca bo oczekuje od motocykla więcej niż Pan Hough zakłada, że będę oczekiwał. Ja też używam motocykla na co dzień ale czasem zdarza mi się wyjechać w góry. W górach oprócz ładnych widoków chce też pojeździć trochę szybciej i chciałbym to zrobić ze świadomością co sie w danym momencie dzieje z motocyklem i dlaczego tak a nie inaczej. ad. 2 Zapinam odpowiedni bieg przed każdym zakrętem. Nie powiedziałeś nic o pozycji na motocyklu, jak mam sterować gazem, jak hamować, czy w tego typu zakrętach trzeba pojechać specyficzna linią itp itd. Czyli wszystko to o czym konikkonik nie chciał pisać. Ale nic straconego - zapytam konikkonik jak przyjdę na szkolenie do Pro-Motor. PS. jeszua - nie wiem w jakich intencjach pisałeś swojego posta. Wiesz, komunikacja przez pisanie jest bardzo okrojona a przecież człowiek w dużej mierze komunikuje sie poprzez intonacje głosu, gesty itp itd. Żeby sie nikt nie gniewał to powiem, że mam pełen szacunek dla wiedzy Pana Hougha ale jego książka nie rozwiązuje mojego problemu. Powiem więcej... myślę, że Pan Hough by mnie objechał na krętej górskiej drodze :biggrin: :biggrin:
-
Na wrotkach. Słaba książka. Kupiłem, przeczytałem i oddałem jako dodatek do GS gdy go sprzedawałem. Dobra pozycja dla niewymagających turystów. Dzięki za odpowiedzi - te mądre i te głupie. Chodzi o to, że gdy wchodzę w tego typu zakręt to nie czuję się pewnie bo motocykl cały czas przyspiesza a ja muszę się pochylać głębiej. Mam pewną teorie na temat pokonywania takich zakrętów ale chce wysłuchać rady kogoś kto wie na pewno. Chodzi mi o czysto techniczną stronę pokonywania takich łuków. Nie patrzcie na ruch, drzewa i kamyczki na drodze. Hmm, może pytanie powinno brzmieć tak: Jak pokonać ostry zakręt z górki, zacieśniający się lub nie... na torze wyścigowym.
-
Jak przejechać ostry zakręt z górki i zacieśniający się lub nie ? Chodzi o szybką jazdę z głębokimi pochyleniami.
-
Kawasaki Z 750 / Suzuki SV 650 lub inny
Nab odpowiedział(a) na Nab temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Dzwiek SV jest bardzo fajny. Wybor padł na Z750 tylko teraz sie zastanawiam czy podarować sobie ten sezon i w nastepnym kupić nowy model czy czekać na fajna uzywke. Poczekam na jakieś testy prasowe modelu 2007. Pozdrawiam -
Kawasaki Z 750 / Suzuki SV 650 lub inny
Nab odpowiedział(a) na Nab temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Z 9 postów tylko 2 były odpowiedzią na moje pytanie. Fajnie... Kawasaki Z 750 rzeczywiście bardzo mi się podoba - szczególnie wersja bez owiewki. Wiem, że owiewka jest praktyczna itd ale jestem ślepo zakochany w motocyklach bez niej :) Wyjątkiem jest SV gdzie wersja bez owiewki podoba mi się mniej niż z owiewką. Muszę się przejechać motocyklem obudowanym i się określić. Jeżeli chodzi o dynamikę to w każdym nakedzie powyżej 600 będzie dla mnie wystarczająca ! Z pasażerem jeżdżę okazjonalnie wiec na jego wygodzie mi nie zależy. Może macie jakieś inne propozycje ? W moim małym ( 50 tyś mieszkańców ) mieście jest chyba z 5 Hornetów 600 - bardzo ładny motocykl który pięknie brzmi. Też się nad nim zastanawiam ale bardziej przypadła mi do gustu dwójka SV/Z750 -
Kawasaki Z 750 / Suzuki SV 650 lub inny
Nab opublikował(a) temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Sprzedałem GS i zastanawiam się nad nowym motocyklem. Cena w okolicach 15 tyś. Mam 187 wzrostu. Nie robie dalekich tras - raczej krótkie trasy, kilkudniowe wypady gdzieś w góry. Lubię nakedy ale nie obraził bym się jeżeli miał bym jeździć motocyklem sportowym. Miło by było gdyby nie palił 10/100 :icon_exclaim: A tak poważnie przy moim bardzo spokojnym stylu jazdy mógł by palić 5-6 litrów. -
Zbyt mało dobrej woli i chęci do rozmowy o istotnych rzeczach na tym forum. Jak Janusz cos napisze to najpierw trzeba na siłe udowodnic ze jednak sie myli , potem pomyslec o tym co napisal i na koncu dojsc do wniosku ze jednak mial racje ( countersteering na przykład ). A styl Janusza jest dobry - adekwatny do tych co próbują mu udowodnić, że racji nie ma. Moim zdaniem to forum jest zbyt ogólne tematycznie... zbyt dużo ludzi przychodzi tu pogadać o mało istotnych rzeczach. Ciężko poczytać o czymś konkretnym :buttrock: Sam mam w "ulubionych" ustawiony link do profilu Janusza i jego najnowszych postów i przeglądanie forum zaczynam własnie od tego. PS. Mimo wszystko lubie tu zaglądać...
-
Co to za Motocykl ?
Nab odpowiedział(a) na Woojashek temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Honda VTR 1000 -
Poszedłem za poradą z forum i łańcuch przemywałem nafta. Jednak mu to nie służyło bo to właśnie on stukał. Po nasmarowaniu stuki ustały. Łańcuch do wymiany.
-
Olej jest ( 200 km temu dolewałem ). No myślę, że to skrzynia bo na wolnych obrotach nic nie stuka a jeszcze dochodzi fakt, że biegi ostatnio dupowato wchodzą