Skocz do zawartości

Adam.b6

Forumowicze
  • Postów

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    motocykle
  • Skąd
    Myszków

Osiągnięcia Adam.b6

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. witam ja jak robiłem remont gory w mojej cb to wszystkie części kupowałem w bielbike w częstochowie,czas oczekiwania ok 14 dni.
  2. witam mam zamiar kupić w/w moto z roku 1984,a nie widziałem go w realu,aby pooglądać muszę przejechać połowę Polski.prośba jeżeli ktoś z forum ma jakieś parametry tego moto[długość itp] to proszę o info. pozdrawiam adam
  3. cześć tego typu zegary kupiłem w sklepie z artykułami do centralnego ogżewania,koszt jednej sztuki ok 20zł,resztę można dorobić bez problemu.
  4. cześć to może i`ja się zalapie na ten zlocik ,z załączonych fotografi wynika że było nieźle no ch yba że z frekwencją,ale co tam jak przyjmiecie to będzie nas więcej.
  5. cześć. podładuj jeszcze ten aku ze dwie doby prądem ok 1A i powtarzaj tak co miesiąc.koniecznie sprawdź napięcie ładowania jeżeli nie masz czym to udaj się do warsztatu gdzie bez problemu zrobią ci pomiar napięcia w przeciwnym razie grozi to uszkodzeniem aku a w najgorszym wypadku elektroniki w moto.uszkodzony regulator może podnieść nap powyżej 16V co prowadzi do nieodwracalnych uszkodzeń w elektronice,dopuki akumulator jest jeszcze wmiare dobry to on stanowi obciążenie które uniemożliwia podniesienie napięcia zbyt wysoko,ale w przypadku wystąpienia przerwy na aku co się zdaża dość często gdy jest przeładowywany można uszkodzić elektronike.
  6. wszystko zależy od punktu widzenia
  7. temat już nie jest aktualny,znalazłem odbiorce silnika
  8. CZEŚĆ znajomy ma do oddania za darmo silnik do B.S.A. 500 ccm z lat 50-60 tych.silnik jest kompletny bez osprzętu.kontakt na mijego maila lub bezpośrednio z włascicielem na kom.600041645 Adam.
  9. cześć. dzięki za namiary .
  10. cześć. z mojego punktu widzenia[nie wiem czy jestem do końca obiektywny]mogę wam polecić cb ,ale przy zakupie najlepiej mieć kogoś znającego temat,ja nie miałem no i musiałem zrobić remont gory,miała bardzo duży apetyt na olej[ok 0,4 l na 1000km.jeżeli chodzi o dostępność części zamiennych jest ich pełny asortyment w orginale,no i ceny nie zwalają na glebe.np tłok na pierwszy nadwymiar 117zł,pierścienie 140zł itp.najgroźniejsze są patenty pozakładane przez nimających zielonego pojęcia technicznego poprzednich właścicieli [źle założony filtr oleju, itp.] :D
  11. cześc ja p[osiadam tego sprzęta.przejeździłem nim ten sezon,skali porownawczej nie mam w zasadzie żadnej,jest to moj pierwszy japończyk,miałem przerwy w śmiganiu jakieś małe 20 lat ,wyobraź sobie czym wtedy się śmigało.zgodnie z wszystkimi opisami jakie znalazłem w necie moto jest bezawaryjne ,można nim podobno przejechać ok 150tyś km,jednak co 30 tys.należy robić szlif cylindrow i wymiane pierścieni i tłokow[ja właśnie jestem po tej naprawie].więcej informacji moge przesłać na skrzynke.
  12. cześć. macie jakieś namiary na warsztat w okolicy Częstochowy w którym można pochromować elementy motocykla.
  13. cześć.wymienił bym jeszcze kondensator i sprawdził ciągłość przewodu wysokiego napięcia,często się zdaża przerwa na tym przewodzie a w konsekwencji słaba zanikająca iskra.
  14. wiem że odpalanie zimnego silnika jest szkodliwe ,mimo to odpalam dla czystej frajdy 8) 8) 8)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...