Skocz do zawartości

Marcin17Tbg

Forumowicze
  • Postów

    205
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Marcin17Tbg

  • Urodziny 01/16/1988

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Motocykle :P
  • Skąd
    Krakó

Osobiste

  • Motocykl
    CBR F3
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Marcin17Tbg

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów (15/46)

0

Reputacja

  1. Nie możesz wlać oleju samochodowego do motocykla bo zacznie Ci się ślizgać sprzęgło ;) Inny motocyklowy o tych samych parametrach możesz wlać.
  2. Witam, posiadam Burgmana 125 z 2008 r. Silnik już na wtrysku. Mam z nim mały problem... Ciężko odpala, a jak się już uda go odpalić to nie trzyma wolnych obrotów. Sprawdzone było: - sprężanie 8bar (bez szału ale powinno wystarczyć) - rozrząd ok - luzy zaworowe ustawione - nowa świeca - akumulator ok - wtryskiwacz po wykręceniu daje ładną mgiełkę paliwa Liczniki pokazały 2 błędy: sondy lambda i czujnika podciśnienia. Obie rzeczy zostały wymienione i nie pokazują się inne błędy. Wszystkie pozostałe czujniki zostały sprawdzone z serwisówką i wyglądają na sprawne, tak samo zostały sprawdzone przewody podłączone do tych czujników, czy któryś nie jest przerwany i znowu wszystko ok. Dlaczego uważam że to może być wina modułu? Na korpusie przepustnicy jest taki powiedzmy silniczek krokowy który reguluje wolne obroty, po odkręceniu go i włączeniu zapłonu ładnie się rusza, najpierw wysuwa się do końca, potem troszkę cofa itd W każdym bądź razie działa. Po odpaleniu silnika z wykręconym tym silniczkiem krokowym jeśli odpowiednio zatka się palcem otwór w korpusie przepustnicy można uzyskać równe, wolne obroty. Próbowałem również przełożyć całą przepustnicę z silnikiem krokowym i czujnikiem przepustnicy od innego skutera i skutek był ten sam. Dlatego uważam że winowajcą może być moduł... I teraz moje pytanie/prośba. Czy jest jakaś osoba na forum która posiada takiego Burgmana tyle że sprawnego? Chciał bym sprawdzić mój moduł w sprzęcie który działa. Moduł jest łatwo dostępny, nie trzeba nic rozkręcać, jest umieszczony pod siedzeniem, więc wystarczy otworzyć siedzenie, wypiąć 1 wtyczkę i podpiąć mój do testu. Podpięcie mojego modułu nie spowoduje żadnej awarii w Waszym sprzęcie, a będzie można sprawdzić czy jest dobry czy zepsuty. Fajnie by było jak by znalazła się taka osoba okolic Krakowa, wtedy mógłbym podjechać osobiście. W grę wchodzi również wysyłka mojego modułu do osoby która nie mieszka w okolicach Krakowa. Oczywiście za Waszą pomoc bardzo chętnie się odwdzięczę, jestem otwarty na propozycje. Pozdrawiam
  3. Dobrym patentem na "twardą klamkę" jest zaciśnięcie jej trytytką np na noc. Na następny dzień rozcina się trytytkę i powoli puszcza klamkę do normalnej pozycji. Oczywiście jak układ jest już wstępnie odpowietrzony. Sprawdzane nie raz na wielu motocyklach i działa ;)
  4. Moduł dławiący gixera do 34 KM - 25 kW. Kontakt podany w aukcji ;) http://allegro.pl/show_item.php?item=719553831 Mam też trochę innych części do różnych motocykli, jak ktoś jest zainteresowany to niech zerknie na inne moje aukcje. Pozdro!
  5. Czyli samo odpalanie na pych nic nie psuje... :P
  6. Aha jeszcze zapomniałem napisać że zawory też były regulowane ze 2-3 tygodnie temu :icon_rolleyes: Byłem przed chwilą w garażu i sprawdziłem że śrubki od regulacji składu mieszanki były wykręcone tylko o 1,5 obrotu. Według serwisówki mają byś wykręcone o 3 obroty i tak też zrobiłem. Trochę siuę poprawiło, dławi się mniej i zaczyna się to na wyższych obrotach niż dotychczas... Wykręcić je jeszcze o 1 obrót i sprawdzić czy będzie jeszcze lepiej? ;P
  7. Dopisuję się w tym temacie bo też mam problem z moim Fajerem :/ Jest z 97 r., ma przelotowy wydech i w sumie już odkąd go kupiłem nie chodził do końca prawidłowo. Na luzie bez problemu wkręca się płynnie w całym zakresie obrotów aż do końca. Ma też takie dziwne zachowania np. jeżdżąc po mieście spokojnie przez kilkadziesiąt min jest wszystko ok, a potem jak chcę ostrzej to przy przyspieszaniu przerywa, dławi się i z oporami wkręca się na wysokie obroty... Dzieje się to mniej więcej powyżej 4 tys obr. Ostatnio nie chciał mi odpalać po rozgrzaniu, musiałem kręcić długo rozrusznikiem i dopiero wtedy łapał, aż wreszcie długie kręcenie nie dawało żadnych efektów :/ Za to bez żadnych problemów zapalał w tych sytuacjach "na pych" i to od razu. Teraz całkiem coś mu odbiło i nie ważne jak jeżdżę to przy przyspieszaniu się dławi i przerywa, strzelając przy tym z wydechu jak nienormalny, tak samo przy jeździe pod czerwone pole przy zminie biegu był strzał w wydech, ale tak jak mówiłem na luzie jest ok. Mam nowy filtr powietrza, czyszczone gaźniki. Nie robiłem synchronizacji i nie wymieniałem świec. Co w tym parchu jest nie tak? ;)
  8. Przecież pisał że na streeta to po co mu owiewki, zegary czy oryginalna lampa?
  9. Najpierw to się może naucz pisać. Bo się oczy "psóją" od patrzenia na to :/ Serwisówke sobie poczytaj...
  10. Ja Ci dam padakę :icon_biggrin: Nie, nie powiem ile za nią dałem. No jak będzie jeszcze miejsce to chętnie, zawsze to mniej na paliwo wyjdzie :clap: A cały Motyka nawet jak by płacił złotem to bym go nie zabrał bo go nie lubię :cool: No to jak byś mógł to podeślij fotki na e-maila [email protected]. I napisz jakie masz jeszcze części to może coś więcej wybiorę. Jak by ktoś miał to przydał by mi się prawy podnóżek kierowcy, jak ktoś ma to też niech da znać :eek:
  11. Klej można jakimś rozpuszczalnikiem zmyć.
  12. No lagi krzywe, ale mam już jedną na wymianę teraz trzeba będzie poszukać drugiej. W ogóle myślę do Łodzi pojechać na Motobazar może znajdę trochę części, w normalnych cenach i pewnie wybór będzie lepszy ;)
  13. No cena jest dobra według mnie :bigrazz: Ani razu nie widziałem tak niskiej na Allegro. Mam nadzieję że uda się coś wymyśleć z tymi zegarami bo póki co jest jakoś pusto :bigrazz: Jest kilka rzeczy do wymiany czy poprawienia, ale po stłuczce to wiadome. Najbardziej martwi mnie to że chyba stał pod chmurką bo rama i inne części są pomalowane pędzlem na czarno... Prawdopodobnie będe musiał pomalować ramę od nowa, a to raczej sporo pracy z rozkładaniem, a potem składaniem wszystkiego... No ale cóż, dobra cena to teraz trzeba trochę popracować :bigrazz: Właśnie porobiłem kilka zdjęć mojej CB :bigrazz: http://marrcin.getphoto.pl/
  14. Jestem zalogowany na tej stronie, ale coś ostatnio się psuje :/ Forum nie działa... Na ebay.de znalazłem jedne i póki co nie na moją kieszeń :D A co do roku produkcji to go poprostu nie znam :) Kupiłem od znajomego który sprowadził ten motocykl z Francji, dokumenty będe miał dopiero w połowie stycznia... Dosyć dziwnie to wygląda, ale nie mogłem się powstrzymać :smile: A macie jakieś linki do ciekawych stron o Sf? Albo w jakich latach było czarne lakierowanie, ze srebrnymi naklejkami i szarym silnikiem? :) Pisałem już że fotek póki co nie ma :evil: Podoba mi się wydech jaki jest u mnie założony. Dokładnie taki jak na tej aukcji: http://cgi.ebay.pl/LASER-4-1-Auspuff-Exhau...1QQcmdZViewItem Aha, zapomniał bym :P I jeśli by ktoś mógł to proszę podesłać zdjęcie jak wygląda mocowanie akumulatora, bo niestety u mnie go brakuje. Z góry dzięki :) Marcin
×
×
  • Dodaj nową pozycję...