Skocz do zawartości

zzr

Forumowicze
  • Postów

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    PODKARPACIE

Metody kontaktu

  • Telefon
    600437824

Osiągnięcia zzr

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. z tego co wiem urzad celny do 5 dni(jest taki przepis i jak nie to kara do 5 tys,ale chyba go nie egzekwója),potem do rejestracji z wszystkimi papierami,w urzedzie skarbowym jak masz moto na polskich tablicach do 7 dni
  2. Na głópote jeszcze nie wymyślono lekarstwa :-D :-) :evil: :lol: :) :-) a szkoda
  3. I z tego też powodu nigdy w zimie w ciężkich warunkach nie ścigajcie się z Cinquecento 700. Miałem i wiem co mówię :buttrock: Na ośnieżonych i oblodzonych drogach raczej nie ma konkurecji. Bzdura,jest za lekie(szczególnie tył) i za mało stabilne w zakrętach ,ponadto ma marną przyczepnosć nawet na zimówkach,miałem kiedyś taki złom potem golfa2 i golf był przy nim the best(a miałem gdzie porównywac ,u nas same zakręty i górki) A wracając do tematu CS może jest jakas rada na taki przypadek> naczytałem sie tyle teori i pojechałem pocwiczyć na 2 zakręty prawy i lewy z górki,łagodny spad , i odwrotnie pod górke,ładnie mi to wychodziło dopóki nie zauwarzyłem samochodu który powinien przejechac już dawno a stał sobie na środku łuku na poboczu,spanikowałem pusciłem gaz ,złożyło mnie głębiej prawie przetarłem kolanem asfalt ,znowu dałem gazu troche mnie sprostowało i jakoś go objechałem,szybkosć miałem tak ok 55km/h ,dodam że to było z górki i lewy zakręt około 100 stopni .I moje pytanie co w takim przypadku robić,jak to przemyślałem na spokojnie to pewnie nawet bym wychamował :?: :?: :?: :?: :?: :-) :-) :-) :?: :?: :?: :?:
  4. na razie ustawiłem takie same przerwy i jest ok,jak zrobie troche kilometrów to sprawdze co z oponą,dzieki za rady :)
  5. Z tą wysokością bedzie problem,przeszkadzaja plastiki i inne duperele,okręciłem na 1/4 wysokości koła,było jakies pół centymetra różnicy to dużo :?:
  6. amortyzatory sa raczej dobre,do rozbiurki nie bylo problemow a,z tym sznorkiem zrozumialem to tak,okrecam sznorek wokol kol,ustawiam kierownice prosto i patrze na przerwe miedzy tylnym kolem a sznurkiem,tylko na jakiej wysokosci kola okrecic sznurek ?? :?: ,
  7. Mam pytanie ,jak domowym sposobem ustawic zbieznosc ,w okolicy nie mam warsztatu a po rozbiurce przedniego zawieszenia czuje ze cos jest nie tak i na oponie pojawily sie slady sciecia,z gory dzieki za wszystkie rady :evil:
  8. mam prysnieta lakierem od wewnatrz,efekt dobry,nie odpadnie jak zacznie szyba pracowac bo dodalem uelastyczniacza do lakieru,wiadomo ze to nie to co oryginal ale moze byc, 8)
  9. kiedys mialem 150 z 91 r i kolega kupil z 89 jak sie przesiadlem to jednak roznica jest ,uprzedzajac przebieg byl porownywalny,stan tez,to byl chyba rok 96,niby 2 km a kolegi szla duzooo lepiej ;) ,szukaj mocniejszej
  10. spytam bo kto pyta wielbladzi gdzie wy tego grila palicie
  11. a poczytales w danych technicznych zzr600 od 1990r max 230
×
×
  • Dodaj nową pozycję...