Skocz do zawartości

wojtekS

Forumowicze
  • Postów

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia wojtekS

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Drodzy foromowicze. Prosze o szczegolowy opis bodowy atomatu do biegow junak. [email protected]
  2. Miałem identyczny przypadek, co prawda nie z BING-iem, ale z 16N3-3. Objawy dokładnie te same. Też obstawiałem simmering. Okazało się, że w nowym gaźniku nie były poskręcane mocno klamoty w komorze pływakowej, po prostu wykręciła się taka śruba zamykająca kanał i spadła na pływak. W efekcie ciągle zalewało silnik.
  3. Nie, bez przesady :D Pierścienie i tłok też są nowe :D
  4. No ja też bym wolał, tylko nie ma skąd wziąć nowego niemieckiego cylindra 70 ccm :D Starego też nie mam i nie miałem... mój simsonek to taki narodzony na nowo jest...
  5. :-D :-D :-D Simson - silnik po remoncie' date=' dzwonią pierścienie (?) Wystarczy dokładnie czytac[/quote'] Kolega widocznie remontem nazywa wymiane cylindra i tłoka No nie tylko ma nowy cylinder i tłok, bo i wszystkie łożyska / uszczelniacze, ale faktycznie wał niezmieniony - wyglądał naprawdę OK. Nie bardzo mi się też chce wierzyć, że wał który przejechał wcześniej np. 10000 km nagle akurat 100 km po wymianie wymienionych wcześniej podzespołów zaczyna dzwonić.... No i już nic nie wiem teraz :)
  6. Sugerujesz że to wał ???????? Co mu się dzieje ????????
  7. "Tak miałem" i co było dalej ??? ustąpiło to czy nie ? jak było z mocą ? i jak w ogóle ?
  8. No jest w dwusuwach takie zjawisko... To słychać jak takie dziwne brzęczenie, głowy oczywiście nie dam, że to to, ale z uwagi na charakter tego dźwięku to mi przychodzi do głowy...
  9. Ma nowy cylinder, tłok. Przebieg około 120 km po wymianie. Niestety po jeździe - długi podjazd pod górkę - zaczęły dzwonić mu pierścienie, szczególnie przy wyższej prędkości obrotowej :) Co się stało i co z tym fantem zrobić ???? Zdjąłem głowicę, żadnych śladów zatarcia / rys na gładzi cylindra nie ma. Może minie to przy dalszym docieraniu ?
  10. Przejeżdżając przez Niemcy kupiłem sobie zachwalany tam gaźnik AMAL21. Niestety po montażu w simsonie 70cm3 seryjnym (tzn nie jakimś 5-kanałowym czy innym bajerowanym) wszystko wskazuje na to, że silnik jest dokumntnie zalewany paliwem - uruchamia się a po kilku sekundach gaśnie, z ruru czuć niespalone paliwo, świeca mokra. Czy to oznacza, że mój gaźnik jest po prostu za duży do tego silnika ??? Z drugiej strony do tych silników je tam sprzedają...
  11. Ustrojstwo posiada na podstawce cewek nabitą kreseczkę. Druga nabita kreseczka jest na karterze silnika. Trzeba je ze sobą zestawić i tyle :P Przynajmniej tak jest u mnie ;)
  12. To ja opowiem Wam moją historię: otóż mam simsonka z 1996 roku (skuter). Został przywieziony przez mojego znajomego z Niemiec z tzw. wystawki (tzn. zwyczajowe tam wystawianie niepotrzebnych starych rzeczy na ulicę), częściowo zdekompletowany, bez silnika itd. Kupiłem go za kilka groszy i oczywiście okazuje się, że w tym kraju nic się nie da z tym zrobić... W tej sytuacji nie było innego wyjścia, jak kupno papierów z rozbitego simsonka (sam osobiście zdejmowałem z jego pogiętej ramy tabliczkę znamionową itd) + zabieg numeratorami... Początkowo myślałem o wymianie całej ramy, ale była zbyt pogięta. Dziś simsonek jest pięknie odremontowany i jeździ. Jedyne, co mnie momentami marwi, to fakt, że jest to taki model z obudowami (dokładnie taki jak ten: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=51149123 ), a w papierach jest rocznik 1989...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...