Skocz do zawartości

CC-RED

Forumowicze
  • Postów

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia CC-RED

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam, poszukuje namiarów na zawieszenie przednie do indiana Chiefa - tzw z "resorem" montowane w modelach do począktu lat 40 - chetnie z kierownicą, moze być replika chetnie kupię inne częsci to tego modelu (repliki) tel 508-839-148 [email protected]
  2. Witam, wczoraj przy piwku koleś zapodał temat przeróbki Intrudera 800 na crusiera co myślicie o takim pomyśle czy ktokolwiek spotkał się z takim czymś :icon_eek: - ja osobiście widziałem ładnego draga z intrudera 1400 ale zeby pchac grube koło do intruza 800 ? temat ten zainteresował mnie bo własnie myslę o kupnie 800 tki :flesje: Pozdrawiam
  3. Witam, a czy ktoś kupował cokolwiek na tej stronie http://www.vintage-replica.cz/english/engl.htm pozdrawiam MK
  4. Witam, poszukuję pilnie odkówek ramy do WLA jeśli macie jakiekolwiek namiary prosze o wszelkie informacje jeśli wiecie kto buduje lub remontuje takie ramy to też prosze o info z góry wielkie dzięki
  5. miałem podobnie i zakup nowej prawidłowo dobranej świecy dał 100% efekt
  6. ok a może macie jakie linki do serwisówek, manuali lub innych instrukcji co do WLA?
  7. a mi najbardziej podoba się jedna jedyna przeróbka jaka kiedykolwiek ruscy zdjełali fakt iz wiele się nie napracowali ale niech tam będzie: przerobienie bmw r71 na m72 i co wy na to?
  8. witam, tak się właśnie złożyło że mam wreszcie chwilkę czasu aby zająć się tym co pozostało z dziadkowego wla, niewiele tego jest ale zawsze.... jeśli bylibyście w stanie przekazać jekiwkolwiek sugestie i rady co do naprawy a raczej odbudowy tego sprzeta to będę wdzięczny, czeka mnie żmudna praca, jeśli macie namiary na jakieś części do WLA oczywiście w rozsądnych cenach to bardzo proszę generalnie interesuje mnie wszystko dzięki za wszelką pomoc
  9. ja generalnie nie mam nikomu za złe tego że przerabia swojego junkersa - ale jeśli moge Ci radzić to daj sobie spokój, junak najfajniejszy taki jak go stwórca stworzył... ale ja do tego wniosku doszedłem dopiero jak przerobiłem swego - też na czopka i nawet niezle wyglądał jak chcesz zapodaj mi swego maila to wyślę Ci fotki, a propo pozostały mi do niego części jak ktoś chce to mam: rama, koło tył15" chrom ,półki przód chrom, konsola i korki zbiornika - chrom, zbiornik do konsoli, tylni błotnik kaczy ogon i rama, zostało to wszystko raczej z sentymentu, bo zarwałem na ten sprzęcior kiedyś super laseczkę..... ale teraz mi się poprzestawiało i juz wróciłem do orginałua tak czy siak życzę powodzenia w budowie, jak chcesz mogę Ci conieco doradzić więc wal jak w dym i jakby co do zobaczenia na trasie
  10. jak w temacie, czy macie może jakieś fotki takiego pojazdu pilnie potrzebuję dzięki za info...
  11. w moim patencie wydłuzony wahacz był wzmocniony ceownikowym profilem tzn ramiona były usztywnione przez dodatkowe dospawane elementy łączące a tuleją (nie wiem czy dobrze wytłumaczyłem?)
  12. kiedyś przerabiałem ten temat, i wg mnie lepiej jest przerobić wahacz ja swój wydłużyłem o 10 cm i wstawiłem wzmocnienia przy mocowaniu do ramy, ramę też przerobiłem pod kaczy ogon, no i obnizyłem siedzisko
  13. z tych materiałów: http://www.mujweb.cz/www/prirucky/Ogar4_p.htm wynikało by że ten pojazd to raczej Ogar 4 ale spotkałem się też z inymi nazwami właśnie jak Ogar standart lub Ogar 200
  14. takie cóś to wygląda: http://www.mujweb.cz/www/tachlovice2001/Og...rStandard+.html lub http://vcc-strakonice.wz.cz/fotogalerie/ka...amen2000/08.jpg albo http://www.mujweb.cz/www/slycosh/foto1/ogar.JPG
  15. no własnie,? przede wszystkim witam wszystkich jako nowy uzytkownik. posiadam taki motocykl przedwojenny jak Ogar i poszukuję użytkowników posiadaczy podobnych maszyn, udało mi się zgromadzić już prawie wszystkie części których mi do niego brakowało głównie do skrzyni biegów. mam też problem bo dokładnie nie wiem jaki to typ bo wg wielu żródeł oznaczane są one jako: 200, standart lub 4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...