_Jerry_
Forumowicze-
Postów
132 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Osobiste
-
Motocykl
Yamaha FJ 1200
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
8547044
Informacje profilowe
-
Skąd
Bielawa
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia _Jerry_
ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)
5
Reputacja
-
Ale pompujesz klamką? I śrubę przy wężyku odkręcasz przy wciśniętej klamce? Zakręcasz śrube też przy !!nadal!! wciśniętej klamce? Klamkę puszczasz dopiero jak zakręcisz śrubę przy wężyku. Powtarzasz procedurę. Oczywiście odpowietrznik przy zacisku też zakręcony.
-
_Jerry_ obserwuje zawartość Junak 902 gaśnie na biegu jałowym , Odpowietrzenie hamulca i junak 125 racer - falujące obroty
-
Z grubsza tak, pompujesz pompa, trzymasz wciśnięta klamkę, popuszczasz śrubę od przewodu, zakręcasz śrubę, puszczasz klamkę i tak do skutku. Owin to sobie wszystko szmata żebyś wszystkiego nie zachlapal płynem hamulcowym Wysłane z mojego motorola edge 30 neo przy użyciu Tapatalka
-
junak 125 racer - falujące obroty
_Jerry_ odpowiedział(a) na trampolajna temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Też czekam na tą informację... -
junak 125 racer - falujące obroty
_Jerry_ odpowiedział(a) na trampolajna temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Kierunki to jakieś dodatkowe obciążenie silnika. Sprawdź ładowanie. I napięcie na aku przed zapłonem, po zapłonie i na światłach jeszcze przed odpaleniem. A jak silnik na jałowych, chodzi równo? Masz tam obrotomierz? Jak tak to jakie wolne obroty masz? -
junak 125 racer - falujące obroty
_Jerry_ odpowiedział(a) na trampolajna temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Nie wiem dokładnie na jakim poziomie Twoje moto ma wolne obroty. Sprawdź w serwisowce i porównaj z tym co masz u siebie. Pewnie gdzieś jest śruba do regulacji obrotów. Co do łańcucha to też w serwisowce sprawdź jaki ma mieć luz. Sprawdź w kilku miejscach (obracając kolem) czy mieści się w zakresie z serwisówki. A to nagle Ci się tak zrobiło? Mogłaś normalnie bez gazu jeździć i pewnego dnia już nie chciał jechać? -
junak 125 racer - falujące obroty
_Jerry_ odpowiedział(a) na trampolajna temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
A jesteś pewna że to od silnika? Może łańcuch luźny? Ew nierówno wciągnięty. Może wolne obroty masz za niskie? Spróbuj trochę podnieść wolne obroty. Z drugiej strony to czy 125 singiel to nie za mały silnik żeby bez gazu jechał z kierowcą? -
Junak 902 gaśnie na biegu jałowym
_Jerry_ odpowiedział(a) na kasiapuckowa temat w Motorowery/Skutery
Po naladowaniu akumulatora jeździł chwilę normalnie? Czy bez zmian? -
Ale to sam go będziesz wymieniał? Skontaktuj się z przedstawicielem Jawy na PL, kiedyś w Mrągowie. Miał też sklep w sieci ale nie pamiętam adresu.
-
Ale punkt zapłonu regulujesz podczas pracy silnika. Tutaj pkt zapłonu ustawiasz magnetem , które będzie się obracalo . Lampą możesz sprawdzić efekt swoich regulacji ale ustawić musisz wcześniej.
-
Sprawdź PW
-
Jak magneto ma dwa magnesy to dobrze. To że jest rozgalezienie na dwie cewki nie powinno być problemem ponieważ i tak iskra jest na dwóch cylindrach jednocześnie. Ja mam cewke podwójna u siebie.
-
Nie jestem specjalistą od zaplonow elektronicznych ale Tobie potrzeba magenta do dwucylindrowca
-
Dostaniesz nowy zapłon to spróbuj jak wyżej napisałem. Może zadziała.
-
Włóż świece w fajki (obie) połóż je na głowicy (upewnij się że jest dobry kontakt świec z glowicą). Włącz zapłon i powoli obracając silnikiem znajdź miejsce, w którym przeskakuje iskra. Sprawdź położenie tłoka w miejscu, w którym przeskoczyla iskra. Zmierz czy faktycznie jest to te 3 mm przed GMP. Pomiarów dokonaj dla obu cylindrów. Powinieneś mieć iskre, i za 180 stopni obrotu druga. Ja bym zrobił tak, ustawilbym tłok na te 3mm przed GMP, włożył świece do fajek i położył je na głowicy (jak wyżej opisalem) nałożył magneto (dokrecil na tyle aby jeszcze je można było obracać bez obrotu silnika), włączył zapłon I powoli obracal magnetem (silnik stoi) do momentu aż przeskoczy iskra. Dokrecil bym magneto w tym położeniu. Sprawdził bym silnik jak na początku postu opisałem. Kiedyś mawiali jak jest iskra i paliwo to musi chodzić ;)
-
Może przewrotnie ale zapytam. Silnik przed montażem zapłonu normalnie pracował?