-
Postów
250 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O Lukki
- Urodziny 01/30/1993
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lubię
Motoryzacja, mechanika motocyklowa, koszykówka, muzyka.
-
Skąd
Gdańsk
Osobiste
-
Motocykl
CBR 600 F4i Sport
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
4366202
-
Telefon
666141429
Osiągnięcia Lukki

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów (15/46)
1
Reputacja
-
Mniej więcej ciśnienie sprężania spadło o 1/3 na każdym cylindrze. Myślicie, że sama wymiana pierścieni by wystarczyła w tym przypadku?
-
Zważ tylko na to, że jeśli jest mocno zerdzewiały to i tak po wyczyszczeniu może później puścić gdzieś na łączeniu. Przerabiałem kiedyś coś takiego.
-
Honda CBR 400 RR problem - dusi ją i gaśnie
Lukki odpowiedział(a) na skrzat temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
A jak tam z luzem zaworowym? -
Serwis zawieszenia motocykla
Lukki odpowiedział(a) na michal.051 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Co do tylnego zawieszenia, to w pełni zgadzam się z qurimem. Odnawiałem je tej zimy i muszę powiedzieć, że był to bardzo dobry moment, niektórym łożyską brakowało smaru. Także jak to mówią, lepiej zapobiegać niż póżniej ładować nie małe pieniądze.- 8 odpowiedzi
-
- zawieszenie
- amortyzatory
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
shimmy po zmianie opony honda cbf 1000
Lukki odpowiedział(a) na bart_b temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Ale skoro na michelin pilot road było ok, to bym tak czy siak do niej wrócił na chwilę, sprawdzić. Wtedy będziesz miał 100% pewności, że to coś innego. -
Skoro geometria motocykla, zawieszenie jak i naciąg łańcucha jest ok, to poprostu zwróciłbym te opony. Zakładam, że zostały poprawnie założone i wyważone felgi.
-
Wymiana łańcucha rozrządu w Bladym SC33 - zakuwanie czy demontaż wałków?
Lukki odpowiedział(a) na Nico temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
A mi się coś wydaje, że się da. : P Ale to musiałbym pokazać, bo tak to nie wytłumacze. -
Suzuki tl 1000s dziwne obiawy przy wchodzeniu na obroty
Lukki odpowiedział(a) na bubuss temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Pamietaj, że jak ktoś próbuje na siłę zaoszczędzić to póżniej dwa razy płaci. :wink: Najlepiej oryginał ale to będzie dość kosztowne, także rozejrzyj się za ebc, trw, tourmax, lucas. -
Dymienie spod osłony zębatki zdawczej + problem z wbijaniem dwójki.
Lukki odpowiedział(a) na Vector temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Jeśli miałbyś rację, to jakiś kat obługiwał ten motocykl. :blink: Bo to łożysko można załatwić przez bezmyślne, zbyt mocne naciąganie łańcucha napędowego.. -
Wymiana łańcucha rozrządu w Bladym SC33 - zakuwanie czy demontaż wałków?
Lukki odpowiedział(a) na Nico temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Na ogniwach powinny być wybite dwa napisy: DID i oznaczenie fabryczne łańcucha. Możesz też założyć Tourmax'a. Nie tylko DiD'em świat żyje. :wink: -
Wymiana łańcucha rozrządu w Bladym SC33 - zakuwanie czy demontaż wałków?
Lukki odpowiedział(a) na Nico temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Drugi sposób najlepszy, chyba, że demontaż wałków jest wyjątkowo kłopotliwy albo rozrząd jest prowadzony środkiem silnika ale z tego co wiem to w cbr nie ma problemu. Łańcuch zakuty fabrycznie jest też bardziej wytrzymały i jest większe bezpieczeństwo, że nic się nie zerwie. Co do gwintów, to bym raczej powiedział, że to śruby mocujące pokrywe wałków rozrządu mogą się ukręcać od wielokrotnego rozkręcania i skręcania, gwinty raczej dają rade. Oczywiście do pracy nie podchodzimy bez odpowiedniego klucza dynamometrycznego :) ///// Z tego co kojarzę, to masz łańcuszek rozrządu z boku silnika, także jak ktoś ma sprawne rączki, nie musi nawet demontować wałków rozrządu. Wystarczy odkręcić jedno koło zębate z jednego wałka rozrząu i przełożyć nowy łańcuch. -
Suzuki tl 1000s dziwne obiawy przy wchodzeniu na obroty
Lukki odpowiedział(a) na bubuss temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Według mnie to wygląda na problem ze sprzęgłem. Ani filtr powietrza ani rozsynchronizowanie przepustnic nie da takiego efektu, o którym piszesz. -
No to skoro problem występuje na niższych prędkościach, przy których to jest mniejszy przepływ powietrza przez chłodnicę, sprawdziłbym, jak wyżej napisałem, czy chłodnica nie jest troche zapchana piaskiem, kurzem, itp. //////////////////// Co do płynu chłodzącego, to tutaj bardziej chodzi o temperaturę wrzenia, która jest dość istotna w przypadku motocykla. Ale to tak nawiasem. :wink:
-
A jak wygląda chłodnica? Może jest troche zapchana. Zajrzyj do niej.
-
Skoro drugi czujnik kupiłeś używany, to niestety istnieje możliwość, że też jest padnięty.