Skocz do zawartości

dera

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Sopot

Osobiste

  • Motocykl
    Moto Guzzi Quota
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia dera

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Rada laika (nie widzialem nawet takiego ducatti) - może wystarczy pogrzebać w opcjach? http://www.ducatimonster.org/forums/accessories-mods/195076-change-lcd-km-miles.html
  2. https://allegro.pl/tlumik-pletwa-rekina-i7435466292.html#thumb/1 Do sprzedania tłumik płetwa rekina ze stali nierdzewnej. Tłumiki są nowe - nigdy nie zakładane na motocykl, ale przeleżały u mnie w piwnicy (ciepłej i suchej) jakieś 7 lat. Nigdy nie widziały motocykla. Stal nie jest nigdzie zardzewiała - tłumiki się błyszczą, nie mają nawet rysy. To jest chyba taka wersja: http://allegro.pl/tlumik-rura-wydechowa-chrom-chopper-drag-klasyk-i7194712141.html Jak zaglądam do tłumika, to przez kilka małych otworów widzę świat - dlatego wydaje mi się, że są one przelotowe (mogą być głośne). Już nie pamiętam. Ale znając mnie samego z tamtycha czasów.. to są one przelotowe i głośne :-) Cena za oba: 200pln plus przesyłka (pewnie koło 50pln). Odbiór osobisty Sopot. Wymiary: długość całkowita :85cm średnica wewnętrzna otworów na kolanko: 4,5cm średnica zewnętrzna tłumika: 8cm
  3. Hm... trop z odpowietrzeniem wydaje mi się mega prawdopodobny. Bo: zaczęło się samo, nagle - i zaczęło się w dwóch gaźnikach na raz - więc wydaje się trafnie! Czegoś się nauczyłem, dzięki :-)
  4. W sumie ten test czy gaźnik przelewa bym zrobił jeszcze na skręconych gaźnikach. Odkręcić paliwo i obserwować - czy przelewa. Jeśli motor stoi i nie jest odpalony a gaźniki przelewają - to sprawa dość jasna. Jak masz kraniki elektryczne, to zapewne trzeba by przekręcić zapłon, zeby się otworzyły. daj znać jak idzie :-) W sumie ten test czy gaźnik przelewa bym zrobił jeszcze na skręconych gaźnikach. Odkręcić paliwo i obserwować - czy przelewa. Jeśli motor stoi i nie jest odpalony a gaźniki przelewają - to sprawa dość jasna. Jak masz kraniki elektryczne, to zapewne trzeba by przekręcić zapłon, zeby się otworzyły. daj znać jak idzie :-)
  5. Skoro przelewają się gaźniki - to wygląda tak, że zaworek/pływak nie zamyka dopływu paliwa. - np pływak jest ustawiony źle (źle podgięty - zaworek nie domyka się i gaźnik przelewa). Specyfikacja powie jak ma być podgięta blaszka z zaworkiem - lub sam zaworek nie jest szczelny - czy jest szczelny można sprawdzić tak: Ten sposób jest nawet bardziej naturalny dla gaźnika: Czyli rurka z paliwem powyżej gaźnika, gaźnik do góry nogami - i sprawdzić, czy paliwo przelewa się przez zaworek - to są warunki w jakich gaźnik działa. Rozebrałbym te dwa gaźniki przelewające i sprawdził to na początek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...