Dzięki thors za odpowiedz. Też do tego doszedłem. Poniżej zamieszczam info, dla tych którzy kiedyś by myśleli nad tym tematem. Dane z manuala dotyczą 2001 roku: Średnica cylindra 400/450 EXC/MXC
size I: 89,000 - 89,012 mm
size II: 89,013 - 89,025 mm
Średnica tloka 400
size I: 88,930 - 88,940 mm
size II: 88,941 - 88,950 mm
Średnica tloka 450 EXC/MXC
size I: 88,916 - 88,946 mm
size II: 88,926 - 88,956 mm
Luz montażowy tłoka 400
piston size I: 0.060 - 0.082 mm
piston size II: 0.062 - 0.085 mm
wear limit: 0.12 mm
Luz montażowy tłoka 450 EXC/MXC
piston size I: 0.054 - 0.096 mm
piston size II: 0.056 - 0.099 mm
wear limit: 0.12 mm Wnioskuję z tego że jeśli chodzi o tłok, to mogę do swojego 400MXC wsadzic tłok z 400EXC lub 450EXC, bo cylinder w tych modelach jest taki sam. Skok tłoka w 400 SX/EXC/MXC: 64 mm
Skok tłoka w 450 EXC/MXC (dane z 2003 roku): 72 mm Więc wniosek z tego że nici z przeróbki na 450EXC. Być może korbowód jest ten sam, ponieważ już z kilku źródeł słyszałem/czytałem że korbowód cała rodzina RFS ma taki sam, choć nie znalazłem nic na ten temat w manualu. Ale pewnie wał jest inny, i tu jest pies pogrzebany. Może ktoś kiedyś się pokusi na porównanie wałów i korbowodów tych modeli i będziemy mądrzejsi w tym temacie ;-) Edit: Jeszcze jedna ważna informacja w tym temacie, znaleziona na poprzednich stronach tego tematu. Mianowicie 400ki od 450EXC różnią się: Pozdrawiam