Skocz do zawartości

noleg

Forumowicze
  • Postów

    44
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Świdnik

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki ZR7
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    33828653
  • Skype
    noleg.fin

Osiągnięcia noleg

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

1

Reputacja

  1. jeżeli jest to pasażerka, to mimo wszystko wolę jak się przytula do mnie :)))
  2. Ja ze swoim załadowanym e450 jechałem 170 i nic, raz wrzuciłem 10 litrów oleju, filtry i trochę drobiazgów i też pojechał (ale nie za szybko) i raz z opartym o niego plecakiem (mam zamontowaną poduszkę) i też nie było problemów. Myślę, że przy odrobinie rozsądku nic się nie powinno wydarzyć
  3. Tak się złożyło, że nie mogąc znaleźć świec Denso do ZR7 w pobliżu miejsca zamieszkania kupiłem NGK i zrobiłem na nich ok. 500km. Potem znajomy znalazł dla mnie Denso. Styl jazdy się nie zmienił, miejsce jazdy również. Co się okazało - spalanie spadło ok. 0,3 - 0,4l/100km, silnik zaczął jakby równiej pracować. Dlaczego szukałem Denso? Będąc w Finlandii miałem okazję nie tylko porównać świece w swoim samochodzie (tam o podróbkach nie ma mowy) ale posłuchać rad zmotoryzowanych fińskich kolegów, którzy Denso pakują do wszystkiego co ma silnik (a w czym są rozkochani) tzn. samochody, motocykle, łodzie, skutery śnieżne a nawet piły i inne wynalazki. Oni twierdzą, że różnica jest kolosalna co ze względu na klimat ma swoją wymowę. Ja też to zauważyłem i NGK raczej omijam łukiem. Parę ładnych lat temu (gdy podróby nie raczej były popularne) kolega do swojego motocykla 2 razy oddawał świece NGK z powodu problemów z zapłonem (motocykl był w stanie idealnym) po wymianie świec.
  4. Pytam, bo oto co znalazłem: http://moto.pl/Motocykle/56,113811,10681911,Mycie_i_smarowanie_lancucha,,7.html
  5. To dlaczego wszyscy piszą, żeby łańcuch myć tylko naftą, a nie benzyną ekstrakcyjną?
  6. Na razie nie będę się ogłaszał na tym forum, ponieważ nie zamierzam zaśmiecać forum swoimi danymi tylko z powodu sprzedaży części (zresztą jedynych jakie posiadam). Ale dzięki za pomoc W razie pytań - te. 508622897 - Gregor
  7. Jeżeli obydwa masz zdjęte to wrzuć je w naftę (bezpieczna dla oringów)na jakiś czas, niech stare smary i syfy się rozpuszczą a potem dokładnie umyj je w nafcie z pomocą pędzla i przedmuchaj sprężonym powietrzem i ew. pozostałości wytrzyj. Następnie smaruj dokładnie dobrym smarem do łańcucha, który się sam rozprowadzi i sprawa załatwiona.
  8. Jeżeli chcesz odświeżyć czarny to IMO usunięcie starej farby jest konieczne. jakiekolwiek pozostałości nieprzylegającej starej farby spowodują wcześniej czy później (raczej wcześniej gdyż ze względu na różnicę temperatur metal zmienia wymiary oraz obicia od np. kamyków) farba odpadnie i cała robota pójdzie na marne. A nie próbowałeś szukać np. emaliowania - tak mi przed chwilą wpadło do głowy, więc nie wiem czy to jest możliwe? garnki podgrzewane żywym ogniem a farba nie schodzi
  9. Piter ma rację - najlepszy chyba sposób to trawienie w galwanizerni. Jednak jest ryzyko, że przy okazji coś Ci dodatkowo wytrawią zupełnie gratis (np elementy z metali kolorowych)... dobre uszczelnienie to podstawa
  10. zgodnie z obietnicą wrzucam zdjęcie swojego kolektora - lekko złoty bo moto odpalany
  11. zależy co masz pod spodem. jeżeli kwasówkę to zdzieraj farbę i poleruj, jeśli zaś zwykłą stal to tylko narobisz sobie biedy. weź w miarę silny magnes i spróbuj przyłożyć do kolektorów - jak się nie przyczepi jest szansa, że kolektory zrobione są ze stali kwasoodpornej. ja zdjąłem wydech całkiem i wypolerowałem gdzie się tylko dało. zdjęcie spróbuję wrzucić wieczorkiem. do polerowania użyłem niebieskiej pasty polerskiej (niebieski kamień)+ Sonax Alu plus Chrom w mleczku na miękkim filcu do trudniej dostępnych miejsc
  12. czysto teoretycznie, bo nie zamieniłbym i jeszcze długo nie zamienię ZR7 na inny, dlaczego kupno Bandita byłoby błędem?
  13. fazera przy dość dużym wzroście nie polecam - dość wysokie podnóżki nie będą zbyt wygodne. za to bandit lub zr7 jak najbardziej. nie wiem skąd się wzięła opinia o dużym spalaniu zr7 - nawet przy dość dynamicznej jeździe na trasie nie spalił więcej niż 5l (przy spokojnej 4,3l). miasto to max. 5,5l, w dodatku motocykl dość przewidywalny i łatwy do ogarnięcia, w dodatku niekłopotliwy w obsłudze (choć czynności serwisowych trzeba przestrzegać). za te pieniądze znajdziesz nieskatowany egzemplarz bez problemu, choćby ze względu na fakt, że do najlżejszych nie należy i na koło nie idzie jak inne no i dlatego szybko się nudzi (dość równo oddaje moc więc nie ma wyczuwalnego kopa). jeżeli znajdziesz egzemplarz z gmolami to ew. paciaki nie będą powodem do zmartwień i dużych wydatków w przeciwieństwie do wszystkich "plastików"
  14. może się zdarzyć że masz pokryte twardą anodą (tzw. OAS), bo nie podejrzewam, że obręcze są pochodzenia chińskiego z niższej półki... miękka anoda nawet z uszczelnieniem daje się dość łatwo usunąć (co nie znaczy że paznokciem) aha - niektóre stopy aluminium mają tendencję do korozji międzycząsteczkowej - korozja poprzez obecność w stopie pewnych pierwiastków ma tendencję do wchodzenia wgłąb - stąd łatwość pokruszenia się części. a po miękkiej anodzie powierzchnia rzeczywiście matowieje, dopiero uszczelnienie przywraca połysk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...