Skocz do zawartości

ABSINTH666

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    NARTY. NURKOWANIE. MOTOCYKLE
  • Skąd
    KAMIEŃ

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki zzr 600
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    607878400

Osiągnięcia ABSINTH666

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam zanim oddam do mechanika, może ktoś miał podobny problem : Posiadam Kawasaki zzr 600 z roku 2001 z systemem ram air, i motocykl nie chce wkręcać się na obroty przy większych prędkościach ,tak od 140 przyspiesza bardzo słabo, wcześniej była torpeda od 8000 obrotów a teraz nie chce jechać i to tylko na wyższych biegach. Motocykl zapala super, pracuje idealnie na wolnych obrotach i na pierwszych biegach od 1 do 3 wkręca się do czerwonego pola , na czwartym już trochę gorzej a na piątym i szóstym biegu powyżej 8000 obr, zaczyna przerywać, tak jakby się dławił, czasami jak kilka razy poruszam manetką , to trochę pomaga i zaczyna jechać. Może dostaje za mało paliwa ? A może właśnie za dużo ? A może to coś z zapłonem ? A może ten ram air coś niedomaga ? Bardzo proszę o sugestie co może być przyczyną , może ktoś już rozwiązał taką usterkę. Chciałbym chociaż do końca sezonu polatać zanim oddam do mechanika na duży przegląd. Pozdrawiam
  2. Ok, jestem zainteresowany i to mocno, napisałem na pw
  3. Ok. dzięki bardzo za wszystkie odpowiedzi i pomoc, decyzja już podjęta, sprzedaję na części, jeszcze kilka razy zrobię jakieś kółeczko wokoło komina może nic się nie wydarzy i na jesień rozbieram. Jeszcze raz dzięki. Pozdrawiam
  4. Witam, od niedawna jestem posiadaczem yamahy yzf 750 z roku 1995, przebieg 75 tyśkm, moc 98 koników. Problem z silnikiem, bierze trochę oleju, czasami kopci na biało, ale najgorsze są stuki w silniku pod obciążeniem od około 5 tyś obrotów i narastają w miarę wzrostu prędkości obrotowej, na postoju nie ma niepokojących dżwięków , tylko podczas jazdy pod obciążeniem. Wydaje mi się że to stuka panewka i teraz kilka pytań; Czy opłaca się wymienić tylko same panewki i czy jest to skomplikowane i kosztowne ? Czy wymienić silnik i czy to jest skomplikowane ? Czy pasuje silnik od innego modelu, jeżeli tak, to od jakiego ? A może po prostu sprzedać na części ? Zostałem oszukany na tym motocyklu, niestety takie są Polskie realia i chcę tylko jak najmniej na tym stracić Proszę o pomoc. Pozdrawiam Darek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...