-
Postów
303 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Informacje profilowe
-
Lubię
motocykle i pływadełka
-
Skąd
okolice Gdańska
Osobiste
-
Motocykl
Yamaha XT 600
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Strona www
http://
Osiągnięcia Inhalt

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider (16/46)
0
Reputacja
-
BMW F800GS, F 800 GS
Inhalt odpowiedział(a) na CosmoSquig temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Chyba KTM-y mają się czego bać. Silnik BMW na pewno będzie nie gorszy niż w wersji szosowej, a może nawet zestrojony na lepszy dół. W wersji F800 silnik pracuje rewelacyjnie. do tego dobrze dobrane zawieszenie tego GS-a i sukces rynkowy murowany. Gdy porównać do nowej Tenery, czy Trampka, to BMW zostawia je daleko w tyle silnikowo, z zawieszeniem i ergonomią też na pewno nie odstaje, a cena nieco wyższa. To może zachęcić wielu (mnie by zachęciło, gdybym miał kasę). -
Ten olej pewnie jest z odmy. Po prostu przelał się nadmiar do puszki filtra powietrza, bo do tego jest rurka, która do tej puszki wchodzi. Jeśli oleju było trochę i nie pojawiają się znaczące ilości w czasie jazdy, to nie przejmuj się. Po prostu było zbyt dużo oleju albo przy glebie poszło trochę odmą. Nic złego. Gorzej jeśli ciągle będzie silnik gubił olej przez airbox.
-
spalanie w dl 1000
Inhalt odpowiedział(a) na biker11 temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Niestety powszechnie wiadomo, że nie masz ani trochę racji. Nie tylko, ze liczba oktanowa nie określa wartości opałowej paliwa tylko jego odporność na spalanie stukowe, ale do tego producenci wcale nie dają paliwa "mocniejszego" gdy jego liczba oktanowa jest wyższa. Czytaj w ATM wyniki testu przeprowadzonego przez Laboratorium Centralne Polcargo International (ma akredytację w Polsce). Testowali benzyny reklamowane jako "superbenzyny 98" (shell v-power racing, bp ultimate 98, statoil suprema 98, orlen verva 98) i jako referencyjne wzięli zwykłe (jet 95 i lotos 98). Wartość opałowa (ilość enegrii w MJ na kg paliwa) shell v-power racing to 42,5, dla statoil suprema 42,9, a np. dla jet 95 (czyli paliwa nie z najwyższej półki) 43,1. Czy nadal twierdzisz, że "powszechnie wiadomo..."? -
Przyczepka motocyklowa gotowa!!!!
Inhalt odpowiedział(a) na slaczek temat w Custom/Trajki/Wynalazki/Własne wydumki
Bardzo ładna robota. Pomyśl jeszcze o tłumiku drgań na przegubie. To daje bardzo dużo i znakomicie stabilizuje jazdę z przyczepą. W przypadku większych przyczep widziałem tłumiki wykonane z elastycznego materiału przypominającego twardą gumę i tłumiki z elementami ciernymi. Chodzi o usztywnienie przegubu, ale nie do końca (aby mógł pracować jako przegub). Bardzo sobie chwalilem jazdę z przyczepą samochodową z wypożyczalni wyposażoną właśnie w taki tłumik. Zupełnie inna bajka przy większych prędkościach, a gdy jechałem bez ładunku to w ogóle nie do porównania lepiej z tłumikiem. -
Trudny wybór naked czy fun(enduro) - nowe moto z salonu
Inhalt odpowiedział(a) na lev temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Z golasów zastanów się też nad BMW F 800. Bardzo przyjmeny sprzęta za cenę wyższą niż Hornet, ale jeszcze nie astronomiczną. Ja jednak proponuję ci zrezygnować z nakeda i kupić na początek enduro. Nadaje się świetnie do wszystkiego co napisałeś (miasto, krótkie wycieczki poza, czasem jazda z pasażerem, głównie do zabawy). Masz niewiele doswiadczenia, a motocykl ma być przyjemnością nie udręką. W Polsce drogi są dziurawe i na szosowym sprzęcie tylko się stresujesz, że go rozwalisz, albo przed każdymi torami i każdą dziurą zwalniasz. Na enduraku po prostu nie należy przekraczać 80 km/h przy przelatywaniu torowiska na skos i 110 przy prostopadłym. Gdy przypomnę sobie krótką przygodę z chopperem to przez przejazd koło domu przejeżdżałem 30 na godzinę i wszystko chciało odpaść od ramy. Teraz tylko unoszę lekko d... Swoboda na enduraku jest nie do porównania z golasem, pozycja wygodniejsza, wieje tak samo (szybka jazda to jednak na plastiku najlepsza). Przy niewielkim doświadczeniu i słusznym wzroście na pewno lepsze jest enduro. W mieście zwrotniejsze, kierwonica powyżej lusterek samochodów, czasem można ominąć korek po chodniku albo pasie zieleni (tylko czasami...). Na golasie masz mniejsze możliwości, nie wjedziesz na szutry, możesz kręcić się tylko po mieście itd. Enduro górą! -
Yamaha XT 600, napęd
Inhalt odpowiedział(a) na ZammeR_Poz temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Zobacz na stronie sklepu Klasa (Gdańsk, ale mają też wysyłkowo). Ja tam kupowałem w zeszłym roku. Napęd DID dla mnie ok. Cena była rozsądna rzędu 4 stów, ale dokłądnie nie pamiętam. -
HOnda NTV
Inhalt odpowiedział(a) na tomektychy temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Zaletą NTV dla początkującego jest niskie siodło. Łatwo się na motocykl wsiada, na skrzyżowaniu masz komfort sięgania do ziemi itd. Masa nie jest mała, ale nisko położony środek cieżkości nie zmusza do męczarni (póki stoisz albo jedziesz po prostej). Ale żeby nie było za dobrze. Na początek to moim zdaniem NTV nie nadaje się za bardzo. Oczywiście można, ale raczej dla gości ze smykałką. Bardzo źle się tym sprzętem manewruje przy małych prędkościach. Jak będziesz chciał zawrócić na wąskiej drodze to łatwo złapać glebę. Przy przepychaniu się między samochodami w mieście na światłach też nie jest łatwo (chyba, że ktoś jedzie tylko pomiędzy rzędami aut - ja wciskam się też w poprzek między zderzaki jak ktoś mnie blokuje i wtedy zdecydowanie wolę być na swoim sprzęcie niż NTV). Podsumowanie: NTV nie bardzo dla całkiem początkującego, szczególnie jeśli jest mały i słaby, ale i tak chyba łatwiej zaczynać na NTV niż na wysokim i dość ciężkim enduraku. -
Czy warta jest coś Yamaha MT03?
Inhalt odpowiedział(a) na Guti temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
MT03 kolegi jest już do sprzedania. Co prawda twierdzi, że jest zadowolony z motocykla i cieszy się, ze go miał, ale jak widać na długo nie wystarczył. Tego i ja się obawiałem i dlatego odradzłem kumplowi. Ciekaw jestem co teraz wymyśli. Z wrażeń mogę tylko zacytować użytkownika, że "mozna tym sprzętem jechać naprawdę szybko jak na golasa i do tego singla". -
Jaki motocykl proponujecie na bardzo mała osobe
Inhalt odpowiedział(a) na aina temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Pomyśl. To motocykl dość ciężki i do tego przy małych prędkościach (manewrowych) wali się w zakręty. Już widzę jak bardzo niska dziewczyna zawraca NTV! To już musi mieć niezłe doświadczenie, a nie na początek. Ze sportów (jak w temacie) proponowałem cbr - może być zdławina. Ale ma bardzo bezpieczne i przewidywalne zawieszenie i jest niska. Dorzucę do tego GPZ250 - też do nauki niezły sprzęt. Przy tym dość stary i tani więc przy parkingowych glebach majątku nie straci. -
Jaki motocykl proponujecie na bardzo mała osobe
Inhalt odpowiedział(a) na aina temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Jak dla mnie to CBR 600 F jest bardzo małym motocyklem. Mam czasem okazję pojechać na takim sprzęcie kolegi. Co prawda swojego mam enduraka i większość motocykli szosowych wydaje mi się niskich, ale CBRa szczególnie (BMW F800 już nie daje wrażenia małości). Może spróbuj przymierzyć sie do hondy, bo jak piszesz ma to być motocykl "sport". -
Czym się różni DRZ400E i DRZ400S?
Inhalt odpowiedział(a) na Inhalt temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Poczytałem trochę, dzięki za opinie. Nadal jednak nie dowiedziałem się jak wygląda sprawa z zawieszeniem w wersji S i E. Czy taką trochę cięższą i słabszą S da się skoczyć i nie połamać motocykla? Czy różnica wersji E i S sprowadza sie do zakresu regulacji, czy E ma wszystko mocniejsze, grubsze itd. Czy ktoś jeździł S-ką w terenie i ma jakieś doświadczenia i porównania? -
Czym się różni DRZ400E i DRZ400S?
Inhalt odpowiedział(a) na Inhalt temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Możesz napisać coś więcej o zawieszeniu. Co to znaczy "terenowa zawiecha"? Przecież wersja S też nie ma szosowej. Czy skok, prześwit są większe w E nizw S? A może wytrzymałość? Chodzi mi o to żeby sobie potrafił ocenić, czy dla mnie ma to znaczenie. Czy na przykłąd wersja E wtrzymuje skoki, a w wersji S połamię coś przy pierwszej próbie? Czy zawieszenie w S w ogóle nadaje się do skakania? O innych różnicach z tej kupy :rolleyes: też chciałbym się dowiedzieć. A może jakiś link ze szczegółowymi opisami różnic, bo ja nie znalazłem. -
Czym się różni DRZ400E i DRZ400S?
Inhalt opublikował(a) temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Jak w temacie: czym sie różni Suzuki DRZ400E od DRZ400S? Jestem zainteresowany zakupem takiego motocykla używanego. Może ściągnę coś z Niemcowni, albo poszukam w Polsce. Mam w tej chwili XT 600 i marzy mi się enduro znacznie bardziej hard, a potem kiedyś drugi sprzęt typowo szosowy. Podoba mi się bardzo DRZ400E, ma wyraźnie więcej mocy i jest o kilkanaście kilogramów lżejszy niż S. Ale co oprócz tego? Ciekaw jestem jak wygląda sprawa zawieszeń, czy mają większy skok w wersji E, czy mają większą średnicę goleni? Jak jest w odpornością obu wersji na gleby terenowe? Jak jest z serwisem? Czy w wersji E też robi sie przegląd i wymianę oleju co 6 tysięcy km, czy częściej (bardziej wysilony silnik). Jak wrażenia eksloatacyjne jednej i drugiej wersji? Będę wdzięczny za rzeczowe odpowiedzi. W "szukaj" na forum nie znalazłem niestety odpowiedzi. -
Honda XR 600 vs Kawasaki KLX 650 vs Yamaha tt 600
Inhalt odpowiedział(a) na ninjabike temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Czemu nie bierzesz pod uwagę XT600? To motocykl pomiędzy KLR i TT. W terenie lepszy niż ciężka kawa, a na szosie lepszy niz bardziej terenowe TT, czy XR z Hondy. Takie sympatyczne połączenie rozsądnych możliwości off road (bez ekstermy!) i sensownej jazdy asfaltowej. Do tego wygodna kanapa na dłuższa wycieczkę, nie za wysokie zużycie paliwa i do tego niedrogie części. W każdym razie nie widzę żadnej przewagi DR650 nad XT600, a nad DR sie zastanawiasz. -
Idzie zima ,będzie śnieg...
Inhalt odpowiedział(a) na nitroMCZ temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
I tak i nie. W tej chwili ATV to to samo, co quad. Zaczęło się jednak od tego, że ATV były budowane jako trójkołowce, a quad z samej nazwy ma cztery koła. Trójkołowce jednak okazały się mało stabilne w terenie i praktycznie się ich teraz nie buduje (są tylko wersje miejskie dla zieleni miejskiej, śmieciarzy w parku itp). Zatem aktualnie można powiedzieć, że ATV i quad to to samo. Co do odśnieżania to sam byłem w zeszłym roku napalony na kupno jakiegoś taniego quada i podłączenie pługa. Oczywiście poza tym do zabawy. Niestety kasa nie pozwala na takie szaleństwa. Jestem jednak zainteresowany wrażeniami jeśli kupisz taniego quada do odśnieżania. Podziel się wtedy doświadczeniem.