Skocz do zawartości

michalklb

Forumowicze
  • Postów

    44
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O michalklb

  • Urodziny 09/21/1991

Osobiste

  • Motocykl
    honda nx 650 dominator
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    10309786

Informacje profilowe

  • Skąd
    Kluczbork

Osiągnięcia michalklb

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

1

Reputacja

  1. Z tego co pamietam to mz i simson miały takie osłony na łańcuch twoja to ma?? to bardzo dobry patent zero błota i pyłu wtedy dal bym lańcuch zwykły a tak mozna pokusić sie o oringowy
  2. wyczyść bardzo dobrze prowadnice pływaka lubi sie na niej plywak zaciąć
  3. a może dwa lata walenia z klamiki załatwiły sprawe nie koniechnie jest to wina tarcz moglo paść coś innego
  4. Nie wiem jak to wygląda w nowych CBR ale ja u mnie zrobił bym to tak -przesmarować linke gazu (bądz dwie zalezy ile masz) -przesmarowac samą manetke w mocowaniu -wyczyscic ze starego smaru i brudu
  5. A kupując uzywany czcesz powiedzieć że kupiłes cały orginalny z ori weżykami i ori końcowka Robilem wlasnej roboty oliwiarke i wlasnie końcowke miałem z igłu lekarskiej i do tego cienkie wężyki zawowek 100% szczelny a i tak to z wezyka splywało po prostu jakoś zasysal powietrze igłą i tyle z tego było
  6. No dobra pozakladasz mase zabezpieczeń może nawet i niektóre skuteczne a oni wrzuca motor na jakiegoś busa i po robocie rozbiorą i pujdzie na części i wtedy nic nie pomoze musiał byś mieć mase zabezpieczeń w tym dość dużą kotwice Słyszałem i nawet czytałem o jakimś patęcie z telefonem, stary telefon dobrze ukryty i zanim złodzieje go nie znajdą ty to możesz zrobić za pomocą IMEI czy jakiejś lokalizacji nie pamietam już Kiedys też w necie była informacja że ukradli motory z super zabezpieczonego garażu alarmy z najwyższej pułki porządne drzwi i takie tam a złodzieje weszli przez dach i wszystko wyłączyli
  7. Troszke mnie nie rozymiecie to że jest wadliwy wateriał ale od samego stania on sie nie ukruszy musiała wystąpić jakaś praca materiału inaczej jest to logicznie nie możliwe Motohlik wymieniając tą blaszke na nową bąc dorobioną jest zmuszony odkręcić sruby które ją mocują a podejżewam że zostały ona zabezpieczone przed samo odkręceniem w ten sposób zostanie naruszony sposób ich zabezpieczenia (preparat bądz specjalny gwint)dlatego ludzie to zabezpieczają żeby nie narobiło bałaganu przypadkiem
  8. to nie zadne omg tylko dajemy pomocne rady nie chcesz nie zabezpieczaj Ja osobiscie xr nie posiadam ale mam nx i drgania są i nawet nie prubuj mowić ze silnik mam na wykończeniu dlatego sie telepie.Blaszka wygląda na orginalną może juz ja ktoś wczesniej wymieniał a jesli nie to wytrzymał juz ladnych pare lat. Wiesz od czego peka meta wydaje mi sie że nie wiesz jest to zmęczenie materiału w skutek jego pracy. Daje reke sobie uciąć że widziałes już nie jedno połączenie gwintowe i wiesz że istnieje takie coś jak samo odkręcanie madrzy ludzie wymyslili miedzy innymi nakrętke koronową Zauwaz teraz że nawet producęci chińskich skuterów zabezpieczają preparatem połączenia gwintowe na przepustnicy Ba nawet szanowany mechanik pan Kaziu zabezpieczy ci tak sróby przy zaciskach hamulcowych To co zrobi własciciel pojazdu mnie nie obchodzi forum jest od pomocy a ja pragne przekazać informacje jakie posiadam żeby kolega sobie zbowu bajzlu nie narobił
  9. Tylko ta przepustnica się ułamała a nie odkręciła. Śrubki siedzą na swoim miejscu. teraz ci sie ułamala może już ze zmęczenia a jak założysz nową to raczej trzeba odkręcic kawałek tej starej czyli te dwie srubki a jak je źle zabezpieczysz to sie odkręcą od drgań i zrobią ci taki sam bajzel co teraz
  10. tylko pamietaj nie ważne czy kupisz nową czy zrobisz sam musisz te dwie srubki wkrecić na klej do polączę gwintowych takżeby zapezpieczyć je przed samoodkręceniem bo inaczej sytuacja sie powtóży przeparat nazywa sie bodajże loctite
  11. w nx tego nie ma na pewno ja bym raczej szukał w serwisie może akurat kosztuje grosze zaraz poszukam http://www.sklep.motorista.pl/szukaj/model,1,1994,XR600RR,6631, popatrz tutaj tylko pozmieniaj dane ja szukałem ale nie wiem jaki msz rocznik i ogulnie tego nie widze to chyba mechaniczny gaźnik
  12. jak mi paliło odbłysnik to było zrobione tak że mijania świeciły razem z długimi i wtedy była za duża temperatura A żarówki mogą sie palić od zbyt dużych drgań
  13. dkokładnie nada sie odwracasz głowice mocujesz w czymś nakładasz troche pasty i jedziesz lewo prawo napisałem odwracasz bo mam na wysli to że siła grawitacji pomoże ci w z dosiskiem zaworu
  14. dokładnie sluchaj innych zrób porządek z tą glowicą sam pisałeś że słychać jakieś przedmuchy teraz zapłacisz kilka zloty na paste pobawisz sie troche ale bedziesz pewien że ci gniazd nie wypali i nie bedziesz musiał rozbierać za jakiś czas i znowu tracic kase na uszczelki i tak masz je na cały silnik wiec zrób porządną kapitalke i bedziesz sie cieszył silnikiem nie do zabicia nie proponuje docierania wiertarką chociaż wiele zakładów tak robi a jak już masz takie parcie na jazde to zrub to wkrętarką bardzo wolno i raz w lewo raz w prawo
  15. chyba bedziesz musiał iść do wróżki A tak na powaznie jak by to wypadła ci część swiecy to moto pewnie by zgsało Patrząc realnie jesli ktos by to tam zapomnial podczas jakiegoś remontu to to musiał chyba być ktoś niewidomy albo ostro zakręcony Jakoś to jednak sie tam znalało zeby wciągneło przez zawory ssace cos?? no jakoś sobie tego nie wyobrazam Dziwne że motor z tym jeździł i nie wykazywał żadnych obiawów A tak swoją drogą masz teraz kawałek slali damasceńskiej wielokrotnie przekuta :icon_razz:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...