całą zimę nie odpalałem drki ostatnio próbowałem i okazało się że mam akumulator rozładowany, nie odpaliłem jej, czy przy rozładowanym akumulatorze powinienem odpalic drke bez problemu ??(wersja bez rozrusznika)
a powiedzcie czuć dużą różnicę w mocy podczas jazdy między zwkykłą drz 40 km a tą drz e 50 km ?
drz e można zarejestrować i poruszać sie po drogach publicznych ?
miał ktoś z was okazję jeżdzić drz e i ktm 400 exc jak wrażenia??? bo nie wiem na co się zdecydować , czytałem że ktm pali min 7 litrów, częstsze serwisowanie i częstsze poważne remonty, serce i koszty przemawiają za suzi frajda z jazdy według opinii innych za ktm
Ja mogę się ustwić na jakąś niedziele albo popołudnie, tylko że mieszkam od olsztyna około 30 km, a pod olsztyn rzadko tam jeżdze, troche szkoda kostki na asfalt, wcześniej jak miałem inne oponki to by nie było problemu, jak coś to można się umówić na priv
mi też coś cyka, szumi ale jeździ się jakoś bezproblemowo, ten typ po prostu tak ma , a jestem swieżo po regulacji zaworów a cykanie jest nawet ciut mocniejsze niz przed regulacją
a mam pytanie jak poznać że wałek rozrządu jest zużyty ??? - widac to gołym okiem czy trzeba pomierzyć ?
wymieniałem dziś tarcze sprzęgłowe w mojej drce i tak się pechowo złożyło że pękła mi jedna śruba, jak myślicie rozwiercić ją w koszu sprzęgłowym i szukać gdzieś takiej nowej śruby ?
a jak widzicie funkcjonowanie sprzęgła na 5 śrubach (a nie 6) czy lepiej nie próbować takich opcji ?