Skocz do zawartości

ThundeR

Forumowicze
  • Postów

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O ThundeR

  • Urodziny 06/27/1985

Informacje profilowe

  • Lubię
    motoryzacja, elektronika
  • Skąd
    Gogolin

Osobiste

  • Motocykl
    WSK 150
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    7011444
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia ThundeR

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. ten ze zdjęcia od nowości jest w Gogolinie, a zdjęcie było zrobione w weekend majowy przy okazji zawodów w Pietni. miał dobre towarzystwo http://img32.imageshack.us/img32/6084/img5646t.jpg
  2. Dziś miałem okazję jechać takim mercem. Fajne cacuszko, można się w nim zakochać http://img163.imageshack.us/img163/8225/img5647a.jpg
  3. ThundeR

    Gdzie kupić

    zapytaj tutaj http://rozalowski.info/2/moto
  4. mam do wymiany przednie widełki czy one są takie same jak w WSK 175 i 125. U jednego znajomego inaczej wygląda a u drugiego tak samo i zgupiałem. oraz czy baki w wszystkich modelach są takie same albo też się różnią bo niestety mój jest już przegnity
  5. ThundeR

    Ibiza Hak

    wtedy to seat jeszcze należał do fiata więc może uno
  6. ja mogę jeszcze od siebie polecić gumy do zawieszenie Hans Pirns oraz tarcze Mikoda, trochę tańsze od Brembo, ATE a jakościowo lepsze od Brembo MAX. Do tego jeszcze firma NGK, kable zapłonowe, KW, H&R zawieszenie, a masz Bosala z kwasiaka czy zwykły? Jakieś większe opinie bo stoję przed kupnem tłumika Bosala
  7. na dzień dzisiejszy motor stoi w szopie pod drzewem, jak nie chcecie czekać do ocieplenie to mogę zrobić częściowe foty jak motor jest trochę zastawiony
  8. sam byłem zmuszany do takich praktyk. jak miała przyjść dostawa paliwa to dzień wcześniej w nocy szef kazał wlewać do zbiorników rozpuszczalnik. A co do tego 2,0 TDI PD to znajomy ta takiego i sobie bardzo chwali, przelatał nim już ponad 100tyś i nadal śmiga dobrze, jedna wizyta w serwisie była ale z powodu hydraulicznego ręcznego co jest ponoć bolączką Passka B6
  9. ogarnięty mechanik ustawi dobrze te ustrojstwo. VW klepał silniki diesla z VP przez dobrych 20 lat, potem klepał PD też dobrych kilkanaście lat, po tym czasie zrobił z nich niezawodne maszyny. teraz zaczyna kombinować z CR trochę lat minie ale znowu będą niezawodne. Co do silników benzynowych to mała pojemność duża moc powoduje że silnik jest wyżyłowany i też nie wytrzyma takiego przebiegu jak stare benzyniaki, gdzie z 1,4 było 50-90KM a nie `170.
  10. a więc tak, w paru miejscach lakier jest zdarty do gołej blachy i jest tam powierzchowna rdza, wczoraj trochę ją zeszlifowałem żeby zobaczyć w jakim stanie jest rama i czy ma sens ratować ten motor, okazało się że tylko powierzchowna, więc nie ma możliwości i szans uratować oryginalnego lakieru na ramie i baku. Na osłonach i błotnikach może by była taka szansa. Najbardziej mi zależy żeby były oryginalne białe paski i znaczek WSK na baku. Numery są zgodne i na silniku i na ramie i w dowodzie rejestracyjnym. Motor kupił mój dziadek nowy w latach 60tych. W latach 80-tych kupił Syrenkę i WSKę wstawił do szopy, przestała tam do teraz więc komplet dokumentów jest, nawet oryginalna karta gwarancyjna, książka o WSK i parę innych papierów, ale motor jest wyrejestrowany Jestem też "zarażony chorobą" wkładania kasy w pojazd nie tyle w motor co w auto i wiem ile to może kosztować odrestarowanie motoru. A chodzi mi tylko o to, że odkąd pamiętam dziadek zawsze mówił że chce kiedyś wyremontować jego WSKę, niestety nie zdążył, teraz ja postanowiłem zreazlizować to co on nie zdążył. A motor z racji tego że ma silnik 150ccm chciałbym aby pozostał maksymalnie oryginalny.
  11. ThundeR

    Skody na czele

    No tak jeździć silnikiem który został skonstruowany na początku lat 90-tych do nowych jednostek konstrukcyjnych? Trzeba było się przejechać jakimś porządniejszym silnikiem choćby 1,8T a co do Mroczki to nie korzystałem z usług ale dużo znajomych narzeka na niego
  12. Witam wszystkich. Niedawno po dziadku odziedziczyłem motor WSK150. Motor stał 30 lat w szopie nie ruszany. Ja postanowiłem zrealizować marzenie dziadka i motorowi przywrócić stan fabryczny. Z racji tego że w sprawie motocykli jestem zielony to od czego zacząć ową renowację ? Na pierwszy ogień chcę robić blachy, ramę, błotniki, bak osłony itp itd. Silnik na 100% będzie potrzebować kapitalki, gdzie szukać części do tych silników bo było ich mało, albo z czego innego mogą podejść? No i czy macie jakieś sprawdzony zakład który chromuje?
  13. ok a jak to wygląda jeżeli: motor został wyrejestrowany, dowód rejestracyjny mam z uciętym rogiem jak to kiedyś robili, właścicielem motoru jest nieżyjący od roku dziadek? są jakieś szanse go zarejestrować bez przeprowadzania procesu spadkowego?
  14. ThundeR

    Wsk 150

    ja teraz będę się brać za remont WSK 150, odziedziczonej po dziadku. jest to pełny oryginał z 1964roku tyle że 30 lat przestała w szopie . a co do dyskusji na temat WFM 150 to nie wiem na ile autentyk ale wujek miał takowy motor, tylko trochę zdewastowany. amatorsko przerobiony na ciągnik przyczepowy, do ramy była przyspawana przyczepa łańcuch przenosił napęd na koła przyczepy. w dowodzie była wpisana pojemność 148ccm
  15. ThundeR

    Skody na czele

    Kto Ci robił Chipa i jaki był podstawowy model tego silnika? Znajomy ma Leona wyjściowo ASV, po zmianie IC, wtrysków i softu (Masters) 160KM zmierzone, czyli tyle ile typowy ARL a spalanie też całkiem całkiem ok 6-7l
×
×
  • Dodaj nową pozycję...