
giero
Forumowicze-
Postów
21 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Informacje profilowe
-
Lubię
motocykle, nurkowanie, lucznictwo, elektronika, komputery
-
Skąd
zachodniopomorskie
Osiągnięcia giero

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
Chyba zwariowałem do cna....CHCE MIEĆ ENDURO!
giero odpowiedział(a) na temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
ostatnio na allegro widzialem duze ciezkie enduro wloskiej firmy moto guzzi. firma ta ma upodobanie w poprzecznie umiejscowionych silnikach V. moto juz mlode nie jest ale cena tez jest atrakcyjna. jesli masz nadwyzke kasy to przeznacz ja na akcesoria takiej jak: ochraniacze kolan i lokci, porzadne buty, pancerz na kregoslup itp. pozatym nawet takie starsze moto mozna wyremontowac i moze byc piekne. najwaniejsze ze akurat ten motocykl ma WAŁ KARDANA i prawde mowiac jest niepowtarzalne. nie wiem jak z czesciami zamiennymi. Silnik V to moc i wysoki moment obrotowy. znalazlem link na allegro: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=33896547 -
Chyba zwariowałem do cna....CHCE MIEĆ ENDURO!
giero odpowiedział(a) na temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
palenie kapci jest dla idiotow (nigdy tego nie rozumialem) a co do jezdzenia na kole to absolutnie sie nie zgodze. Endurak przy odpowiednim stosunku mocy do masy idzie wspaniale na kolo a jedno jest pewne ze jak juz spadasz z kola to sie lepiej laduje na duzym dobrze zamortyzowanym przednim kole. -
pokrzywiona kierownica co dalej
giero odpowiedział(a) na ociep temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
a co to Larsson ? -
Chyba zwariowałem do cna....CHCE MIEĆ ENDURO!
giero odpowiedział(a) na temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
eee tam za 4 latka, proponuje inny scenariusz: ucz sie chlopaku jezykow (angielski, skandynawski) i za dwa lata jedziesz na wakacje do takiej norwegi, poprzerzucasz dwa miesiace torf a za 3 lata kupujesz sobie nie 1150 a 1200 a do codziennej jazdy ducati multistrada. suzuki nie polecam. jak juz dorwiesz prace w Polsce to sie za 20 nastepnych lat moto nie dorobisz a do tego czasu bedziesz juz mial 3 jke dzieci wiec jak juz marzyc to chociaz konkretnie -
Chyba zwariowałem do cna....CHCE MIEĆ ENDURO!
giero odpowiedział(a) na temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
dokladnie tak. enduro daje poczucie prawdziwej wolnosci, analogia jezdzca i konia ma swoje urzeczywistnienie dopiero w enduro. zaryzykowalbym stwierdzenie ze dopiero enduro to prawdziwe moto. wszystko inne to tylko szybkie lub bardzo szybkie chulajnogi :P enduro pozwoli poczuc ci wolnosc, pozwoli ci wjechac tam gdzie zaden inny pojazd a czasami nawet pieszy nie jest w stanie sie dostac i to nieraz przy udziale tak niepowtarzalnych sytuacji ze jest co wspominac. no i to na co w Polsce umiera wielu kierowcow motocykli: nie jestes az tak zdany na umiejetnosci (bledy) innych uczestnikow ruchu choc twoje moga byc rownie bolesne. kolega pojechal sam do lasu i obudzil sie w szpitalu notabene kilkaset metrow od miejsca w ktorym ulegl wypadkowi. mial szczescie ze dzieciaki go znalazly bo mial powazne zlamanie otwarte i kilka dodatkowych. do dzisiaj nie pamieta co sie stalo. ale to juz inny watek. ednuro polecam z calego serca bo to motocyklowa poezja. i to nie musi byc zaraz wyczynowy KTM. jazda dominatorem po dzikiej plazy z predkoscia ponad 120 km/h przy zachodzacym sloncu to max wrazen . troche gorzej wychodzi mu walka z sypkimi i stromymi wzniesieniami ale to takze w duzej mierze kwestia techniki jazdy. ehhhh co tu duzo gadac trzeba jezdzic -
a co bys powiedzial na temat wspomnianego kawasaki KLX bo naprawde nigdy jakos nie mialem z nimi do czynienia
-
Nie nie ma 70kM. Koleś z moca przesadził, chciał po prostu walnąć coś na zachęta dla nieznających się. Ten ma 46 bo to zwykły kLX jest jescze werja R troszke silniejsza i lzejsza. ja akurat na kawkach sie nie znam, ale skoro zwykla wersja ma zawieche przednia na ups-ach to jaka ma wersja R ? silniczek chlodzony ciecza itd. jak na ten rocznik to cena nie jest jakas specjalnie wysoka no i gosciu jeszcze chce negocjowac czy to nie jest podejrzane w motocyklu ktorego stan jest oceniony przez sprzedajacego na BDB ?
-
poszukaj pod adresem www.mcnews.com.au pozrawiam
-
poszukaj pod adresem www.mcnews.com.au pozrawiam
-
-
A może dizelek ..???
giero odpowiedział(a) na cabaniero temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
-
A może dizelek ..???
giero odpowiedział(a) na cabaniero temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
-
A może dizelek ..???
giero odpowiedział(a) na cabaniero temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Tak sie zastanawiam czy ktos próbował może czegos takiego lub widział :?: to zadna filozofia ja w samochodzie mam instalacje 4-tej generacji i osiagi sa praktycznie identyczne z tymi co na benzynie, sprawdzane na hamowni jesli motocykl bedzie zasilany wtryskiem tak jak np BMW F650 to wystarczy instalacja analogiczna do mojej samochodowej czyli solidny wtryskiwacz gazu Keihin plus komputerek ktrory przechwytuje sygnal wyslany na wtryskiwacz benzyny i zamiast tego wtryskuje gaz. sterowanie wtryskiem jest wtedy z fabrycznego komputerka a ten ostatni nawet "nie zdaje sobie sprawy" z faktu ze zamiast benzyna wtryskiwany jest gaz. To dziecinnie proste. Na rynku sa tez male reduktory wloskiej produkcji majace az nadto wydajnosci aby obsluzyc taka jednocylindrowke. moje autko ma duzo mocy 2.4 5 cylindrow i krece je nieraz na ponad 6 tys obrotow. instalacja gazowac nie ma z tym zadnych problemow i jak juz mowilem nie jest odczuwalny zaden spadek mocy (spadek jest ale wynosi 1,5 KM na 170 ogolem, za to moment wzrosl o 8 Nm) -
kompletna bzdura, to taka konstrukcja silnika ze nawet jak nie bedzie oleju to nie powinno sie mu szczegolnie nic stac gdyz w tym silniku nie ma zadnych panewek a tylko lozyska olej sie zuzywa jak w tego typu silnika 0,3 litra na 1000km i to trzeba dolewac tak pozatym to silnik ten jak juz wspominalem jest bez wiekszych zmian z powodzeniem produkowany od kilkunastu lat.
-
moj typ na twoje zastosowania to zdecydowanie Dominator czyli NX650. dlaczego ? poniewaz: swietnie sprawdza sie jako motocykl w miescie, na trasie, mozna do niego dokupic kufry, ma niezniszczalny silnik ktory jest w niezmienionym stanie montowany w modelach w 2005 roku od roku 1989 analogiczne silniki w Suzuki DR650 sypia sie niemilosiernie (tak przynajmniej wynika z moich doswiadczen) pozatym Dominator choc do najlzejszych nie nalezy (czasem jest to zaleta) calkiem niezle daje sobie rade w terenie. Podpowiem Ci ze ja jezdzilem ponad 120 km/h po dzikiej plazy miedzy Swinoujsciem a Miedzyzdrojami. Wjezdzalem Dominatorem na tor czolgowy i skakalem po hopach. Dwa razy tylko lezalem jak mi sie cofnal na szczycie bardzo stromego wzniesienia. Raz na blocie a raz na piachu ale to dlatego ze sie nie napedzilem no i moze umiejetnosci troche zabraklo (nie dociazylem tylu). Generalnie do tego typu motocykli musisz miec odpowiedni wzrost. Jesli jestes niski to szukaj maszyny z mozliwoscia obnizenia siodelka. pozdrawiam