Skocz do zawartości

miet53

H-D
  • Postów

    54
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O miet53

  • Urodziny 04/23/1953

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    okolice Lublina

Osobiste

  • Motocykl
    Dyna FXD 1450/2004
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia miet53

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. lubie czytac ciekawe i czesto dowcipne wypowiedzi kolegów... nieciekawe i bijace pianę staram sie pomijać... na tematy techniczne nie zabieram głosu zostawiam to znawcom tematu.. a jak mam pytanie to pytam.... akurat mam taka nature i juz....czyli jak ? mam nabijac posty pisząc ble ble..bo inaczej bede nieudzielajacy sie do zredukowania ?
  2. Kamilek.....z twoim wzrostem to kazdy ogarniesz...teraz skup sie na tym co ci sie podoba, na co cie stać i aby było to w dobrym stanie..a potem pochwal sie co fajnego kupiłes
  3. maszyna piękna i trzymam kciuki za twoje zdrowie :-)
  4. Co masz na myśli?

  5. a zapytać można również w firmie Tarbor w Lublinie.... swojego czasu zlikwidowali sklep w Warszawie i sprzedawali po okazyjnych cenach różne rzeczy...z tego co pamietam mieli równiez coś z Modeki
  6. może to być kilka przyczyn: - rozrusznik nie otrzymuje napiecia (wina przekaźnika) - słaby akumulator - uszkodzone styki rozrusznika (bendiks) moim zdaniem to słaby akumulator ( napięcie naładowanego powinno wynosic ok. 12,5 V). Nie wiem jak sześcsetka.....ale przy wiekszym silniku i napieciu na stykach akumulatora 10V rozrusznik z pewnością sie nie ruszy....miałem tak u siebie. pożycz od kumpla sprawne aku i spróbuj
  7. się dopisuję: miet53-Dyna FXD Super Glide no i trochę podopisywałem do listy tych którzy sie sami nie wkleili w listę....gdybym kogoś przeoczył to sorry 1. piter1600 - Road King 2. chorcio - Road King 3. streng9 - Road King 4. emilio - Heritage 5. kuby - Iron 6. Turysta - Standard [FXST] 7. Wallygatorr - Electra Glide Classic [FLHTC] 8. MarioHDEłk - Road King 9. flstc1340 - Heritage 10. łysy31 - Nightster 11. Szafir- Heritage [FLSTC] 12. Skinner - Deluxe 13. Vpower -FLHRS 14. wilkrew-sportster883/1200 15. Zbylat -Dyna FXDS-CONV 16.Indian - Sportster 1200 R 17.harleyjunak -sportster 883 18. małaMI-Sportster Low 883 19. zapek-1974-Road Glide Anniversary 167 nr 20. qurim- Electra Glide Ultra Classic 21.Radeck -NIGHTSTER 22.miet53-Dyna FXD Super Glide
  8. Nie zaglądałem, ale zgodnie z radą Pitera aby zdemontowac rozrusznik należy zdjać pokrywe sprzęgła, no to wtedy po drodze będzie mozna poogladać wieniec i koło bendiksa... a jak to będzie ok..to konsekwentnie kontynuować demontaż rozrusznika
  9. co prawda to prawda... więc opisuję problem, który zdiagnozowałem jako wina rozrusznika: przyciskam start i rozrusznik zaczyna pracować obracając silnikiem...trwa to moment i zanim odpali silnik obracanie silnikiem jest przerwane a rozrusznik pracuje dalej i słychac tylko wzajemne uderzenia zębatek ( tak jak czasem dla zabawy przykładało sie patyk do szprych koła rowerowego aby terkotało). Akumulator naładowany, napięcie zmierzone na akumulatorze 12,8V, równoległe wpięcie akumulatora samochodowego (też naładowany) nie przynosi zmian.
  10. Piter 1600...dzięki... poczytałem Twój opis, jest konkretny i jasny...poogladałem jeszcze moto..znalazłem filmik na You Tube i juz z grubsza wiem o co chodzi.... teraz muszę sie zaopatrzyć w odpowiednio długie imbusy do śrub mocujących i w sobotę spróbuję coś podziałać
  11. Harley Dyna FXD 1450 2004r......witam..dawno nie zawracałem wam głowy ale powoli poznaje moto i pora na następne pytanie. Niedomaga mi nieco rozrusznik i chciałbym go wyjąć..poogladałem..i na razie na tym sie skończyło....ciasno wszędzie, niewiele widać... doradźcie łopatologicznie jak najlepiej sie za to zabrać, w jakiej kolejności i na co zwracać uwagę przy demontażu i montażu aby nie scharzanić. O sam rozrusznik nie pytam jak go wyjmę to dam do serwisu.
  12. HD Dyna FXD 1450 2004r. Pytanie zwiazane z licznikiem. Mam elektroniczny wersja chyba fabryczna. Jak zdejmiemy tylny dekielek konsoli licznika to widzimy tył licznika. Do licznika wpieta jest wtyczka a od niej idą 2 szare kabelki do takiej niewielkiej kosteczki... u mnie sa fragmenty kosteczki z pozostałościami maciupeńkich blaszek. Myślę, że na te kostkę jak jest normalnie idzie gumka i jest to przycisk zerowania przebiegu dziennego... 1. a może kosteczka ma jeszcze jakies inne funkcje? 2.czy przycisk jak sie naciśnie to zwiera te blaszki i nastepuje zerowanie...czyli mógłbym tylko dac cos do zwierania tych szarych przewodów? 3.czy przycisk działa inaczej a nie tylko zwiera? moze to jakies blaszki oporowe? 4.czy wiecie gdzie mozna kupić taka kosteczkę? a moze komu zbywa? no i pytanie o samą tarcze licznika.... czy są na niej jakieś kontrolki? jeszcze nie podłaczałem i nie wiem a w sporcie mam naped licznika na linke i nie moge sie na nim wzorować.
  13. :-).... akurat przeważnie na dojazdach do wiekszych miast sa markety z dużymi parkingami...sam znam ze dwie osoby, które jadąc do miasta właśnie tam zostawiaja samochody a dalej w miasto smigaja komunikacją miejską. Poza dużym miastem całkiem nieźle sobie radzą, nie szaleją, nie przeszkadzają i nie stwarzaja zagrożenia ale sama myśl o ruchu miejskim je paraliżuje. Można się smiać, ale z dwojga złego lepiej jak zostawiają samochód przed miastem, zdając sobie sprawę z własnej niedoskonałości, niż maja byc przyczyną kolizji. Chociaz co prawda to prawda.....trudno je nazwać kierowcami.
  14. dzięki qurim...pocieszyłes mnie z tymi luźnymi śrubami....faktycznie w sporcie nigdy mi sie nic nie rozkreciło ale obecnie troche majstruję przy dyńce, zaden poważny remont, nie potrafiłbym. Jest lekko puknięta i zdejmuję niektóre elementy a potem chciałbym to ponownie poskręcać we własciwy sposób, stąd było moje pytanie. Jak na śruby zacisków hamulcowych dam "lekki" klej to będzie OK ? acha a tak przy okazji...jaki smar dać na łozyska główki ramy?
  15. Jak to jest z klejeniem śrubek w HD...... 1. klei się wszystkie jak leci czy tylko jakies szczególne? 2. a jak juz bedę kleił to jakim klejem, tylko loctite ? czy polecacie coś innego? 3. a jak z wytrzymałością kleju ? bo występują w kilku wersjach: połaczenia niskowytrzymałe, średniowytrzymałe, wysokowytrzymałe - chodzi przecież o to aby sie śrubka sama nie odkręciła a dała sie odkrecic kluczem 4. i co smarować tym klejem? cały gwint? kawałek? jest jakas zasada? no to chyba limit pytań wyczerpałem :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...