
Masselo
Forumowicze-
Postów
24 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O Masselo
- Urodziny 09/04/1988
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Police
Osobiste
-
Motocykl
er6f, Jawa 638
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
7581286
Osiągnięcia Masselo

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
Electra 2002 brak sygnału na cewkę i wtryski
Masselo odpowiedział(a) na konrad1f temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
A jak napiecie przy rozruchu? moze za nisko spada -
Kawasaki gpz 500 gaźnik problem.
Masselo odpowiedział(a) na paterlak temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
W tym silniku nawet bez napinacza nie przestawisz tak łatwo rozrzadu. Luzy zaworowe ustawiasz na srubach które stykają sie zaworami . wpisz na YT regulacja zaworów ER5 zrobisz to sam bez wiekszych problemów. Ogólnie poszukaj serwisówki i zobacz o ile powinny byc wykrecone sruby od mieszanki(tak te na dole gażnika) -
Jawa 350 ts 12V nie pali na prawy gar
Masselo odpowiedział(a) na matikesi temat w Mechanika Motocykli 2T
Tak robiłem to nie raz dlatego pisze pod alternator a nie na platynki, a inaczej uszczelniacza nie sprawdzisz -
Jawa 350 ts 12V nie pali na prawy gar
Masselo odpowiedział(a) na matikesi temat w Mechanika Motocykli 2T
Racja przeczytałem post autora tematu. ;) Czy na odpalonym silniku psikałes plakiem/zmywaczem pod alternator? -
Kawasaki gpz 500 gaźnik problem.
Masselo odpowiedział(a) na paterlak temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Śruby od dołu gaznika powinny byc wykrecone tj mówi serwisówka dla gpz . sprawdz jak jest u ciebie, po tym zrób synchronizacje. -
Jawa 350 ts 12V nie pali na prawy gar
Masselo odpowiedział(a) na matikesi temat w Mechanika Motocykli 2T
Kolego tak sobie czytam twój temat i mysle jakim cudem możesz miec 6v na cewkach skoro jawa 350TS ma instalacje 12V? Odpal ją na kablach z samochodu -
Jawa 350 ts 12V nie pali na prawy gar
Masselo odpowiedział(a) na matikesi temat w Mechanika Motocykli 2T
Zakładając że autor tematu sprawdził wszystko jak należy stawiam na odwrotnie załozony tłok. Psiknij jeszcze zmywaczem do hamulców, beznzyną ekstr pod alternator i poczekaj na reakcje, -
Kawa EN 500- Prośba o pomoc w diagnostyce.
Masselo odpowiedział(a) na Masselo temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Witajcie. Wiec Szlif zrobiony , nowe tłoki i pierscienie, W głowicy wymienione 4 zawory i nowe uszczelniacze. Zamierzam wszystko składać w sobote , wiec mam pytanie w jaki sposób skrecić głowice( nie mam na mysli kolejnosci srub). i wałki , oraz jakie Nm 51Nm to nie zamało ?a może coś źle czytam? W zał skan z instrukcji. 20180301150236468.pdf -
WFM M06 1955r malowanie / chromowanie etc...
Masselo odpowiedział(a) na Wojciech M. temat w Weterany/Klasyki
Widziałem jakiś prospekct z taką oponą ;) http://chee.republika.pl/Nadeslane/motor3.jpg -
Zacznij od sprawdzenia żarowki.
-
Luz układu tłok cylinder Jawa TS 350
Masselo odpowiedział(a) na mostasz temat w Mechanika Motocykli 2T
Róznica średnic tłok -cylinder to 0.06(czyli 0.03) przy orginalnych czesciach. Musisz pamietac że zamiennik moze inaczej sie rozrszerzac niż orginał co bedzie skutkowac przytarciem. Zmierz cylinder w 3 wysokosciach i w dwóch osiach. i zobaczysz jaki szlif zrobic Szlif w JAWIE robimy co 0.25 Sam osobscie dla almotów zrobiłem 0.05 i nic sie ne dzieje. -
Kawa EN 500- Prośba o pomoc w diagnostyce.
Masselo odpowiedział(a) na Masselo temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
max luz to 0.17 wg serwisówki tak wiec dupa. Ogólnie bede robił szlif obu cylindrów . To mój pierwszy japonski konik a nie sztuka kupic nastepnego trupa.. Co do głowicy co prawda nie rozbierałem jej ale przecieki sa tak drobne ze raczej skonczy sie na przeszlifowaniu zaworów. Adamie powiedz mi czy moge planowac głowice w tym modelu ? (wałki są w głowicy) A moze cylindry z głowica? -
Kawa EN 500- Prośba o pomoc w diagnostyce.
Masselo odpowiedział(a) na Masselo temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Tłok 73.90 wzdłuz sworznia 73,80 w poprzek jak mniemam smietnik? -
Kawa EN 500- Prośba o pomoc w diagnostyce.
Masselo odpowiedział(a) na Masselo temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Cześć A wiec po pomiarach wychodzi mały owal w cylindrze . lecz wbrew pozorom cylinder trzyma wymiar. Zmierzona wartośc róznych miejscach waha się to 74,01 i 74,05 Max dop to 74,11 Zwiazku z tym że jest moto dosc leciwe (niby tylko 25 000 km) musze mysleć o ekonomi tej naprawy ;) Mam zamiar oddac cylinder do honowania na całośc na 74.8 i nowe pierscionki . Co o tym myslicie? Oczywiscie moje pomiary dam komuś do sprawdzenia gdyz bardzo rzadko posługuje sie srednicówką ;) Pytanie czy jodełka po honowaniu tak szybko znika w japońcu? Czasem w aucie z przebiegiem 200 000 widać a tu tylko 25 000 -
Kawa EN 500- Prośba o pomoc w diagnostyce.
Masselo opublikował(a) temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Witajcie. Wiec do rzeczy, problem to niska kompresja na prawym cylindrze oraz zuzycie oleju ok 1l /1000km. Głowica sciagnieta, zalana- ,przepuszczaja delikatnie dwa ssące zawory, uszczelniacze ok, tak czy siak bedzie robiona kompleksowo, nastepnie zalałem tłoki nafta ustawione na "równo" czyli w połowie miedzy GMP a DMP i 1. z prawego cylindra nafty juz nie było po 4-5 godzinach 2. z lewego cylindra nafty nie było po 12-13 godzinach. po tym tescie postanowiłem zmierzyc luzy pierscieni i odziwo są identyczne dla obydwu cylindrów. czyli 0,55 dodam ze nie zmierzyłem olejowych. Na moje oko na cylindrach nie widze wiekszych rys i zadziorów ale dołaczam zdjecia. martwią mnie jedynie rdzawe kropki i brak jodełki po honowaniu. Tłok mierzyłem i jest w normie, cylindry pomierze w tygodniu(nie posiadam w garazu srednicówki) Zatem mam pare pytań. Jak poprawnie zmierzyc luz pierscienia olejowego( składa sie on z dwóch zwykłych i sprezynki) Czy takie rysy dyskwalifikują tłok z dalszej jazdy? Czy w tych silnikach mozna robic szlif? Co jeszcze sprawdzic?