Witam,
swoją GTR kupiłem u polskiego autoryzowanego dealera pod koniec września 2008 i nakręciłem 4tkm. Niby mało ale zdążyłem ją przez ten czas pochwalić oraz się na nią obrazić ;) Nie jeżdżę na co dzień po mieście, do pracy itd. Interesuje mnie szybka turystyka i sprawny BEZAWARYJNY powrót do domu.
Młody malkontent ;)
Od nowości nie działał wskaźnik czujnika ciśnienia w tylnym kole (dla mnie bzdura - potrafię podczas jazdy wyczuć nawet minimalną odchyłkę) daliby w to miejsce temperaturę silnika w stopniach, a nie słupkach i otoczenia, prąc w gniazdku zapalniczki, przy minimalnych opadach deszczu przełącznik świateł odpalał długie bez względu na położenie no i na koniec pogięte jak naleśniki tarcze hamulcowe. Pewnie patrzę przez pryzmat mojego poprzedniego motocykla Honda VFR VTEC 800 na której zrobiłem przez 5 lat 80tkm i kompletnie nic się nie działo. Kilka dni temu odebrałem moje moto z serwisu z usuniętymi usterkami. Zobaczymy, jestem dobrej myśli
Pochwały:
Cenię sobie wał kardana, wysoki moment obrotowy, po wymianie szyby na wyższą komfort za kierownicą (mam na dzisiaj 3 szyby, oryginalną, jakąś francuską +10cm która okazała się dziwnie wyprofilowana i wiało jak cholera - mogę za friko odstąpić oraz docelową oryginalną +7cm). Możecie się śmiać ale wskaźnik zapiętego biegu. To gadanie o sterczeniu w korasach to jest mit. Faktycznie jak go kupiłem to czułem się jakbym zasiadł za fortepianem ale w praktyce na gazetę bo na gazetę ale da się. Moja Pani stara motonitka jest zakochana w pozycji "jako plecaczek". Boczne kufry (gabaryty i sposób montażu/demontażu) to poezja - bardzo polecam wewnętrzne wkłady. Kto dogina zrąbany trasą po hotelowych korytarzach z całym plastikowym majdanem wie o czym mówię.
Tjuning ;)
Na seryjny wydech nie mogłem patrzeć, zmieniłem na REMUS ZGT 40A slip on EG/BE Titan - polecam, fajnie wygląda i basowo ale spokojnie brzmi. Znalazłem koreańskiego producenta www.projektd.com gdzie kupiłem tani wypasiony dedykowany do GTR uchwyt z nierdzewki na GPS - bardzo polecam. Dorobiłem z nierdzewki profil na bagażnik (zamiast tego plastikowego szajsu - cholerne oszczędności producenta). Teraz wiem po zapięciu centrala GIVI Maxia, że go nie pierdyknę pod koła jadącego za mną kolegi. O zmianie szyby pisałem już wyżej. Acha mam 180 cm wzrostu i przyznam, że z tymi nóżkami to tak sobie. Robiłem przymiarki do żelowej kanapy Bagster niższej o jakieś 2cm ale rosnący kurs euro na chwilę wystudził mój zapał.
Reasumując, dzisiaj wychodząc z założenia, że wyczyściłem drobne wady motocykla zdecydowanie powtórzyłbym jego zakup
Czekam na opiernicz za zbyt długi tekst ;)
Pozdrawiam
Kuba