Skocz do zawartości

cineq

Forumowicze
  • Postów

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O cineq

  • Urodziny 03/26/1986

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2719706

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Sokołów Podlaski

Osiągnięcia cineq

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Do sprzedania Kawasaki ZX10R (ZX1000C) , I generacja, wersja kanadyjska. Motocykl pochodzi z 2005r. Pierwsza rejestracja - 2007 r., sprowadzony do kraju został w 2010 r. Przebieg 24 tys km. - czarna szyba, - nakładka na fotel pasażera, - crashpady, - przewody hamulcowe w stalowym oplocie, - filtr K&N - lampa z wbudowanymi kierunkami, Oryginalne siedzenie pasażera, szybę oraz ogon wraz z kierunkami mam oczywiście do motocykla. Do motocykla dorzucam wydech TYTANOWO- KARBONOWY Mivv Suono (wartość nowego +-1800 zł). Przy przebiegu 21 tys. km zgodnie z instrukcją obsługi zostały sprawdzone luzy zaworowe. Wymienione zostały również świece zapłonowe NGK irydowe. Następnie wymieniłem oponę z tyłu na nową Michelin Pilot Power 2CT. Zalane płyny w motocyklu - wszystkie Motul. Motocykl jest w stanie IDEALNYM - jest jak nowy. Przyjedź, obejrzyj, a na pewno kupisz. 1000RR czy RN 12 to przy nim ciepłe kluchy. Kontakt : 503 412 066 Duuuużo zdjęć pod linkiem : http://moto.allegro....2664527449.html
  2. odświeżam, bo dopiero dziś siadłem do moto. Przyczyna banalna - bezpiecznik który żekomo był dobry, wymieniłem na inny i już działa ! Temat można zamknąć, dzięki za pomoc ! :]
  3. ale który dokładnie bezpiecznik Ci paliło ? u mnie wszystkie są ok....
  4. Witam ! Postanowiłem dzisiaj uruchomić sprzęta, jako że ostatnio troche przy nim grzebałem. Naładaowałem aku, podłączyłem, 3 sekundy i motocykl chodzi. Wszystko działa ładnie pięknie. Postanowiłem sie przejechać, wbijam 1 dojeżdżam do bramy a tu zonk. Patrze na zegary a tu brak czegokolwiek. Nie świeci się neutral, nie świeci się kontrolka oleju, ani kontrolka włączenia świateł i kierunków. Co więcej, nie działają kierunki. Natomiast świecą się wszystkie światla, klakson działa, i po wciśnieciągu długich zaświeci się kontrolka na zegarach. :eek: Reasumując : -nie działają kontrolki na zegarach, ( po włączeniu długich tylko ta kontrolka działa) i kierunkowskazy. Przerywacz również milczy. - działają wszystkie światła, podświetlenie zegarów, motocykl odpala i jeździ. Co to może być? sprawdziłem bezpieczniki, kostkę od zegarów. wszystko siedzi na miejscu. Dodam, że identyczną przygodę miałem w wakacje, nie potrafiłem znaleźc przyczyny. Oddałem moto do majstra, zrobił, kase wziął, ale nie powiedział co to było.. Dodam, że przez całą zimę do tej pory wszystko działało. Zapomniałem - obrotomierz również nie działa ma ktoś jakieś pomysły ?
  5. Witam! Daruj sobie obydwa i kup NSR 125. Aprilia czy Af-1 czy RS mimo sporej mocy, dobrych hamulcy sypie się jak domki w czeczeni, zarówno tłok jak i korbę trzeba często wymieniać. Jeśli chcesz wydać 3 koła na motor to nie stać Cie na porządny remont takiego silnika. Aprilia Pali jak smok. TZR jest nowsza, ale z dostępnością do cześci nie jest tak różowo. Kupuj NSR bo : jest wygodna, mało pali, żadko się psuje i generalnie jest to trwały mały motor, a części b. dużo
  6. Witam, mam pytanko ! Kilka dni temu kupiłem preparat do mycia silników. Podjechalem ok. 5 km na wieś, zeby odstawić motocykl już na zime. Spsikałem preparatem koła, zawias dolną część silnika (cylindrów i głowicy nie), ale że silnik byl jeszcze ciepły to w miejscach gdzie był ciepły preparat zaczał parować. Na etykiecie bylo napisane ze jak mocne zabrudzenie to można od razu preparatu używać bez rozcieńczania. Spłukuje... i w tych miejscach gdzie silnik był ciepły został osad biały. Takie paskudne zacieki... W miejscach gdzie nie było ciepła tj. koła, wahacz itp wszystko ladnie zeszlo... Po jakimś czasie powtorzyłem temat.. ale nie chcialo zejśc.. I na czarnych deklach mojego olejaka zostały te białe zacieki. wiecie jak to usunąc? Ew. czym ? od benzyny nie schodzi... Tzn, prawie wcale. Macie jakies pomysły czym to ogarnąc ?
  7. bo gsxr to nei motocykl do jazdy turystycznej. ani 600 ani tym bardziej olejak. Pasażerowi jest nieźle, da się wytrzymać. Jedyną jego cechą przydatną w turystyce jest dobra ochrona od waitru przy dużych prędkościach, ale bez owiewek motor wygląda 100 razy lepiej.
  8. Witam ! :buttrock: Ja tam coś wiem, jako użytkuje ten statek od wiosny. Jak sie domyślam to do mnie tez pisałeś, czy zamienie się na bandziora bo mój też był na sprzedaż. Ale postanowiłem nie sprzedawać, za fajny stan jest. a Ludzie dawali mi za niego jakieś śmieszne pieniądze.. Mój to rocznik 90. Jeździ się ciężko... cieżkie to to jak choroba, waże niecałe 60 kg więc cięzko mi go nawet wyprowadzić z garażu. Ciężko połozyć go w zakręt i prowadzić (może dla tego ze z tyłu mam opone 180). Przy przyspieszaniu lubi trzepnąć kierą, zwłaszcza na dołach. Przy wyjściu z łuku lubi trzepnąć kierownicą. ( nie mam amora skrętu). W czasie jazdy po winklu na dołach jest "troszkę" niestabilny. Pozycja za kierownicą jest fatalna - niewygodna. bardzo nisko zamontowana kierownica, poniżej półki. Po godzinie ostrej jazdy nie czujesz rąk. Lubi pić olej :icon_biggrin: , zupe też ale nie ma jakiejś tragedii. CbR 600 F3 itp to przy tym.. rower :icon_razz: , lubi stanąć bokiem w momencie gdy tego nie chcesz. Otwieranie i zamykanie gazu mocno czuć. Mój ma przejechane na liczniku ponad 85 tys., nie wiem ile w rzeczywistości, ale nie jeden fortepian czy kawa nie wytrzymałaby takiego przebiegu. Ten motocykl jest dla kogoś z jajami. Nie wybacza błędów. Żeby tym jeździć trzeba go kochać. Aha.. i do 200 całkiem ładnie sie zbiera ;)
  9. jedno sprostowanie. Przy warunkowym umorzeniu postepowania dane trafiają do KRK niestety.. Nie trafiają przy UMORZENIU postępowania.
  10. wobec Ciebie zostanie wniesiony do Sądu przez Prokuratora wniosek o warunowe umorzenie postępowania. Reszta jest tak jak piszesz. Nie będziesz karany. Nie będziesz widniał w kartotece skazanych Krajowego Rejestru Karnego. A przez następne (przewaznie 2 lata) uważaj. Jesli spowodujesz wypadek będzie prowadzona sprawa i ta teraz umorzona zostanie róniweż przywrócona. Możesz zostać też obciążony kosztami i może zostać zasądzony obowiązek zapłaty na rzecz jakiejś instytucji (przeważnie fundacji)
  11. a ja bym sugerował sprawdzić odpowietrzenie z baku, zobacz czy na sitku przy odpowietrzeniu nie ma rdzy. Sprawdź też, czy żaden z przewodów wychodzący z baku nie jest załamany. :buttrock:
  12. Jakoś Cie rozumiem.. sam jeździłem z Podlasia na kujawy oglądać "igły". Niestety wydałem tylko na benzyne. O motocykl mój nikt nie zadzwoni nawet, czyżby za wysoka cena ? :icon_rolleyes:
  13. Odświerzam ! Nowa Cena. http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1493469
  14. Oczywiście nie ! motocykl jest pomalowany słabo, ale owiewki są w dobrym stanie. Nie były połamane, uszkodzoniom ulegały tylko ich mocowania. od wenętrznych stron sa jeszcze fabryczne dystanse z gąbki, więc nikt tego nie malował;) Podejrzewam, że były malowane z powodu rys! nie mogly być one duże, ponieważ jak widać klamki sa org, wydech również org., nie ma tylko odważników. Motocykl technicznie jest naprawde super, a estetycznie.. hmm i tak najlepiej wygląda bez owiewek :buttrock: - tak też jeździł poprzedni właściciel, ale ja założyłem bo przy dużych prędkościach podróżnych super chronią przed wiatrem Cena do negocjacji - zapraszam do obejrzenia bo warto! Jeśli pokażesz mi palcem co jest neizgodne z opisem, lub do naprawy tyle zejde z ceny :icon_exclaim: MOGĘ ZAMIENIĆ SIĘ NA AUTO HONDA CRX, MERCEDES 123/124 + MOJA DOPŁATA
  15. Witam wszystkich ! Chce sprzedać mojego olejaczka. Jest to Suzuki GSXR 750, 1990 r. produkcji. SILNIK – zdrowy i zadbany, (można zmierzyć kompresje) chodzi równo i nie gaśnie, nie przerywa, zapala od strzała, nie puści dyma, nie poci się, praktycznie fabryczne zużycie oleju !! 2 tys. km temu regulowane luzy zaworowe, ustawione i synchronizowane gaźniki, zmieniony olej na MOTULA 5100 wraz z filtrem, założone nowe świece NGK. Jest to oryginalny R719 a nie podkładany od czegoś innego.. Silnik jak na olejaka pracuje bardzo ładnie, jeździłem oglądać kilka po 300 kilometrów w 1 strone i żadnentak pięknie nie pracował :) RAMA – prosta, motor nie miał „dzwona” nikt nigdy przy niej nic nie robił, nie jest „polerowana”, stelaż nie cięty i nie wyginany. W 100 % seria ! ZAWIESZENIE– pierwszy model GSXRa na UPSIDE DOWNIE, zawieszenie trzyma, jest twarde, nigdzie nie cieknie, ani nie ma luzów NAPĘD – DID smarowany co chwila smarem MOTULA, jest jeszcze pół naciągu OPONY– jeszcze śmiało można na nich polatać – widać na fotkach grubość bierznika dokładniejsze info i zdjęcia na aukcji allegro http://www.moto.allegro.pl/show_item.php?item=698295106 Motor naprawda zadbany, nie jest to allegrowa mina. Bardzo o niego dbałem i szanowałem, dla tego tez nie pytać się czy oddam za 3 tys. Szrotów pełno jest na allegro, a porzadny olejak trzyma cene - każdy to wie. Oczywiście cena do negocjacji jest :) Więcej zdjęć w dużej rozdzielczości na maila ;) Kontakt do mnie na stronie allegro! Pozdrawiam! http://img148.imageshack.us/i/p7250053.jpg/]http://img148.imageshack.us/img148/4961/p7250053.th.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...