najpierw przed wymiana sprzeła sprawdz czy linka nie jest zbyt mocno napieta. luz jałowy na dzwigni sprzęgła powinien wynosic jakies 3 mm - zazwyczaj nie wiecej. jesli linka jest wporzadku- tzn nie jest naderwana i nie zacina sie w pancerzu a regulacja na klamce nie pomogla trzeba rozebrac sprzeglo. nie jest to zbyt skomplikowane i przy odrobinie cierpliwosci i checi mozna sobie to zrobic samemu. sprzegło wymaga dokladnych ogledzin. tarcze, sprzezyny, przekładki, zabierak sprzęgla. wszystkie te elementy moga nosic na sobie slady uzytkowania ktore powoduja slizganie sprzęgla. jesli bedziesz wymienial tarcze sprzegłowe to polecam również wymiane spreżyn. nie chce byc złym prorokiem ale jesli dlugo jezdziles na takim sprzegle to prawdopodobnie przekładki miedzy tarczami sa przypalone (kolor fioletowy) a to powoduje z kolei ich pofalowanie. pomiar pofalowania tarczy mozna dokonac na plycie szklanej wsuwając miedzy plyte a przekładke tarczy szczelinomierz, tarcze sprzęglowe jesli nie sa spalone i nadmiernie zuzyte rownież nalezy tak przebadac. nie pamietam wartosci granicznych pofalowania tarcz w tym modelu ale jest to prawdopodobnie ok 0.15 mm. oczywiscie pofalowanych przekladek nie warto prostowac bo to nic nie da. trzeba je wymienic. powodzenia. o nowej uszczelce nie bede wspominal i o czystosci naprawy. nie zapomnij o pokryciu tarcz i przekladek warstewka oleju przed montażem.