Skocz do zawartości

MłodyVFR

Forumowicze
  • Postów

    1996
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O MłodyVFR

  • Urodziny 06/18/1980

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4090024
  • Telefon
    509-270-250
  • Strona www
    http://www.mz251r.prv.pl

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Gdańsk/Dammam

Osiągnięcia MłodyVFR

ADEPT MOTOCYKLIZMU - kreślący na asfalcie

ADEPT MOTOCYKLIZMU - kreślący na asfalcie (29/46)

0

Reputacja

  1. chlopaki na elektroda.pl robia piaskarki - tam poszukaj. z tego co pamietam najlepsza dysza byla nawiercona moneta:D
  2. raczej niedomaganiem z ukladem ladowania. bylo milion razy na 4um. sprawdz po kolei: alternator, przewody, regulator
  3. nie wiem, co powoduje gasniecie, ale nie moze byc tak, ze po wlaczeniu na dlugie temp ci skacze do gory. masz na pewno klopot z instlacja elektryczna. sprawdz kostki, polaczenia masowe, a potem dalej szukaj.
  4. norma mowi o 60-90 cyklach na minute, wiec wyrzuc to g*wno na smieci. monter dobrze radzi, sam uzywam tych przerywaczy, sa niezawodne
  5. pytanie, co bylo pierwsze. czy miales luzny styk w kostce i ja potopilo, czy regler osiagnal tak duza temp, ze popalil kostke - w co watpie. duza ilosc problemow z erglerami to zly stan polaczen. zakup nowy regler, uzywke i jak bedziesz podlaczal do niego przewody upewnij sie, ze maja porzadnie zagniecione koncowki w kostce. czasem lepiej wywalic kostke i dac pojedyncze przewody z koncowkami, w dodatku lutowane. kazdy osobno w koszulke termokurczliwa i masz po klopocie.
  6. czy jestes tego pewien? bo moze mylisz z glownym bezpiecznikiem, ktory umiejscowiony jest blisko przekaznika rozrusznika, ale nie ma nic wspolnego z tym obwodem. wiekszosc motocyklowych rozrusznikow jest mocy 0.6kW, co daje przy 12V wlasnie 50A
  7. od innego japonca dobrac, wzglednie na zlom i od auta. sprawdz sobie amperarz, bo napiecie pracy to 12V. prad przypuszczam 50A. sa od aut 70A, wiec z zapasem nawet.
  8. rusz beretem. jak wlozysz bezpiecznik przy wylaczonym zaplonie to pali go czy dopiero po wlaczeniu stacyjki? oblukaj ten luz, on tylko nie dziala czy inne kontrolki tez? od zerwanego kabla bezpieczniki sie nie pala. moga sie palic od zerwanego kabla plusowego i jednoczesnie przywartego do masy motocykla. kiedy dokladnie ten bezpiecznik sie przepala? w momencie nacisniecia startera?
  9. no to wrzuc skana. zobaczymy z tym niemieckim.
  10. schemat kolego albo dobry elektryk. chcesz sam? na tzw "malpe". odlacz wszystkie wtyczki od wszystkich urzadzen, wloz nowy bezpiecznik i patrzysz. jak dziala, to po kolei podpinasz wszystko z powrotem. kiedy strzeli - tam szukasz problemu. mi to wyglada na jakis przytraty kabel. a pompa paliwa sterowana jest przez impulsator i to moglo kleknac.
  11. bezpiecznik od zaplonu? tzn obwod zaplonu tylko trzyma? wpierw znajdz schemat instalacji elektrycznej do Twojego moto i popatrz dokladnie od czego jest ten bezpiecznik, bo inaczej to trzeba miec troche wprawy zeby oblukac co jest.
  12. juz odpowiadam ;) nie tarcze, a flansze do tarczy, dystans, czy tez mocowanie do kola jak zwal tak zwal. sama tarcza byla oryginalna. dzieki za epitety, nie wiedzialem, ze ktos tam jeszcze zaglada :) w sumie kupa smiechu jak ta strone teraz widze ;) i sie wstydze :D suma sumarum - duralu odpada, zapewniam
  13. produkt bardzo udany. widzialem na zywo w akcji w dubaju. nie ma opcji, zeby sholowac auto tam w godzinach szczytu, bo trwaloby to godziny z czekaniem na holownik. 3/4 pojazdow specjalnych/ratowniczych opiera sie tam o motocykle: policja, ambulans (zawsze jezdza 2 motocykle w parze jako pierwsza pomoc) oraz wlasnie holowniki. jezdza tez tradycyjne katamarany, ale spotkac takie moto to nie rzadkosc.
  14. normalnie vfr pali w okolicach 6-7l/100. rekorodowo zszedlem do 5, a max mialem ponad 8 przy codziennym palowaniu na miescie. kumple podobnie. wiec 10 to duzo za duzo. sprawdz zaworki iglicowe, bo wyglada jakby paliwo sie lalo.
  15. obejdzie sie. one sie na dole rozpinaja - przod z tylem. popatrz w manualu. ja zdjalem, aczkolwiek kupa roboty z tylu moto.z tylu bodajeze siedzi to na 3 nakretkach, z przod tradycyjnie 2 nakretki na kolanko. no i na dole dwie sruby.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...