Skocz do zawartości

rzerzuch

Forumowicze
  • Postów

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O rzerzuch

  • Urodziny 05/06/1978

Osobiste

  • Motocykl
    GPz550 U-T
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    3056364

Informacje profilowe

  • Skąd
    3-city

Osiągnięcia rzerzuch

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Tylny laczek kupiony w lipcu 2009, przelatał ok 800km do momentu przebicia (gwózdek). Zakołkowany w sierpniu 2009 i od tej pory leżakowany w piwnicy. Faktura zakupu oraz fv za naprawe do wglądu. Cena 450 zikko Tel.796 547 645 Gdańsk Foty laczka
  2. Tylny laczek kupiony w lipcu 2009, przelatał ok 800km do momentu przebicia (gwózdek). Zakołkowany w sierpniu 2009 i od tej pory leżakowany w piwnicy. Faktura zakupu oraz fv za naprawe do wglądu. Cena 450 zikko Tel.796 547 645 Gdańsk Foty laczka
  3. Gwint zerwałem w bandziorze '03... Ty piszesz chyba o mojej Gpz '85, którą mam w profilu, ale w niej pomimo wieku wszystkie gwinty (przynajmniej od pokrywy zaworów) są cacy :) Samonacinające wkładki gwintowane Ensat KERB KONUS VERTRIEBS-GMBH Wernher-von-Braun-Strasse 7 92224 Amberg Polska tel.: +48 607 626 596 tel.: +49 96 21 679-0 fax: +49 96 21 679 444 e-mail: [email protected] www.kerbkonus.de Tyle ze strony którą zapodał Buber, może ktoś zna insze, źródło?
  4. Moto kula się bdb. Dzięki Koledzy za odzew! Naprawa kosztowała 40 zikko u Pałuchy w Gd. na ul.Polanki, helicoil! W "sparolu" na ul.Hynka też za 40 zikko wstawili by tulejkę(pewnie też było by ok), ale frezer był na urlopie, a zależało mi na szybkości... Nie polecam firmy na lit. V z Gdańska gdzie po 10 min. oględzinach szef wydukał: "no 100 zł to napewno" (za wstawienie tulejki) może zrobił by na cacy, ale cena z dupy, nie pytałem o ostateczną cenę i podziękowałem. Nie naprawiałem sam, ponieważ do nagwintowania otworu pod sprężynkę helicoil, recoil czy v-coil trzeba kupić specjalny gwintownik z zestawem bo zwykły M8 czy M9 nie da rady. Zestawik na wymiar np M8 kosztuje ok 150 zikko, więc... Cały patent ze spręzynką wygląda bardzo cacy i raczej nie będzie problemów ze zdejmowaniem i zakładaniem pokrywy zaworów :) Z tego co się dowiedziałem o "heli" cudach, po krótce tak to wygląda. Jeżeli się mylę to poprawcie.
  5. Biorąc pod uwagę ceny zestawów v-coil czy helicoil z aledrogo.pl, bardziej mi się opłaci oddać tę panewkę do Warsztatu: powiększą otwór na frezarce, a nie wiertarką i wstawią tuleję, gość wycenił robotę na 40 zikko a mi pozostanie tylko złożyć motonga. Skoro można wstawić sprężynkę heli coil to można i metalową tulejkę. Jezeli jestem w błędzie poprawcie mnie.
  6. Witam. Gwint jest zerwany w panewce wałka. Czy ktoś się orientuje czy oryginalnie w tej panewce jest wstawiona tulejka w którą wkręca się srubę mocujacą pokrywę zaworów, czy to co jest widoczne od góry (zdjęcia ponizej|) jest tylko przefrezowaniem wokół otworu? W suzuki powiedzieli ze nie mozna kupić jednej panewki ponieważ jest to pasowane w fabryce i można kupić z całą głowicą... może i racja. Silnik ma jakieś 40k przebiegu i wolałbym wstawić tę samą panewkę. Zapewne ktoś już przerabiał taki temat. Proszę zatem o radę. Czy wstawienie tuleji do otworu do tej panewki, jest dobrym pomysłem(śruba zostanie wówczs oryginalna)? Czy kombinować z wstawieniem szpilki w panewkę itd...(pewnie można ale estetycznie bedzie słabo)? Szukać używki? Czy jakieś inne rozwiązania, oprócz wymiany silnika i/lub napompowania kół azotem ;) ? http://img138.imageshack.us/i/dsc05551m.jpg/ http://img85.imageshack.us/i/dsc05552g.jpg/ http://img441.imageshack.us/i/dsc05553s.jpg/ http://img208.imageshack.us/i/dsc05558j.jpg/ http://img696.imageshack.us/i/dsc05555c.jpg/ Pozdrowionka.
  7. Przekaźnik nie jest kosmicznie drogi, ale czas oczekiwania na sprowadzenie był dla mnie za długi. Swoją drogą przekaźnik okazał się okej. Powodem kłopotów był alarm :/ Dzięki za pomoc.
  8. Witam, jak w temacie: Przekaźnik rozrusznika GSF 1200s `03 - kupię.
  9. Padł przekaźnik rozrusznika. Da sie to naprawić? Albo kupić w rozsądnej cenie nie koniecznie oryginał. Czy pozostaje tylko zakup u dealera suzuki? Dzięki za wszelkie rady, bądź namiary do fachowca, który to naprawi o ile to możliwe, oczywiście w okolicach Trójmiasta. Pozdrawiam.
  10. Ja do swojej Kazi `85 leje Valvoline 20W-50 4T, 20kilka zikko za litr, zmienialem już 3 razy i jest git.
  11. Witam ponownie. Doradzicie mi koledzy mechanicy czy w tej sytuacji ustawiać wszystkie zawory w górnej granicy tolerancji czy też tylko ten jeden, który ma za mały luz ustawić w dolnej granicy tolerancji a reszty nie ruszać i pojeździć trochę i skontrolować w którą stronę zmienią sie luzy. Niestety jak go kupiłem rok temu nie mierzyłem luzów i nie wiem w którą stronę sie zmieniły i czy sie zmieniły. Dodam że moto ma 70k przebiegu według licznika z czego 10k moje.
  12. No i pomierzyłem luzy. Wydechowe w granicach tolerancji 0,15 do 0,25 ale zbliżają się do wartości minimalnej. Ssące też w granicach tolerancji 0,10 do 0,20 i też zbliżają sie do wartości minimalnej oprócz jednego skrajnego który jest już poniżej 0,10. Wniosek trzeba oddać do regulacji. Moje pytanie jest takie, czy luzy wraz z rosnącym przebiegiem się zmniejszają? Na to wygląda, chociaż myślałem że jest zgoła odwrotnie. I czy w związku z tym ustawić wszystkie luzy w okolicach górnej granicy luzu bo i tak wraz z rosnącym przebiegiem luzy będą sie kasować? Dzięki za pomoc.
  13. W Oliwie na ul.Wita Stwosza, a właściwie na ul.Kubusia Puchatka równoległej do ul.Wita Stwosza za komplet 3 łożysk Koyo na tył + 1 zimering do swojej maszyny zapłaciłem coś koło 50 zikko tyle ile mniej więcej bym zapłacił za polskie łożyska w Gdyni na Łużyckiej. Pozdrawiam.
  14. Spróbuj w Gdyni na ul. Łużyckiej 10 hurtownia REM, tel. sobie wygoogluj zadzwoń i zapytaj. Musisz tylko wiedzieć jakie potrzebujesz i nie daj sobie wcisnąć innych bo o motorach oni tam pojęcia nie mają. Mają łożyska polskie i zagraniczne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...