Skocz do zawartości

Solo

Forumowicze
  • Postów

    189
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    przerozne
  • Skąd
    Krakow

Metody kontaktu

  • Telefon
    504913344

Osiągnięcia Solo

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. No ja też! W ogóle jakby ktoś potrzebował pomocy mechanicznej przy tym sprzecie to mogę pomóc. (stacjonuje w Krakowie)
  2. Nicek ja sie zastanawiam nad wyjadzem do niemcowni:) No i warto moze chlopakom powiedziec ze w 2012 zlot bedzie w Polsce. Wstąpcie na forum (narazie skromne) http://forum.cagivaelefant.com/ i moze na stronke http://www.cagivaelefant.com/ POZDRAWIAM Solo
  3. można ale raczej sie nie powinno, dwa lepiej kupic nowe. Choc tak jak mowie i nowe są czasem za duże o kilka setek 30euro lepiej wlac do baku:)
  4. Już kilku jest. Tylko nie zaloguj się na płatną cześć bo popłyniesz:) Z płytkami jest tylko czasem jeden problem. Grubości oznaczenia z płytki nie zgadzają się z jej grubością prawdziwą:)
  5. Gaźniczki robione przed wyjazdem, prędzej bym obstawiał stare króćce które są już trochę popękane. Może po wyżej pewnej wartości obrotów i otwarciu przepustnicy nie wzrasta podciśnienie na pompie co skutkuje za małym podawaniem paliwa. BTW o ile pamiętam w afryce jest elektryczna pompa a w elefancie 750 podciśnieniowa, pentagonalna mikuni. szukaj na niemieckim, austryiackim lub angielskim ebaju, troche tego mają. np http://cgi.ebay.at/Cagiva-750-Elefant-Arma...=item35ac4534ef Ja to robiłem bez wyjmowania silnika. Owszem zawór na drugim garku wydechowy jest troche wkurzający ale da się zrobić przy odrobinie wprawy i cierpliwości. Zawory ustawia się tak jak w ducati. Jak będę miał więcej czasu to Ci napisze jak to się robi. Jakby ktoś potrzebował części do silnika do DUCA to gadać we wrocku mam zniżki i części w 3 dni nawet jeśli idą z włoch. Nie zamawiajcie natomiast części z poznania, warszawki. Nie wiem jak z Krakowa ale jak kiedyś chciałem zamawiać to dawali dwa tygodnie i 5% rabatu mimo że znam chłopaków. Pozdrawiam PS Fajne forum zapisałem się http://www.cagivaelefant.com.
  6. Ja swoim objechałem 4300 km (Słowacja, Węgry, Serbia, Macedonia, Czarnogóra, Bośnia, Albania). Spalanie około 6.3 Czasem był problem z paliwem i się przytykał któryś z gaźników. Jedyny problem to taki że teraz mi się średni chce wkręcać powyżej 5500obr/min. Trzeba zlokalizować problem Pozdro
  7. Witam kope lat mnie nie było na tym forum. Jeżeli ktoś miał jakiegoś dzwona do 3 lat wstecz, mogę pomóc odzyskać kasę z tytułu odszkodowania. Potrzebujesz więcej info pisz na maila [email protected] lub na gadu 2146265. Dlaczego masz nie dostać tyle ile Ci się naprawdę należy? Zawsze to lepiej jak pomoże Ci motocyklista niż jak będzie to robił ktoś totalnie obcy. Drogi moderatorze jeśli uznasz że post nie w tym miejscu co trzeba przenieś. Pozdrawiam Solo
  8. Ja bym najpierw zobaczył czy jest prąd między masą moto a "+" na rozruszniku (za pomocą miernika). Być może i sfyrało przekaźnik ale może być tak że luty w samym rozrusznkiu puściły i nie kręci. Pytanie działa Ci elektro włącznik od rozrusznkia? I drugie pytanie z którego roku masz to moto i jaka to wresja bo ja mam 4 schematy elektryczne do 535 tyko różnią sie w zależności od roku
  9. Ostatnio miałem podobny problem - co prawda w virago XV 700 silnik V-ka - ale może bedzie podobne rozwiązanie. -zmień filtr - zmień olej (i tak idzie nowy sezon to by wypadało) -przedmuchaj wszystkie kanały - rozbierz pompe na atomy i sprawdź tolerancje zużycia odpowiednich elementów, - apropo zaworka ciśnienia oleju też może być że od gleby (od uderzeniea) się przywiesił - umyj dokladnie pompe, smoka itd tyle moich sugesti, moim zdaniem jak ciśnienie jest takie że paluchem nie utrzymasz to jest ok. przed odpaleniem na nowo sprzęta zapodaj troche oleju we wszystkie miejsca w których powinien być - może być tak że sie wytarł jak chodziło na sucho i zanim dojdzie na nowo olej to troche minie powinno pomóc
  10. zmien sobie membrany w kraniku..mam to samo.. u mnie dzila atylko na wylaczonym hehe :)
  11. a slizgacze masz cale? nie wiem jak to w cbrze jest ale ja mialem tak w wirago takie stukanie na niskich obrotach okolicy rozrzadu..przyczyna pekniety jedeen ze slizgaczy
  12. Ja wzialem i stoczylem lagi od mz tak zeby wsadzic je w polki od jawy i jezdze juz drugi sezon i nie bylo z tym problemu.... z polkami od mz jest o tyle problem ze trzeba by inne lozyska w glowke ramy wpychac.
  13. Tak swiece sa nowiutkie. poprostu od pewnego czasu nie pali na jeden gar albo sporadycznie... Slychac charkterystyczne stukniecie - zaplon... sprawdze gazniki i cala reszte i jak problem bedzie dalej istnial to sie odezwe
  14. Witam. Virowka nie chce palic na jeden cylinder. Co moze byc przyczyna? co sprawdzac po kolei? P.S Swece dobre.
  15. A ja na Twoim miejscu sprawdzilbym z glupa droznosc wydechow i jak sa przykrecone ich zakonczenia...ale ja to sie nie znam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...