Skocz do zawartości

Saturnus

Forumowicze
  • Postów

    53
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Saturnus

  • Urodziny 01/01/1984

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Gorzów

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Saturnus

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Widzę, że chcesz na siłę zepsuć swój motocykl. Jak zalejesz nowy olej, to kolejny będziesz miał z benzyną. Słuchanie silnika tu nic nie da, bo gaźniki masz do roboty i jeśli zaworów nie kontrolowałeś, to również sprawdzenie luzów.
  2. My chyba inny tekst czytaliśmy. Ja tam żadnych pretensji nie widzę. A rozczarowanie/zaskoczenie/niesmak to chyba jedyne uczycia jakie wynosi się z pobytu. Leżałem w szpitalu w zeszłym roku i potwierdzam obraz polskiego szpitala. Rozumiem, że skoro pielęgniarka przynosi Ci tabletki, to już zbyt dużym wysiłkiem dla niej jest poinformowanie na co są/skutki uboczne itp. A większość traktuje takie pytanie jako podważanie kompetencji/czepianie się, czy niepotrzebne zawracanie głowy. Najbardziej zabawne jest to, że bez pomocy osób trzech umrzesz z głodu i odwodnienia. Tylko pytam, skąd te kwoty za pobyt w szpitalu w przypadku gdy nie masz ubezpieczenia, bo dochodzi to do ok. 1000zł/dobę.
  3. Jeśli chodzi o spalanie po regulacji zaworów, to minimalnie spadło - marginalna sprawa do 0,2l/100km, choć ciężko ocenić czy to styl jazdy, bądź paliwo inne. Z ciekawości sprawdzałem ile pali przy 120km/h na trasie, stała prędkość i wychodzi 5,4l także z motocyklem wszystko w porządku. Ale to katorga, totalnie nic się nie dzieje. Co nie zmienia faktu, że przy normalnej jeździe pali 7l, jak się wstawia to 9l i więcej. A powyżej 200km/h wiry w baku, ale to nawet litry palą koło 9-10/100km przy tej prędkości. 150km do rezerwy, masakra jakaś :rolleyes:
  4. Niepotrzebnie hybrydy budują. Wystarczy posadzić cię jako kierowcę.
  5. Dobrze obejrzyj napęd. Nierówno wyciągnięty powoduje właśnie takie szarpanie.
  6. W CBR płytki są pod szklanką, także takiego numeru nawet przez przypadek nie da się zrobić. Co do sondy - NIE MA JEJ FABRYCZNIE w mojej CBR. Informacja potwierdzona w Hondzie po nr VIN. Czy spalanie spadnie po regulacji zaworów, to się okaże. Jeżeli nie - ten typ tak ma, zresztą Hondy palą więcej niż konkurencja. Jeszcze moja osobista prośba. Panowie, jeśli nie jesteście czegoś pewni, to proszę o wstrzymanie się od klepania postów - przynajmniej w dziale mechanika. Wprowadza to tylko inne osoby w błąd. Dziękuję. Pozdro
  7. http://img59.imageshack.us/img59/42/dscn1791e.jpg http://img163.imageshack.us/img163/7994/dscn1789q.jpg Gdzie powinna być sonda wg. serwisówki: http://img822.imageshack.us/img822/7483/sondaf.jpg A tu oryginalna końcówka. Nie piszcie tylko, że poprzedni właściciel sprzedał oryginalny wydech a później kupił na ebayu inny, żeby dołożyć do motocykla :dry: http://img545.imageshack.us/img545/4425/dscn1794wq.jpg Nie wiem, które wersje miały sondę (zdania są mocno podzielone) ale u mnie nie ma śladu.
  8. Również brak otworu, śladu po zaspawaniu czy innej rzeźby a kolektory są na 100% oryginalne. Wydech oryginalny dostałem od poprzedniego właściciela. Od F4 jest inna średnica rury.
  9. Mam końcówkę Scorpiona i oryginał. Tak wygląda wersja z sondą: http://allegro.pl/wydech-tlumik-kolektory-honda-cbr-600-f4i-f4-i3254282015.html - wkręcona jest mniej więcej na wysokości dźwigni tylnego hamulca. Mój oryginalny wydech wygląda tak: http://allegro.pl/wydech-cbr-600-f4i-i3310188619.html Nie ma otworu na sondę ani w oryginalnej puszcze ani w Scorpionie. Dyskusja na ten temat była na forum CBR i część ludzi ma sondę część nie. Żadne przewody nie wiszą, brak niepodpiętej wtyczki w instalacji. Przejrzałem całą bo praktycznie wszystko jest wybebeszone. Eliminatora imitującego sondę też brak. Nie jestem w stanie powiedzieć jak wyjechał z fabryki ale jeżeli ktoś się orientuje jak do tego można dojść, to będę wdzięczny. Pozdro
  10. 1. Dlaczego nie szlifuje się płytek? Poprzedni motocykl oddawałem do 2 warsztatów i oba szlifowały płytki. Pamiętam jeszcze posty Pawła Boruty, który miał inne zdanie niż twoje. 2. Sonda lambda nie występuje we wszystkich modelach F4i. Ja mam model bez sondy, choć żeby to stwierdzić z całą pewnością musiałbym dojść jakoś po vinie,.
  11. Piórko, jak ja jeżdżę w zakresie 10-14tys. obr to mi pali 9l. Prawdopodobnie znalazłem przyczynę. Na 16 zawrorów, 15 jest w dolnej granicy limitu (ssące 0,17 zamiast 0,20, wydech 0,25 zamiast 0,28). Jeden zawór ssący jest za ciasty, ma 0,14. Pytanie, szlifować wszystkie 16 płytek, czy tylko 1? I tak trzeba zdejmować wałki, więc to za jedną robotą. Pozdro
  12. Zerknij w serwisówkę. Sprawdź wszystkie bezpieczniki. Akumulator sprawdzasz woltomierzem na napięcie stałe. Bezpieczniki i przewody ohmomierzem. Powinno być zwarcie (0 ohmów), jeśli wszystko jest ok.
  13. Fakt, płynu chłodniczego nie wymieniałem. Stestowałem go aerometrem i pokazuje -40C, dlatego dałem sobie spokój. Podczas jazdy temp. 78-82 C. W mieście szybko rośnie do nawet 100C ale to chyba normalne. Wentylator pracuje poprawnie, od 106C i wyłącza go na 104C. We wtorek zmieniam olej na Castrola 10W50, to może płyn chłodniczy od razu machnę.
  14. Przełożenie standardowe 16/46. Sport ma 1 ząb więcej z tyłu. Jak będę zmieniał napęd, to myślę o 15 z przodu ale wtedy spalanie jeszcze wzrośnie :/ Póki co nie udało mi się zejść poniżej 7,2l. Jechałem wtedy też z banditem 650, który momentami jechał trochę wolniej i u niego 6,5l. Najlepiej chyba ustawię się z kimś na "ekonomicznej" F4i. Wtedy wyjdzie czarno na białym, czy coś ze mną czy z motocyklem jest nie tak ;) Po synchro przepustnic i wymianie filtra motocykl dłużej pracuje na ssaniu (ok. 3 min). Wcześniej przy temp. 37 C miał już ok. 1,3obr. Teraz pracuje na podwyższonych obrotach aż do 51 C. Po przejrzeniu youtube, wygląda na to, że jest to normalne. Pozdro
  15. No ja już też 10l/100km zobaczyłem. Ale można było sprawdzić czy motocykl nie jest zepsuty. :) Opowieści o spalaniu max. 6l pochodzą chyba od tych co sprawdzają jak silnik pracuje przy prędkości 90km/h na ostatnim biegu :huh:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...